Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #26 Skrevet 25. juni 2013 ja, man kan skape lykke selv. Men kun innen rammer for egen personlighet. Jeg er i 30-årene og har aldri trivdes som singel, selv om jeg virkelig prøvde i noen år. Og nei, har ikke dårlig selvbilde, jeg vet at jeg ser bra ut, er snill, intelligent, god i jobben min og omsorgsfull mor. Anonymous poster hash: 5850a...b74
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juni 2013 #27 Skrevet 25. juni 2013 ja, man kan skape lykke selv. Men kun innen rammer for egen personlighet. Jeg er i 30-årene og har aldri trivdes som singel, selv om jeg virkelig prøvde i noen år. Og nei, har ikke dårlig selvbilde, jeg vet at jeg ser bra ut, er snill, intelligent, god i jobben min og omsorgsfull mor. Anonymous poster hash: 5850a...b74 Hvorfor sier du da at ingen andre vil ha deg?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #28 Skrevet 25. juni 2013 Jeg forstår ikke hvordan du kan si at du ikke ønsker å leve alene med barna, uten kjærlighet fra en mann, uten sex, uten nærhet. Du lever jo i et slikt forhold nå. Du trenger ikke den mannen du har, gjør du vel? Anonymous poster hash: e265a...b45
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #29 Skrevet 25. juni 2013 Nå skjønner jeg ikke noe.. med mindre du har en særhet som gjør at mannfolk rygger unna, er lesbisk eller at alle barna dine har funksjonshemminger som kan skremme vekk mannfolk skjønner jeg ikke hvorfor ingen liksom ikke vil ha deg? Har du vært mann tidligere eller noe? Må jo være noe grusomt som gjør at du tror ingen vil være interesserte, når selv de styggeste (unnskyld) og hesligste kvinnfolkene greier å bli både godt gift osv.. Anonymous poster hash: 79428...91b
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #30 Skrevet 25. juni 2013 Nå skjønner jeg ikke noe.. med mindre du har en særhet som gjør at mannfolk rygger unna, er lesbisk eller at alle barna dine har funksjonshemminger som kan skremme vekk mannfolk skjønner jeg ikke hvorfor ingen liksom ikke vil ha deg? Har du vært mann tidligere eller noe? Må jo være noe grusomt som gjør at du tror ingen vil være interesserte, når selv de styggeste (unnskyld) og hesligste kvinnfolkene greier å bli både godt gift osv.. Anonymous poster hash: 79428...91b Jeg vet ikke hva som gjør at jeg blir behandlet som dritt gang på gang. Orker ikke at jeg og barna opplever det en gang til, så tar ikke sjansen på å finne en ny. Jeg mener at så lenge foreldre/mor eller far som har ny partner bryr seg om barna, behandler hverandre ordentlig og klarer å prate sammen om de viktige ting i hverdagen for seg selv og barna så er det ikke god nok grunn til å gå bare at partner ikke viser kjærlighet eller ønsker sex. Nei, jeg har ikke vært mann tidligere men har barn som er der 100% siden de ikke har samvær med sin far eller fars familie, og det tror jeg ikke folk gidder i lengden. Og du som ikke skjønte hvorfor jeg ville bli i forholdet selv om jeg ikke fikk sex og kjærlighet her, se for deg forskjell på å sitte alene hver kveld hele året og å ha noen å prate med, se TV med og spise kveldsmat med. Selv uten sex og kos. Anonymous poster hash: 5850a...b74
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #31 Skrevet 25. juni 2013 Nå skjønner jeg ikke noe.. med mindre du har en særhet som gjør at mannfolk rygger unna, er lesbisk eller at alle barna dine har funksjonshemminger som kan skremme vekk mannfolk skjønner jeg ikke hvorfor ingen liksom ikke vil ha deg? Har du vært mann tidligere eller noe? Må jo være noe grusomt som gjør at du tror ingen vil være interesserte, når selv de styggeste (unnskyld) og hesligste kvinnfolkene greier å bli både godt gift osv..Anonymous poster hash: 79428...91b Jeg vet ikke hva som gjør at jeg blir behandlet som dritt gang på gang. Orker ikke at jeg og barna opplever det en gang til, så tar ikke sjansen på å finne en ny. Jeg mener at så lenge foreldre/mor eller far som har ny partner bryr seg om barna, behandler hverandre ordentlig og klarer å prate sammen om de viktige ting i hverdagen for seg selv og barna så er det ikke god nok grunn til å gå bare at partner ikke viser kjærlighet eller ønsker sex. Nei, jeg har ikke vært mann tidligere men har barn som er der 100% siden de ikke har samvær med sin far eller fars familie, og det tror jeg ikke folk gidder i lengden. Og du som ikke skjønte hvorfor jeg ville bli i forholdet selv om jeg ikke fikk sex og kjærlighet her, se for deg forskjell på å sitte alene hver kveld hele året og å ha noen å prate med, se TV med og spise kveldsmat med. Selv uten sex og kos. Anonymous poster hash: 5850a...b74 Men du forteller jo at det er sex og kjærlighet du savner, er det ikke det du mener da? Anonymous poster hash: e265a...b45
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #32 Skrevet 25. juni 2013 Nå skjønner jeg ikke noe.. med mindre du har en særhet som gjør at mannfolk rygger unna, er lesbisk eller at alle barna dine har funksjonshemminger som kan skremme vekk mannfolk skjønner jeg ikke hvorfor ingen liksom ikke vil ha deg? Har du vært mann tidligere eller noe? Må jo være noe grusomt som gjør at du tror ingen vil være interesserte, når selv de styggeste (unnskyld) og hesligste kvinnfolkene greier å bli både godt gift osv..Anonymous poster hash: 79428...91b Jeg vet ikke hva som gjør at jeg blir behandlet som dritt gang på gang. Orker ikke at jeg og barna opplever det en gang til, så tar ikke sjansen på å finne en ny. Jeg mener at så lenge foreldre/mor eller far som har ny partner bryr seg om barna, behandler hverandre ordentlig og klarer å prate sammen om de viktige ting i hverdagen for seg selv og barna så er det ikke god nok grunn til å gå bare at partner ikke viser kjærlighet eller ønsker sex. Nei, jeg har ikke vært mann tidligere men har barn som er der 100% siden de ikke har samvær med sin far eller fars familie, og det tror jeg ikke folk gidder i lengden. Og du som ikke skjønte hvorfor jeg ville bli i forholdet selv om jeg ikke fikk sex og kjærlighet her, se for deg forskjell på å sitte alene hver kveld hele året og å ha noen å prate med, se TV med og spise kveldsmat med. Selv uten sex og kos. Anonymous poster hash: 5850a...b74 Men du forteller jo at det er sex og kjærlighet du savner, er det ikke det du mener da? Anonymous poster hash: e265a...b45 Ja, det gjør jeg så klart. Men det jeg mener suger med singellivet er nærhet, samtale med andre voksne og slike ting. Kunne sikkert heller finne meg en venninne å bo sammen med, men kan like greit å fortsette å leve med samboer selv om han ikke er forelsket i meg lenger. Jeg elsker jo ham fortsatt. Vanskelig å forklare egentlig. HI Anonymous poster hash: 5850a...b74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå