Gå til innhold

Hva slags biler har dere da damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjører en ford s-max, 2011 modell.

Mannen kjører en gammel subaru :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bmw x5 7 seter 3-4 år gammel. Grei bil som kommer seg frem på vinteren, men en smule liten med 4 barn og evt. bagasje.

Takk! Der besvarte du et spørsmål på blokken. Jeg trenger plass til meg, mannen, 4-5 unger og bagasje... Da blir det ingen x5 på meg!

Da blir det minibuss på deg?  :huh:

Skrevet

Rang Rover sport

Skrevet

posche cayenne.. til litt over 1 million.

Anonymous poster hash: 2d018...e6a

Har masse penger, men kan ikke å skrive?

Anonymous poster hash: fb5cd...286 [/quote

Du er vel strengt tatt ikke helt stødig selv ?]

Anonymous poster hash: fa3cc...775

Gjest amandine
Skrevet

Bmw x5 7 seter 3-4 år gammel. Grei bil som kommer seg frem på vinteren, men en smule liten med 4 barn og evt. bagasje.

Takk! Der besvarte du et spørsmål på blokken. Jeg trenger plass til meg, mannen, 4-5 unger og bagasje... Da blir det ingen x5 på meg!

Da blir det minibuss på deg? :huh:
Ikke vet jeg! Litt sånn For deg som er ekstra glad i kona di-reklamen? He he. Ikke så lett..Det sier seg jo selv egt at å reise på tur hele familien krever plass.. Samtidig skal jo bilen ha litt motor, være trygg og god å kjøre, og den må også funke i byen ...
Skrevet

2011 Toyota Avensis - ELSKER den!

Anonymous poster hash: e5361...e07

Skrevet

Jaguar og Audi.

Anonymous poster hash: fa3cc...775

Skrevet

posche cayenne.. til litt over 1 million.Anonymous poster hash: 2d018...e6a

Har masse penger, men kan ikke å skrive?  Anonymous poster hash: fb5cd...286

Haha, det var rette ræva som feis;) "kan ikke å skrive". Hun bomma vel kanskje på r'en i Porsche, hva er din unnskyldning?;)

Anonymous poster hash: 42b51...cae

Skrevet

Haha, det var rette ræva som feis;) "kan ikke å skrive". Hun bomma vel kanskje på r'en i Porsche, hva er din unnskyldning? ;)

Jeg tenkte det samme.

Vi byttet min elskede BMW 5-serie (sedan) mot en Volvo stasjonsvogn med bedre plass. Skal gå tilbake til BMW når barnevogntiden er forbi. Har prøvd mange biler men kommer alltid tilbake til BMW. Stemmer med "ren kjøreglede".

Skrevet

Haha, det var rette ræva som feis;) "kan ikke å skrive". Hun bomma vel kanskje på r'en i Porsche, hva er din unnskyldning? ;)Anonymous poster hash: 42b51...cae

Jeg tenkte det samme.

Vi byttet min elskede BMW 5-serie (sedan) mot en Volvo stasjonsvogn med bedre plass. Skal gå tilbake til BMW når barnevogntiden er forbi. Har prøvd mange biler men kommer alltid tilbake til BMW. Stemmer med "ren kjøreglede".

Ja vi har alltid hatt BMW, de er så utrolig behagelig å kjøre. Var det vanskelig med barnevogn? Er jo å mye plass i bagasjerommet, men nå har vel du litt mer peiling enn meg;) jeg er 4 mnd på vei og har ikke testet enda:-)

Skrevet

Vw passat og vw tiguan. Veldig fornøyd med begge to, men tiguanen vinner :)

Anonymous poster hash: e9ee8...5bb

Skrevet

Gubben har en 2013 vw touran og jeg har en 2010 audi a3 sportback. Kjempe fornøyd med begge to. :)

Anonymous poster hash: 5e205...3c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...