Gå til innhold

Er det jeg som er urimelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje det blir selskap senere, du kan jo gi gaven da? Men surt at du avlyste venninneturen for å gå i en bursdag som ikke ble noe av. Jeg hadde blitt kjempesur! Anonymous poster hash: d1aa4...dcd

Ja kanskje det, men har ikke hørt noe og har sagt jeg skal komme innom på besøk denne uken med bursdagsgaven. Og selv om det ikke var bursdagsbarnets feil, vet jeg ikke om jeg føler helt for å takke ja til flere invitajonet fra den kanten, i allefall om det et fare for å treffe på forlovern hennes, som jeg ikke er så fan av for tiden. Jeg er egentlig sjeldent langsint og tenner ikke så lett, men det at hun fikk det til å høres ut som om det var jeg som var den urimelige og egoistisk gjør at jeg ikke kommet over det med det første. Hadde hun kommet med en helt enkelte og oppriktig beklagelse hadde det vært glemt i dag, men i stede gikk hun totalt i forsvarsposisjon. Et tegn på at hun følte seg truffet kanskje?

Hi

Anonymous poster hash: 09995...495

Hun tenkte sikkert ikke gjennom konsekvensene og så blir hun flau og sur og går i forsvarsposisjon. Hadde det vært meg hadde jeg lagt med paddeflat. Flaut for bruden også :P Hun vil sikkert ikke inrømme at hun gjorde noe feil. Har du snakket med noen av de andre gjestene?

Anonymous poster hash: d1aa4...dcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La meg gjette? Forloveren har ikke barn selv og skjønner ikke hvor mye styr det er å ordne barnevakt for å komme seg på en etterlengtet fest.

Sikkert mange gjester som ble sure. Sikkert mange som hadde kjøpt seg nytt antrekk og gledet seg. Nei fy faen jeg hadde blitt dritsur. Du har all grunn til å stå på ditt og bli forbanna!

Skrevet

Hun forloveren kommer sikkert ikke til å glede seg så mye til bryllupet, for å si det sånn. Jeg får nesten litt angst på hennes vegne. Dette var en veldig dårlig greie. 

Anonymous poster hash: 50e40...ccc
Skrevet

Har tenkt en del på denne saken! Fy flate for en forlover...

Har du pratet med bruden og bursdagsbarnet? Har det kommet noen reaksjoner i ettertid?

Og forloveren, har hun skjønt hva hun gjorde?

Anonymous poster hash: d4e72...ea6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...