Gå til innhold

dere som har vært sammen en del år (10+)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender det at dere fremdeles føler forelskelse og at det kiler i magen?

Anonymous poster hash: fc3e0...f34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Vi er flink til å kose og klemme i hverdagen, men når mannen gjør det uten at jeg ser han først, kommer bak meg og kysser meg i nakken ol. Da får jeg sånne følelser.

Anonymous poster hash: 82281...fd1

Skrevet

Ja. Ikke bare forelskelse, men også begjær for mannen. 15 år.

Anonymous poster hash: 208dc...5b7

Skrevet

Jepp ;)

Har verdens beste mann! Heldige meg! (og heldige han som har meg!! ;) )

Anonymous poster hash: c66ba...ac5
Skrevet

Seriøst? Jeg har vært sammen med mannen i bare fire år. Men ofte tenker jeg at han ikke er den rette for meg. Føler aldri de tingene dere nevner over her... Bah..

Anonymous poster hash: 3c054...8b7
Skrevet

Ja, men ikke søren om jeg tør å innrømme det for den stakkars tullete karen. Hehehe. Han har nok oftere slike følelser for meg. Og så har det vært opp- og nedturer, og i en periode med det første barnet, vi fikk begge en form for depresjon etter fødselen (ikke pga den), i en lang periode uten søvn og lite samsvar med mål og mening i livet, så var det lite slike følelser. Jeg tok noen grep, fikk ristet liv i han igjen, og nå kribler det litt oftere igjen. :)

Anonymous poster hash: 687b6...411
Skrevet

Nei, ikke direkte sommerfugler. Elsker ham og begjærer, men ikke forelskelse.

Anonymous poster hash: 1b045...b66

Skrevet

Ja :)

Men det er også perioder hvor jeg blir sur bare av å se på ham ;)

Skrevet

Ja, stadig. Aldri hatt en dårlig periode, aldri hatt en krangel som har vart mer enn et par timer.

Skrevet

Åå, ja :) Vært sammen i 14 år og kan av og til kjenne hjertet svulme i brystkassa når jeg ser på han :wub:

Anonymous poster hash: 1173e...789
Skrevet

Ja, veldig ofte faktisk. :) Han pleier å ringe hver dag når han er på vei hjem fra jobb, aner ikke hvorfor, men vi har alltid gjort det. Og når han ringer på fredager så kribler det ekstra i magen, for da vet jeg at vi har heeele helgen sammen. :) Vært sammen i snart 11 år..

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jupp, det hender det :)

Skrevet

Ja, etter 17 år så hender det fortsatt at jeg får det :) og det er nesten enda bedre nå, for nå er det også en mye sterkere å tryggere kjærlighet i bunnen, når man er nyforeslket er jo ting litt usikkert på en måte :)

Anonymous poster hash: 58e7e...ee1

Skrevet

Ja:-)

Anonymous poster hash: 7b674...223

Skrevet

Lurer på om det er lettere når barna er eldre. Midt i småbarnsperioden er vel kriblingen litt mindre? Dere som har svart ja her... Har det vært konstant i 10, 15, 17 år som dere skriver. Eller noen perioder bedre/dårligere enn andre?

Anonymous poster hash: da33d...424

Skrevet

Ja. :) Men det går selvfølgelig opp og ned, har hatt lange perioder uten sånne følelser, og av og til har det gått mest i irritasjon også. :P

Men nå for tiden får jeg f.eks. sommerfugler i magen og nyforelsket følelse hver gang vi har sex. ;) Blir ikke så ofte nå med to små, så det blir liksom litt spennende igjen siden det er så lenge siden sist, samtidig som det er trygt. Herlig. :)

Anonymous poster hash: b0404...778
Skrevet

Ja! Vert ilag over 10 år og 5 barna. Kribler enda. Virkelig funnet drømmemannen.

Anonymous poster hash: 67d0d...be0
Skrevet

For en herlig tråd å lese!! Oppmuntrende for meg som er midt i verste småbarnskjøret, vært sammen med mannen i 6 år og lurer på hvordan dette skal bli etter hvert. Elsker jo mannen min veldig høyt, men vi har ikke tid til å pleie forholdet, og det bekymrer meg litt. Godt å lese om så mange som har de deilige følelsene for hverandre etter så mange år :-)

Anonymous poster hash: df413...fe3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...