Gjest sug lut Skrevet 26. juni 2013 #26 Skrevet 26. juni 2013 To av mine favorittnavn - jeg har vanskelig for å velge mellom dem. Hva funker best med etternavnet?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #28 Skrevet 27. juni 2013 Aurora Anonymous poster hash: 442f9...f84
Oslomama Skrevet 27. juni 2013 #29 Skrevet 27. juni 2013 jenta vår heter Aurora Vi elsker navnet og alle skryter av hvor fint det er Men hver sin smak
*SommerFrisk* Skrevet 27. juni 2013 #30 Skrevet 27. juni 2013 Datra mi heter sunniva, med et tilleggsnavn jeg ikke vil dele. Så synes såklart sunniva er finest. Men det er et arvenavn, og hadde det ikke vært for det, så hadde j3g valgt Aurora...det er helt ubeskrivelig vakkert <3
Helene Harepus Skrevet 27. juni 2013 #31 Skrevet 27. juni 2013 Jeg synes begge er fine, ville selv valgt Aurora
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå