Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #26 Skrevet 24. juni 2013 Ingen sommerfugler. Men elsker han av hele mitt hjerte. Skulle ønske jeg hadde sånn forelsket følelse av og til, men det har jeg ikke. Anonymous poster hash: 3809c...19a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #27 Skrevet 24. juni 2013 Lurer på om det er lettere når barna er eldre. Midt i småbarnsperioden er vel kriblingen litt mindre? Dere som har svart ja her... Har det vært konstant i 10, 15, 17 år som dere skriver. Eller noen perioder bedre/dårligere enn andre? Anonymous poster hash: da33d...424 Jeg er også av dem som har vært kjæreste med min mann i 14 år nå, og gift i 6 år, og som fremdeles er forelsket i ham i perioder. MEN, nei, slike følelser er ikke noe som er en konstant følelse, slik som det er når man er nyforelsket. Det er rett og slett urealistisk å forvente. Noen ganger er det andre ting "som ligger i veien for romantikk", men det betyr ikke at vi har det kjipt og bare krangler hele tiden av den grunn. Det er en klisje, men man må faktisk jobbe "hardt" for at et forhold skal være slik over mange år. Ved å vise hverandre respekt og romslighet i hverdagen, ved å ikke gi etter for "fristelsen" til å starte en krangel om småting (greit å krangle innimellom, men man trenger vel strengt tatt ikke å starte 3. verdenskrig fordi mannen glemte å sette kaffekoppen i oppvaskmaskinen eller legge ned dolokket - pick your fights). I tillegg må man faktisk huske å vise hverandre omsorg, affeksjon og kjærlighet. Gi hverandre komplimenter, kyss og klemmer i hverdagen. Jeg og mannen min sender hverandre fremdeles sånne klissete nusse-meldinger nesten hver dag, etter 14 år sammen. Sånne småting betyr faktisk mye for å holde følelsene ekstra varme, synes JEG i alle fall. Og så bruker vi mye tid på å tulle og tøyse sammen, selv om vi er godt voksne. Og vi leier alltid hverandre når vi går ute. Mulig andre synes det er teit, eller ser dumt ut, men det kjenner jeg at jeg bryr meg lite om. Vi kan også stoppe opp og kysse hverandre helt spontant mellom tørrmathyllene på handletur på matbutikken en vanlig onsdag. Har fått noen litt halvsure blikk fra noen bitre damer (aldri menn faktisk), men jeg tenker at de nok bare har en dårlig dag. Jeg elsker mannen min og kysser ham akkurat hvor jeg vil. Anonymous poster hash: 84413...1ac
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #28 Skrevet 24. juni 2013 Vi kan også stoppe opp og kysse hverandre helt spontant mellom tørrmathyllene på handletur på matbutikken en vanlig onsdag. Har fått noen litt halvsure blikk fra noen bitre damer (aldri menn faktisk), men jeg tenker at de nok bare har en dårlig dag. Jeg elsker mannen min og kysser ham akkurat hvor jeg vil. Anonymous poster hash: 84413...1ac Det gjør vi også. Trodde det var helt normalt jeg. Anonymous poster hash: b0404...778
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #29 Skrevet 24. juni 2013 Vi kan også stoppe opp og kysse hverandre helt spontant mellom tørrmathyllene på handletur på matbutikken en vanlig onsdag. Har fått noen litt halvsure blikk fra noen bitre damer (aldri menn faktisk), men jeg tenker at de nok bare har en dårlig dag. Jeg elsker mannen min og kysser ham akkurat hvor jeg vil. Anonymous poster hash: 84413...1ac Det gjør vi også. Trodde det var helt normalt jeg. Anonymous poster hash: b0404...778 Tydeligvis ikke. Men jeg blir alltid veldig glad når jeg ser andre gjør det også. Anonymous poster hash: 84413...1ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå