Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #26 Skrevet 23. juni 2013 Du gikk laaaaaaaaaangt over streken. Hadde du likt om din mann lå å kjærtegnet enn annen kvinne? Nei? Da har du svaret ditt. Skjerp deg. Jeg forstår ikke mennesker som på død og liv må utsette seg for fristelser å gå langt over streken enten det er kyss eller sex osv osv.!! Anonymous poster hash: b0fd4...594
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #27 Skrevet 23. juni 2013 Måtte lese dette for mannen og han sa at dette er ikke utroskap, men idioti. Anonymous poster hash: 328d5...0d7
☆☆☆ Skrevet 23. juni 2013 #28 Skrevet 23. juni 2013 Utro, nei. Men langt over grensa for god oppførsel i eit forhold..
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #29 Skrevet 23. juni 2013 Veldig respektløs. Hadde det innlegget handlet om at hun skriver at det var mannen hennes som gjorde dette, hadde han vært en drittsekk, gå ifra han, du fortjener bedre bla bla. Ikke slik skjer, nei dette er ikke utroskap Anonymous poster hash: d931d...38f Signerer. Hadde min mann gjort det så tror jeg ikke at jeg hadde klart å kysse ham eller ha sex med ham igjen. For jeg ville da ha tenkt på hvilken skjøge han tenker på mens han stryker og kysser på meg. Til tross for at mange mener det på dib, er flørting med andre når man er i et forhold IKKE sunt, men bare dumt. Anonymous poster hash: edd30...b74
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #30 Skrevet 23. juni 2013 Om det var utroskap eller ikke kommer an på deg og din manns definerte grense for utroskap. Den kan være ulik fra person til person og fra forhold til forhold. Anonymous poster hash: 1925c...941
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #31 Skrevet 23. juni 2013 Har hvertfall fortalt det til mannen nå. Det var null sjans for at han skulle finne det ut. Jeg var et sted 70 mil fra der vi bor og ingen han kjenner var der. Men jeg valgte nå å fortelle det. Han reagerte ikke noe særlig på det. Sa bare det var fint at jeg ikke var utro. Anonymous poster hash: e99f6...3aa
LittLykkelig Skrevet 23. juni 2013 #32 Skrevet 23. juni 2013 Utroskap er alt du gjør som du ikke vil partneren din skal vite om. Tenker nå jeg.
<3 mine søte små<3 Skrevet 23. juni 2013 #33 Skrevet 23. juni 2013 Hvis det ikke er noe du tør å gjøre forran din partner. Så ville ikke jeg gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå