Gå til innhold

Når på døgnet startet din/dine fødsel/fødsler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og merket du noe i forkant?

Anonymous poster hash: 368fe...b4d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble satt i gang med begge to. Fødselen startet ikke før 19.45 samme dag, med begge to. Midt i cæsar:p

Nr ble født 23.41 og nr 2 21.13.

Når jeg sier fødselen starter 19.45 så var det første rie.

Skrevet

Begge mine fødsler startet (første rie) om morningen. kl 08-09

Skrevet

Den startet på kvelden.

Anonymous poster hash: d1b51...cc5

Skrevet

Det startet kl 01.40, natten etter jeg ble strippet på overtidskontroll. Merket ikke noe i forkant.

Anonymous poster hash: 454f2...697

Skrevet

P.s: liten kuriositet:

En gynekolog jeg har gått til sluttet som fødselslege fordi det var lite forenlig med familielivet, da veldig mange fødsler starter på natten.

Anonymous poster hash: 454f2...697

Skrevet

Den starta med rier ca kl 8 om morgenen. Etter ein time gjekk vatnet.

Skrevet

Første fødsel: våknet kl 6 og syntes noe var rart. Blødning og etter hvert svake rier. Jenta ble født ca kl 18 samme dag.

Andre fødsel: første svake murring i magen kl 10, gikk over til rier som ble sterkere og sterkere. Gutt født kl 13, så det gikk fort. Rakk akkurat å levere storesøster til barnevakt før vi dro på sykehuset og var der en time.

Anonymous poster hash: d012d...f5e

Skrevet

Forsiktige rier i sekstida om morran, fødsel ca tolv timer senere. :)

Skrevet

Første tegn til fødsel kom 03.00 men ho kom ikke før 19.30

Anonymous poster hash: de6ff...361
Skrevet

Begge mine startet med tegningsblødning. Første kl ti om morgenen, rier utover dagen. Andre i 23 tiden, rier etter en times tid.

Anonymous poster hash: 913a4...4e4

Skrevet

Startet i 4 tiden på morgenen.

Anonymous poster hash: 9ade2...0fa

Skrevet

Vannet gikk kl 06 fre morgen, hadde tette rier frem til søn. Ble satt igang utover dagen og babyen kom i 17 tiden søn.

Anonymous poster hash: bfda8...201
Skrevet

Begge startet med spontan vannavgang uten at jeg merket at noe i forkant. Den første klokken halv seks om morgenen - våknet mer eller mindre av at vannet gikk. Med nummer to gikk vannet klokken fem på ettermiddagen mens jeg satt på do.

Skrevet

Første startet med vannavgang i halv ni tiden på morgenen, hadde helt siden kvelden før vært uggen, sliten småkvalm og med mye maserier/kynnere. Var våken mange ganger den natten.

Andre startet med rier på formiddagen, tok seg gradvis opp og kl seks om kvelden hadde jeg regelmessige vonde rier hvert femte minutt.

Tredje ble satt i gang på sykehuset. Var helt moden og hadde 3 cm åpning så de bare tok vannet.

Fjerde startet med vannavgang klokken åtte på kvelden, merket ingenting på forhånd.

Anonymous poster hash: bb7e8...c15
Skrevet

Vannet gikk da jeg satt i sofaen og ante fred og ingen fare :P (på tross av megastor mage og bekkenløsning føyk jeg opp av sofaen med enorm fart,hehe). De vonde riene startet ca 24 t etter vannavgang. Baby var ute 14 t etter første vonde ri.

Skrevet

Når 1: slimproppen gikk. Dagen etter våknet jeg i 5-tiden med kraftig mensmurring i ryggen som ble fødsel etterhvert.

Nr 2: helt vanlig dag, men i 20-21 tiden på kvelden startet det med rier i magen.

Begge akkurat 6 dager før termin :)

Skrevet

Første 9 på kvelden, vannet gikk, ute 5 på morgenen.

Andre 8 på morgenen med rier, ute 2 på formiddagen.

Anonymous poster hash: 5f393...46b

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Første startet med vannavgang kl 7.30. Merket ikke noe først

Andre startet etter at jeg ble strippet av jordmor kl 13.

Skrevet

første startet riene i 7 tiden på kvelden.  født 06.26

andre satt i gang på natta.   født 02.00

Anonymous poster hash: 4f321...006
Skrevet

Første startet 7.45 (første rie) fødsel 20 timer senere.

Andre fødsel startet kl 5 om morgenen, fødsel etter 23 timer.

Skrevet

Hm mener 01.30 på en og 02.30 på annen. Alzheimers light....

Skrevet

Første begynte riene med et pang kl 3 på natta, ho var ute 14.23 påfølgende dag.

Andre hadde jeg modningsrier i et døgn før riene starta 0730. Lillesøster var da ute 11.59.

Skrevet

Brukte 25 timer med første og 3.5 timer med andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...