Gå til innhold

Hva slags biler har dere da damer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

selv har vi en passat stasjonsvogn og kjøper oss en saab denne uka



Anonymous poster hash: 77014...fd4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sykkel.

 

Anonymous poster hash: 5bdc9...5f2

Skrevet

Sykkel.



Anonymous poster hash: c1210...af6
Gjest Lagå
Skrevet

2006 Passat stasjonsvogn og en 2002 Mondeo. Skal kjøpe oss den helt nye Mazda 6 denne uka og kvitte oss med Mondeoen :)

Skrevet

Har en Volvo lastebil med kasse og løftelem.



Anonymous poster hash: 6ef97...2d6
Skrevet

Jeg kjører rundt i en Hyundai Santa Fe. Passer meg helt utmerket. 



Anonymous poster hash: fb5cd...286
Skrevet

Nissan Qashqai +2.

 

Anonymous poster hash: 9cc24...c7a

Skrevet

mannen kjører skoda oktavia 04

jeg kjører skoda Fabia 07.



Anonymous poster hash: 5e858...89b
Skrevet

Ford Mondeo og Toyota Landcruiser

Skrevet

Et titalls stykker av forskjellig merke, men de deles med en god del andre - bildelering er fine greier... ;)



Anonymous poster hash: ac56c...715
Skrevet

Mercedes E klasse, 2011.

Gjest StineTh
Skrevet

Har en 2013 modell Opel Mokka, og kommer kanskje til å kjøpe en Nissan Leaf etter hvert :)

Skrevet

Bmw x5 7 seter 3-4 år gammel. Grei bil som kommer seg frem på vinteren, men en smule liten med 4 barn og evt. bagasje. 

Skrevet

Outlander 2012modell og sparkesykkel:)

 

Anonymous poster hash: 7fd84...c49

Skrevet

2006 Passat stasjonsvogn og en 2002 Mondeo. Skal kjøpe oss den helt nye Mazda 6 denne uka og kvitte oss med Mondeoen :)

fornøyd med passaten?

 

Anonymous poster hash: 3c4f3...f75

Skrevet

2009 Ford Fiesta 1,6 L bensin, 120 hk.

Skrevet

Volvo XC70 og Peugot Ion

 

Kjører ingen av bilene til daglig, Peugoten kjører gubben og Volvoen står pent i garasjen.

Selv sykler jeg/ går til og fra jobb eller tar bussen

Gjest Lagå
Skrevet

 

2006 Passat stasjonsvogn og en 2002 Mondeo. Skal kjøpe oss den helt nye Mazda 6 denne uka og kvitte oss med Mondeoen :)

fornøyd med passaten?

 

Anonymous poster hash: 3c4f3...f75

 

Kunne ikke vært mer fornøyd! :) Kjøpte den i april ifjor og har kun hatt en feil på den og det var en slitedel som måtte byttes :) Ikke noe rust og fantastisk å kjøpe! :)

Skrevet

 

 

 

2006 Passat stasjonsvogn og en 2002 Mondeo. Skal kjøpe oss den helt nye Mazda 6 denne uka og kvitte oss med Mondeoen :)

fornøyd med passaten?

 

Anonymous poster hash: 3c4f3...f75

Kunne ikke vært mer fornøyd! :) Kjøpte den i april ifjor og har kun hatt en feil på den og det var en slitedel som måtte byttes :) Ikke noe rust og fantastisk å kjøpe! :)
så bra, vi har samme modell :) er spent på plassen nå som vi skal gå over til et besafe sete :)

 

Anonymous poster hash: 3c4f3...f75

Gjest Lagå
Skrevet

 

 

 

2006 Passat stasjonsvogn og en 2002 Mondeo. Skal kjøpe oss den helt nye Mazda 6 denne uka og kvitte oss med Mondeoen :)

fornøyd med passaten?

 

Anonymous poster hash: 3c4f3...f75

Kunne ikke vært mer fornøyd! :) Kjøpte den i april ifjor og har kun hatt en feil på den og det var en slitedel som måtte byttes :) Ikke noe rust og fantastisk å kjøpe! :)
så bra, vi har samme modell :) er spent på plassen nå som vi skal gå over til et besafe sete :)

 

Anonymous poster hash: 3c4f3...f75

 

Vi har et Britax Multi Tech sete i den og det er veldig god plass til passasjeren foran. Har hatt et Britax Max way og hadde god plass da og :)

Skrevet

2013 mazda cx 5;)

 

Anonymous poster hash: 5b687...f5c

Skrevet

Honda accord fra.......2003?...

 

Anonymous poster hash: 62b91...73e

Skrevet

Jeg har Mazda. Mannen kjører VW.

Skrevet

Passat high line.

 

Anonymous poster hash: 2642b...c0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...