Gå til innhold

Lykkelig jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rekkehus og spaniaferie gitt... lucky you. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 barn, 32 år, gift med en svært vakker, rik & tvers gjennom nydelig mann som er verdens beste pappa, siviløkonom ( jeg asså), tjener dritbra, har super fleksi jobb, jobber maks 30 timer per uke, men leverer - så ingen bryr seg. Ser bra ut, de fleste menn snur seg etter meg, Rekkehus på beste vest til 8 mill ++, hytte på fjellet, leilighet i Spania, reiser type 4 ganger på ferie hvert år, 2 lange, 2 storbyferie med min mann, shopper det jeg har lyst på, kan bruke penger på dyre merker, har verdens beste venner, alle barna har bestiser i nabolaget, svigerfamilien er super, min familie er super.... Men oppi alt dette her, så tenker jeg oftere & oftere at det må jo være mer i dette livet?? Sånn på papiret så burde jo jeg være den lykkeligste..., men jeg savner noe!! Flere? Vurderer å dyrke buddhismen eller noe i den dur. Livet mitt er bare så satt & behagelig (og nå er det feil også.... Kanskje vi aldri kan bli 100% lykkelige?)

Anonymous poster hash: a1a90...982

Penger og fasade er ikke alt. Penger kan lette bekymringer, men gjør deg ikke nødvendig lykkelig. Hva som gjør deg lykkelig innvendig kan jo ikke vi andre vite.

Skrevet

Du ramser jo for det meste opp materielle ting, herunder også utseende. Kanskje ikke så rart det føles tomt?

Skrevet

Tror,eller vet at du finner lykken om du setter deg inn i buddhismen,og gjennomfører den! :-) jeg og min mann gjorde det,reiste også til Thailand for å lære mere :-)

veldig bra tenkt av deg ihvertfall,og det er nok den siste biten i ditt puslespill som manglet :-) lykke til!

Anonymous poster hash: ada4a...ef2

Skrevet

Selvtillitten er iallfall IKKE problemet.

Anonymous poster hash: 2b163...ee5

Skrevet

Hva tror du på, hva er din oppgave her på jorda, hva gjør du for andre enn deg selv, hva er meninga, ser du på deg selv som en del av en større helhet? Klassiske spørsmål som viser at penger og materielle ting ikke er lykken til syvende og sist. Høres ut som du er klar for litt åndelig søken,ja:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...