Gå til innhold

Var jeg "utro" i kveld?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte på en gammel bekjent på en fest i kveld. Vi pratet hyggelig sammen, koste oss sammen med mange andre mennesker.

I løpet av kvelden så havner vi ved siden av hverandre i sofaen. Vi sitter veldig tett. Han med armen rundt det ene benet mitt, jeg med den ene armen halvveis over han, så hånden min havner i nakken hans.

Etterhvert nesten ligger jeg halvveis oppå han, han holder meg på låret, holder meg litt i hånden. Stryker meg på armen.

Vi går ut for å ta han røyk, han stryker meg over ryggen lett ned på rumpa.

Vi ender ett øyeblikk så tett at vi holdt på å kysse, men jeg tullet det bort..

Jeg gikk hjem fordi jeg følte dette gikk for langt.

 

Anonymous poster hash: 885f8...668

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville følt meg utro iallefall.



Anonymous poster hash: 6e8e6...ebf
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Nei, du var ikke utro.  Du klarte å stoppe i tide. Bra!

Gjest Antarctica
Skrevet

Eh, nei. Du satt tett med noen i et folksomt lokale, og forlot da du skjønte det lå noe i luften. Du har tvert imot valgt å ikke være utro, selv om muligheten kanskje var der.

Skrevet

Nei det synes jeg ikke. Om du var det så har jeg vært det mange ganger ihvertfall. Men litt over streken var det nok, og jeg ville ikke likt om min samboer gjorde slikt....

 

Anonymous poster hash: b2007...53b

Skrevet

Ja, vi satt jo ikke bare tett. Vi kunne ha sittet normalt, selv om vi satt tett.

Men vi valgte da å "kose" som jeg vil kalle det. Styrking, holding osv.

 

Anonymous poster hash: e99f6...3aa

Skrevet

Ikke akkurat utro, men du krysset ei grense for hva jeg ville godtatt fra partneren min ihvertfall...



Anonymous poster hash: d21c2...6eb
Skrevet

Hvis mannen din hadde gjort det samme, ville du da følt at det var utroskap? Hva du føler da er svaret ditt. 

 

Jeg ville regnet det som mildt utroskap. 

Skrevet

Nei, jeg vil ikke kalle det utroskap. Og du var flink som klarte å stoppe!

 

Derimot hadde jeg vært mer bekymret for hva alle de andre menneskene oppfattet av situasjonen. Hadde vært redd for at jeg hadde vært de neste dagers snakkis.

Skrevet

Dette var å gå for langt synes jeg. Men bra at du forlot situasjonen før noe mer skjedde. Hadde ikke akseptert at min mann satt tett og strøk på en annen dame for å si det sånn.

 

Anonymous poster hash: 388d4...96a

Skrevet

Ville ikke kalt det utroskap, men likevel over streken. Enig med hun over: snu på flisa, se for deg mannen din med en annen dame i samme situasjon. Så har du svaret på hva du var, og hva du ville "kalt" han når du fikk vite om det etterpå. Respektløs? Egoistisk? For flørtete ift. hva som er akseptabelt? Men - ikke døm deg selv så hardt, ta det som en lærepenge når du har kjent på det å snu på flisa... Og vær glad for at du ikke krysset grensen for utroskap - det hadde vært tungt å bære på skuldrene, og kunne ødelagt hele forholdet ditt!

 

Anonymous poster hash: fff8e...107

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

 

Ikke akkurat utro, men du krysset ei grense for hva jeg ville godtatt fra partneren min ihvertfall...

 

Anonymous poster hash: d21c2...6eb

 

 

Signerer. Forstår ikke vitsen med sånn oppførsel når man har en partner. Og "Flink som klarte å stoppe"? "KLARTE å stoppe?" Man bør vel i utgangspunktet ikke komme i en situasjon der man MÅ stoppe noe som helst. Hadde min mann gjort det der med en annen dame så hadde jeg vært usikker på ham i noen uker/måneder. Enig med sekretøsas definisjon.

Skrevet

Jeg anser det som utroskap da du mest sannsynlig ikke ville gjort det om kjæresten din var der? Respektløst synes jeg det er...ikke minst at du har sittet slik forran mange andre. Hvem vet hvordan det vil bli tolket, og hva som kommet videre.. Bra du kom deg ut av situasjonen..synd det var såpass sent.

Det kunne vært mye værre, men alt ligger i hva man anser som utroskap og hva man forventer av partneren sin.

Skrevet

Hvor sinte hadde dere blitt, om mannen deres gjorde noe sånt?

 

Anonymous poster hash: e99f6...3aa

Skrevet

Jegville ikke kalle det utroskap, men det betyr likevell ikke at jeg synes det er greit å gå såpass langt. Om mannen hadde gjort noe sånt hadde jeg blitt småsur, men samtidig lettet over at han ikke dro det lengre.



Anonymous poster hash: 314a0...489
Skrevet

Du gikk langt over grensen i alle fall, men tror ikke jeg ville definert det som utroskap. Men respektløst og ekstremt tankeløst/egoistisk var det.

 

Hadde overhodet ikke godtatt at mannen min gjorde slikt. Skilsmissegrunn hadde det ikke vært, men han skulle brukt mye tid og krefter på å bevise seg etterpå...



Anonymous poster hash: a72be...f14
Skrevet

Jeg hadde blitt veldig skuffet hvis mannen min gjorde noe sånt. Og sint. Greit at det ikk gikk lenger, men det skulle da bare mangle at han ikke gjennomførte utroskap.

 

Anonymous poster hash: 388d4...96a

Skrevet

JA, jeg vil kalle det utroskap - du klenger deg innpå en annen man selv om det var en gammel bekjent. Får du ikke nok oppmerksomhet fra mannen din eller ??

Du gikk langt over streken og burde ha dårlig samvittighet. Fy skam deg!!



Anonymous poster hash: 8c165...849
Skrevet

Hadde blitt veldig såret og det hadde gått ut over selvtilliten min i forholdet. Det hadde ikke vært skilsmissegrunn nei, men jeg hadde måttet høre det fra ham og ikke andre for å klare å stole på at ikke mer skjedde og at det ikke ville skje igjen...

 

Anonymous poster hash: b6677...8f9

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Utro var du ikke, men du gikk for langt. Sånt skjer.

Skrevet

Ingenting å tenke på med mindre du har en veldig sjalu partner. Sannsynligheten er vel ganske stor for at ryktene begynner å gå? Hvis dere kan være åpen om sånt så er det vel best å bare fortelle at du flørtet litt med en på den festen?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ikke utro, men langt forbi det jeg hadde akseptert av min partner. Jeg hadde blitt skuffet, lei meg, og sinna.

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Hvorfor i det hele tatt sette seg i en slik situasjon om man har det godt med partneren sin?

Hvilket behov prøvde du å fylle ved å få denne typen oppmerksomhet fra en annen? Får du ikke nok hjemme?

Jeg er enig i at de signalene du sender ut, som andre oppfatter og ser, ikke er særlig bra mht rykter.

Hadde jeg sett ei holde på slik og visst at hun hadde en kjæreste, så hadde jeg tenkt at de to nok ikke var så lykkelige.

Jeg hadde aldri godtatt en slik oppførsel fra min mann og han hadde heller aldri godtatt om jeg gjorde noe slikt.

Kjenner noen som har holdt på slik og de er ikke sammen i dag, kanskje ikke så rart?

 

Om dere derimot har et "åpnet forhold" du og din kjære er det jo bare å holde på, men hadde du likt det om kjæresten din også fikk flørte med andre?

Skrevet

Synes du gikk over streken. Å som de fleste her sier, snu flisa å se for deg at det er din mann som gjør det...

Skrevet

Veldig respektløs.

Hadde det innlegget handlet om at hun skriver at det var mannen hennes som gjorde dette, hadde han vært en drittsekk, gå ifra han, du fortjener bedre bla bla.

Ikke slik skjer, nei dette er ikke utroskap

 

Anonymous poster hash: d931d...38f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...