Gå til innhold

Når på døgnet startet din/dine fødsel/fødsler?

Anbefalte innlegg

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Våknet i 4-5-tida på natta begge gangene. Da var jeg hhv 8 og 4 dager på overtid.

Kjente ingenting på forhånd. Begge gangene hadde jeg 4-6 min. mellom hver rie helt fra starten.

Fødslene tok hhv 7 og 6 1/2 time fra jeg våknet av første rie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 1: kl 03, merket ingenting i forkant.

Nr 2: kl 13, vannet hadde gått 2130 kvelden før.

Nr 3: rundt 0730-45, ingen tegn i forkant.

Skrevet

1: rier på natten

2: rier på kvelden

3: vannet gikk på kvelden. Rier tidlig neste morgen

Anonymous poster hash: 4987a...c05

Skrevet

1. På kvelden (21-tiden) - rier

2. Tidlig morgen (06-tiden) - rier

3. Midt på dagen (14-tiden) - vannavgang

Merket ingenting i forkant.

Anonymous poster hash: 5bea4...8b8
Skrevet

Nr1 - riene startet på formiddagen, ble født 1,5 døgn etter

Nr2 - vannet gikk i 5 tiden på morgenen, ble født ca 6 timer etter

Nr3 - slimproppen gikk ca kl 17, kl 19 startet svake rier, ble født kl 23

Anonymous poster hash: 662f6...994

Skrevet

Første rie startet på kvelden. Men de var svake. Klokken 3 om natten begynte de å gjøre vondt . Klokken 7 var hun født morgenen etter

Anonymous poster hash: 8e308...9b9

Skrevet

Begge startet ved midnatt, men bare den ene ble født på natten.

Anonymous poster hash: 11f42...a83
Skrevet

4 av mine 5 er faktisk født om dagen. Ikke noen spesielle "forvarsell". 

Anonymous poster hash: 26d68...9a1
Skrevet

Startet sent på kvelden/natta. Slimproppen gikk noen timer før vannet gikk. Tror den gikk i 23-tiden, og vannet gikk ca 02.30, hadde ikke ordentlige vonde rier før i 7.30-tiden og babyen var ute 13.15:)

Anonymous poster hash: d1a72...7f4

Skrevet

Jeg var til overtidsvurdering mandag kl 14, og ble strippet. Rundt kl 15 merket jeg murringer nederst i magen. Kl 18 startet riene, og de ble med det samme regelmessige og tette, så vi fikk beskjed av føden å komme innom. Men bare 2 cm åpning. Riene var smålig av og på, det hendte jeg fikk en pause på en halvtime, så var det på'n igjen med rier med 5 min mellomrom... Riene sluttet å stoppe opp rundt kl 15 på tirsdagen, og var 3 min mellom hver rie konstant, så føden ville ha oss ned igjen på kvelden. 3 cm åpning.... Jeg fikk morfin å sove på, og sov gjennom endel av riene, men ikke alle! Jeg var derimot helt tummelumsk, og ør i hodet. Kl 06, onsdag morgen, var riene kraftige nok til å vekke meg helt fra morfin-døsen min, og like etterpå gikk vannet. 5 cm åpning, og fødselen var endelig ordentlig i gang! 

Anonymous poster hash: f24a1...d24
Skrevet

Vannet gikk kl 02.30 på natten, kjente smårier etter ca 1 time. Han var ute kl 20.30! Merket ingenting i forkant.

Anonymous poster hash: 1c553...fbf
Skrevet

Slimproppen gikk mandag, riene begynte fredagskveld, rundt 10-tiden. Fødte kl 7 lørdag morgen.

Anonymous poster hash: cc228...56b

Skrevet

Vannet gikk da jeg satt i sofaen og ante fred og ingen fare :P (på tross av megastor mage og bekkenløsning føyk jeg opp av sofaen med enorm fart,hehe). De vonde riene startet ca 24 t etter vannavgang. Baby var ute 14 t etter første vonde ri.

Glemte å svare på selve spørsmålet ser jeg :P startet med vannavgang kl 21

Skrevet

Jeg løp på do hele natten i forkant og så kom de første riene i 8-tiden på morgenen. Ungen kom rett før midnatt.

Anonymous poster hash: 6b9f8...565
Skrevet

Satt igang første fødsel, rier fra 13, baby ute 18. Andre fødsel startet det med uregelmessige rier på kvelden i 17 tiden. Baby var ute 03.

Anonymous poster hash: 337a6...75a

Skrevet

Første fødsel begynte de første riene kl 12 på formiddagen og andre fødsel kl 03:30 på natten. Veldig ulike fødsler i grunn.

Anonymous poster hash: a7ed3...5df
Skrevet

Våknet 5.30 på morgenen av rier, jenta var ute kl 20 :)

Anonymous poster hash: 3e635...fd1
Skrevet

Vannet gikk ca 01 om natta, han var ute kl 14. Hadde hatt rier hjemme hele dagen før vannet gikk.

Skrevet

Vannet gikk plutselig en tirsdagsmorgen, riene startet på ettermiddagen/kvelden onsdag og så var han ute rett over midnatt. Ingen tegn i forkant!

Skrevet

Våknet i 04 tiden, jenta kom 17.00. Men visste ikke at det var begynnende fødsel før jeg var på sjekk på føden kl 15.00 og hadde 8 cm åpning.

Anonymous poster hash: 3e34a...9d1

Skrevet

Våknet i 04 tiden, jenta kom 17.00. Men visste ikke at det var begynnende fødsel før jeg var på sjekk på føden kl 15.00 og hadde 8 cm åpning.

Anonymous poster hash: 3e34a...9d1

Wow! Høy smerteterskel?

Skrevet

Har født noen barn. ;) Veldig forskjellig når fødselen startet hos meg. Nr 1: vannet gikk kl 11 på formiddagen. Fikk rier kl 18. Var født kl 04. Nr 2: fikk rier kl 19, født kl 08. Nr 3: rier kl 08 og født kl 16. Nr 4: igangsettelse kl 09, fikk ikke rier før ca kl 18, født kl 3.30. Nr 5: Våknet av sterke rier kl 05, født kl 08.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...