Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 selv har vi en passat stasjonsvogn og kjøper oss en saab denne uka Anonymous poster hash: 77014...fd4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har sykkel. Anonymous poster hash: 5bdc9...5f2
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Sykkel. Anonymous poster hash: c1210...af6
Gjest Lagå Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 2006 Passat stasjonsvogn og en 2002 Mondeo. Skal kjøpe oss den helt nye Mazda 6 denne uka og kvitte oss med Mondeoen
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Har en Volvo lastebil med kasse og løftelem. Anonymous poster hash: 6ef97...2d6
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Jeg kjører rundt i en Hyundai Santa Fe. Passer meg helt utmerket. Anonymous poster hash: fb5cd...286
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 Nissan Qashqai +2. Anonymous poster hash: 9cc24...c7a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #8 Skrevet 24. juni 2013 mannen kjører skoda oktavia 04 jeg kjører skoda Fabia 07. Anonymous poster hash: 5e858...89b
Major HotLips Houlihan Skrevet 24. juni 2013 #9 Skrevet 24. juni 2013 Ford Mondeo og Toyota Landcruiser
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #10 Skrevet 24. juni 2013 Et titalls stykker av forskjellig merke, men de deles med en god del andre - bildelering er fine greier... Anonymous poster hash: ac56c...715
Gjest StineTh Skrevet 24. juni 2013 #12 Skrevet 24. juni 2013 Har en 2013 modell Opel Mokka, og kommer kanskje til å kjøpe en Nissan Leaf etter hvert
Elsker livet Skrevet 24. juni 2013 #13 Skrevet 24. juni 2013 Bmw x5 7 seter 3-4 år gammel. Grei bil som kommer seg frem på vinteren, men en smule liten med 4 barn og evt. bagasje.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #14 Skrevet 24. juni 2013 Outlander 2012modell og sparkesykkel:) Anonymous poster hash: 7fd84...c49
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #15 Skrevet 24. juni 2013 2006 Passat stasjonsvogn og en 2002 Mondeo. Skal kjøpe oss den helt nye Mazda 6 denne uka og kvitte oss med Mondeoen fornøyd med passaten? Anonymous poster hash: 3c4f3...f75
Mamalarma Skrevet 24. juni 2013 #17 Skrevet 24. juni 2013 Volvo XC70 og Peugot Ion Kjører ingen av bilene til daglig, Peugoten kjører gubben og Volvoen står pent i garasjen. Selv sykler jeg/ går til og fra jobb eller tar bussen
Gjest Lagå Skrevet 24. juni 2013 #18 Skrevet 24. juni 2013 2006 Passat stasjonsvogn og en 2002 Mondeo. Skal kjøpe oss den helt nye Mazda 6 denne uka og kvitte oss med Mondeoen fornøyd med passaten? Anonymous poster hash: 3c4f3...f75 Kunne ikke vært mer fornøyd! Kjøpte den i april ifjor og har kun hatt en feil på den og det var en slitedel som måtte byttes Ikke noe rust og fantastisk å kjøpe!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #19 Skrevet 24. juni 2013 2006 Passat stasjonsvogn og en 2002 Mondeo. Skal kjøpe oss den helt nye Mazda 6 denne uka og kvitte oss med Mondeoen fornøyd med passaten? Anonymous poster hash: 3c4f3...f75 Kunne ikke vært mer fornøyd! Kjøpte den i april ifjor og har kun hatt en feil på den og det var en slitedel som måtte byttes Ikke noe rust og fantastisk å kjøpe! så bra, vi har samme modell er spent på plassen nå som vi skal gå over til et besafe sete Anonymous poster hash: 3c4f3...f75
Gjest Lagå Skrevet 24. juni 2013 #20 Skrevet 24. juni 2013 2006 Passat stasjonsvogn og en 2002 Mondeo. Skal kjøpe oss den helt nye Mazda 6 denne uka og kvitte oss med Mondeoen fornøyd med passaten? Anonymous poster hash: 3c4f3...f75 Kunne ikke vært mer fornøyd! Kjøpte den i april ifjor og har kun hatt en feil på den og det var en slitedel som måtte byttes Ikke noe rust og fantastisk å kjøpe! så bra, vi har samme modell er spent på plassen nå som vi skal gå over til et besafe sete Anonymous poster hash: 3c4f3...f75 Vi har et Britax Multi Tech sete i den og det er veldig god plass til passasjeren foran. Har hatt et Britax Max way og hadde god plass da og
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #21 Skrevet 24. juni 2013 2013 mazda cx 5;) Anonymous poster hash: 5b687...f5c
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #22 Skrevet 24. juni 2013 Honda accord fra.......2003?... Anonymous poster hash: 62b91...73e
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. juni 2013 #24 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har Mazda. Mannen kjører VW.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #25 Skrevet 24. juni 2013 Passat high line. Anonymous poster hash: 2642b...c0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå