Gå til innhold

Er det jeg som er urimelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble for noen uker siden invitert i en 40årsfeiring denne helgen.

På fredag klokken seks fikk jeg melding fra bursdagsbarnet om at bursdagen var avlyst. Da var hun akkurat "kidnappet" og ble tatt med bort for helgen for å få utdrikkningslag istede. Bursdagen hadde bare vært en avledning, men de ansvarlige for utdrikkningslaget hadde ikke tatt ansvar for å fortelle de inviterte at det ikke ble noen feiring. Jeg takket nei til vennnne tur for å bli igjen i byen pga. feiringen og gave var kjøpt inn. Istede ble jeg sittende alene i helgen.

Sendte en sur melding til hun som planla utdrikkningslaget, men fikk en enda surere i retur. Er det jeg som er urimelig? Er glad på min venninnes vegne, at hun får en flott helg, men jævlig sur på mine egene vegner.

Anonymous poster hash: 09995...495

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna!

Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna!

Takk! Kjenner at jeg enda er iritert. Spesielt siden jeg fikk et svar fra hun som planla utdrikkningslaget som fikk det til å høres ut som jeg prøvde å ødelegge stemmningen for henne som prøvde å lage en fin helg for vår felles venninne. Artig for min venninne at hun fikk utdrikkningslag, men de kunne jo tatt litt hensyn til andre også.

Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna, kan neppe være særlig smart den personen som bruker selskap som avledning uten at personen sier ifra til "gjestene".

Anonymous poster hash: 35a8e...5d1
Skrevet

Hvorfor er ikke du invitert i utdrikningslaget?

Anonymous poster hash: 90739...da8

Skrevet

Den var drøy.

Den forloveren strøk på mer enn et område.

Hadde sendt en rimelig sinna melding men ventet til utdrikkningslaget var over.

Skrevet

Helt sykt!

Og hvorfor i alle dager var ikke du inv i utdrikningslaget!?!?

Hadde blitt forbanna selv!

Anonymous poster hash: 6fa8e...9da
Skrevet

Vi var med på å dekke over slikt utdrikningslag. men vi viste jo om at vi ikke skulle dit. men var med å lure personen.

Hadde jeg ikke vist det hadde jeg blitt sur.

Anonymous poster hash: c448a...0ee
Skrevet

Hvorfor er ikke du invitert i utdrikningslaget?Anonymous poster hash: 90739...da8

40 årsfeiringen var ganske stor så skjønner godt at alle som var invitert dit ikke kunne inviteres i utdrikkningslaget, var bare for de nærmeste venninnene.

Hi

Skrevet

Godt å få litt støtte her. Da kan jeg furte og være litt sur uten å føle meg som urimelig og ute av stand til å glede meg på andres vegne, som den ansvarlige for utdrikkningslaget antydet.

Hi

Skrevet

Utrolig lite hensynsfullt av denne dama som arrangerte utdrikningslaget rett og slett. Det å tenke over at folk kanskje har andre planer, slik du hadde, var tydeligvis for mye forlangt. Utrolig dårlig gjort rett og slett.

Anonymous poster hash: 3e3a7...857
Skrevet

Hadde klikka!

Anonymous poster hash: 6fa8e...9da
Skrevet

Du er ikke urimelig nei, og jeg hadde nok vært sur ganske lenge.

Gjest sussie77
Skrevet

Skjønner at du ble sur. Utrolig rar måte å arrangere udrikkningslag på.

Skrevet

Guri! Da hadde jeg blitt sinna!! Greit nok om resultatet hadde vært at alle som var bedt i bursdag hadde dratt i utdrikkningslag i steden, men dette var bare slemt!! Regner med at en del hadde ordnet med barnevakt o.l også?

Skrevet

Er det mulig? Snakk om å være korttenkt. For så å bli sur, når du ga beskjed. Jeg hadde blitt kjempe sur selv. Kjenner jeg blir litt irritert på dine vegne ;)

Kan du bytte gaven, eller beholde den selv?

Skrevet

Jeg hadde blitt drittsur,rett og slett.

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempesur! Syns litt synd på den kommende bruden, dersom mange av hennes venner er invitert i noe som ikke ble noe av. Det er jo selvfølgelig ikke hennes feil, men hun får nok litt dårlig samvittighet ovenfor dere likevel. Æsj, dumme forlover!

Skrevet

Stakkars brud og bursdagsbarn!!

Hadde der vært meg, så hadde jeg hatt så dårlig samvittighet ovenfor de jeg måtte sende melding til for å avlyse bursdag, at utdrikkningslaget hadde hatt en skikkelig bismak!

Korttenkt og egoistisk forlover!

Anonymous poster hash: d4e72...ea6

Skrevet

Er det mulig? Snakk om å være korttenkt. For så å bli sur, når du ga beskjed. Jeg hadde blitt kjempe sur selv. Kjenner jeg blir litt irritert på dine vegne ;)

Kan du bytte gaven, eller beholde den selv?

Godt med litt sympati iritasjon :-)

Tror jeg gir gaven uannsett. Bursdagsbarnet viste jo ikke om det hele og jeg er ikke sur på henne for det hele. Regner med hun sitter med en litt flau følelse på vegne av forloveren som planla det hele uten å gi beskjed til de inviterte.

Hi

Skrevet

Guri! Da hadde jeg blitt sinna!! Greit nok om resultatet hadde vært at alle som var bedt i bursdag hadde dratt i utdrikkningslag i steden, men dette var bare slemt!! Regner med at en del hadde ordnet med barnevakt o.l også?

Ja det var flere par med barn som var invitert, så regner med de hadde ordnet barnevakt. Håpet de gikk ut å koset seg på andre måter, når barnevakt alerede var ordnet.

Skrevet

Kanskje det blir selskap senere, du kan jo gi gaven da? Men surt at du avlyste venninneturen for å gå i en bursdag som ikke ble noe av. Jeg hadde blitt kjempesur!

Anonymous poster hash: d1aa4...dcd
Skrevet

Kanskje det blir selskap senere, du kan jo gi gaven da? Men surt at du avlyste venninneturen for å gå i en bursdag som ikke ble noe av. Jeg hadde blitt kjempesur! Anonymous poster hash: d1aa4...dcd

Ja kanskje det, men har ikke hørt noe og har sagt jeg skal komme innom på besøk denne uken med bursdagsgaven. Og selv om det ikke var bursdagsbarnets feil, vet jeg ikke om jeg føler helt for å takke ja til flere invitajonet fra den kanten, i allefall om det et fare for å treffe på forlovern hennes, som jeg ikke er så fan av for tiden. Jeg er egentlig sjeldent langsint og tenner ikke så lett, men det at hun fikk det til å høres ut som om det var jeg som var den urimelige og egoistisk gjør at jeg ikke kommet over det med det første. Hadde hun kommet med en helt enkelte og oppriktig beklagelse hadde det vært glemt i dag, men i stede gikk hun totalt i forsvarsposisjon. Et tegn på at hun følte seg truffet kanskje?

Hi

Gjest FinogFjong
Skrevet

Det var da særdeles lite gjennomtenkt av forloveren! Ikke bare dårlig gjort, men direkte slemt ovenfor "alle" som ikke fikk delta i utdrikkningslaget. 

Det er ikke sikkert forloveren hadde tenkt over hvor mye "jobb" det er for voksne mennesker å ordne seg fri for en slik anledning, men hun burde virkelig ta selvkritikk på det.

Skrevet

En mindre intelligent person som sto ansvarlig for festen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...