Gå til innhold

Sunniva eller Aurora?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket er finest? :)

Anonymous poster hash: 4a6d8...2c7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge er fine, men Sunniva faller lettest å si :)

Anonymous poster hash: 809cb...6bc
Gjest Skofantomet
Skrevet

Fine navn begge, men Sunniva er mykest og mest behagelig syns eg :)

Skrevet

Aurora :)

Skrevet

Begge er veldig fine, jeg hadde antagelig valgt Sunniva.

Anonymous poster hash: 896a1...362
Skrevet

Av en eller annen grunn klarer jeg ikke navnet Aurora, så valget hadde helt klart falt på Sunniva :-) Sunniva er forøvrig et nydelig navn :-)

Skrevet

Sunniva!! Nyydelig navn :)

Anonymous poster hash: 8897f...138
Skrevet

Aurora :)

Skrevet

Aurora :) Jenta kommer til å bli helt ekstatisk når hun som 3-4-åring finner ut at hun heter det samme som Tornerose :wub:

Skrevet

Jeg som selv heter Aurora vil si jeg er faller mest på det (hehehe). Jeg får ofte høre mange fine komplimenter, og de eneste som hadde problemer med det var når jeg var i Thailand i 7 uker. Da ble det "Alolah".  Og som madolyn skrev før meg, så var det ikke feil å dele navn med prinsesse Tornerose både da og nå ;)

Skrevet

Aurora liker jeg best...

Skrevet

Haha artig, jeg kjenner to søstre som heter sunniva og aurora :)

Skrevet

Begge er fine, men jeg liker Sunniva best :)

Skrevet

Aurora gir meg grøssninger. Stygt navn. Sunniva er veldig mye finere. Ville ikke valgt det selv, men måtte jeg kalle datteren min enten eller ville det helt klart blitt Sunniva (:

Anonymous poster hash: 0ab23...c17

Skrevet

Begge er flotte navn, men Aurora er vel mest særegnet. Kjenner til mange Sunnivaer, men kun en Aurora..

Anonymous poster hash: a4103...8b1

Skrevet

Det stod mellom disse to da vi fikk jenta vår :-) Vi valgte Sunniva.

Anonymous poster hash: a74f1...b90

Skrevet

Aurora gir meg grøssninger. Stygt navn. Sunniva er veldig mye finere. Ville ikke valgt det selv, men måtte jeg kalle datteren min enten eller ville det helt klart blitt Sunniva (:

Thaaaankyou. Stygg bakvendt smiley :) :) :)

Skrevet

Okay ;) Må være lov å si meningen sin vet du. Jeg syntes Aurora er et stygt navn. Punktum. Voks opp ;)

Skrevet

Jeg er kanskje inhabil. Men ville uansett valgt Sunniva :)

Skrevet

Jeg er kanskje inhabil. Men ville uansett valgt Sunniva :)

Skrevet

Sunniva :)

Skrevet

Okay ;) Må være lov å si meningen sin vet du. Jeg syntes Aurora er et stygt navn. Punktum. Voks opp ;)

wææ, beklager... leste gjennom nå. jeg er sykt nebbete om dagen, er visst ikke bare de nærmeste som får gjennomgå. trekker det tilbake. sunniva èr et pent navn, ja. litt barndoms-nostalgi det også, hvis man tenker på kaptein sabeltann, hehe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...