Gå til innhold

Utlendinger flørter med gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har også fått overraskende mange lange blikk og kommentarer ettehvert som magen har poppet frem.... Og kan ikke si at utlendinger skiller seg spesielt ut her.

Og nei, jeg jeg tror ihvertfall ikke at det har noe med at jeg har utviklet et artig frontparti som nå passer fint inn i en nett I cup.... ;)

Det er sånn at jeg vurderer å droppe å kjøpe inn bæresele, jeg er sikker på at jeg fint kan få plass til lille knøttet i en av BHene mine isteden :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg opplevd også. Flere utlendinger med glis , lange blikk og åpenlys kikking. Nå har jeg vært ganske tilrekkende selv som gravid da. Men og etter barna kom opplever jeg det, når jeg går med dem, men har kun gutter så kanskje de tenker i de baner jeg er flink lage gutter hehe . De setter jo sønner høyt.

Anonymous poster hash: 9c141...6d5

Skrevet

Må bare gi et eks: I dag sto jeg og ventet på bussen da en lastebil kjørte forbi og en svart mann som satt med på sa et eller annet nasty til meg (som jeg heldigvis ikke hørte). Æsj...

Anonymous poster hash: e5ecf...0ce

Hvordan vet du at han sa et eller annet nasty hvis du ikke hørte hva han sa?

Skrevet

jeg har ikke tall på hvor mage ganger jeg har blitt plystret på, snakket etter eller fått kyss/uanstendige grimaser etter meg av utlendinger.. noen ganger tror jeg det dreier seg om at deres kultur går på at de vil at jenter skal føle seg fine og sexy (prøv å ta på deg noe som er nogenlunde ok og gå langs akerselva en kveld, snakk om selvtillitsboost!)andre ganger tror jeg de gjør det fordi de fryder seg over vår forferdede reaksjon og synes de er tøffe foran kompisene sine.. utrolig ekkelt og nedverdigende, husk at ofte i muslimske land går jo ikke jenter alene og er stort sett fritt vilt for hvilken oppførsel som helst som konsekvens. og om du prøver å si ifra noen gang må du være forberedt på å få slengt noe dritt etter deg, om de i det hele tatt kan norsk er det nok "hore" som kommer som en av glosene.. og hvis noen skal si noe om rasisme nå så kan dere klappe igjen for jeg har bodd så lenge i den byen her og opplevd så mye og sånn er det faktisk, at jeg aldri har opplevd dette med norske gutter..!!   Anonymous poster hash: bc78b...199

Jeg er helt enig med deg. Jeg har fått akkurat samme slags oppmerksomhet fra utenlandske menn og det gjelder ikke bare fra mørkhudete menn, men også f.eks østeuropeiske. Det ef hyggelig å være attraktiv og hot også i svangerskapet, spesielt når magen ikke synes så godt ennå. Uansett synes jeg de burde tone ned sin væremåte og utrykke sin sympati på en litt annen og tilbakeholden måte. Opplever ikke at skandinaviske menn flørter med meg i sv.skapet på denne måten.

Har ikke opplevd at utenlandske menn reiser seg opp for kvinner i bussen her i Oslo f.eks. Tvert imot, de er påtrengende og hopper på en sitteplass ved 1.anledning, dette gjelder også kvinner.

Anonymous poster hash: 03648...1cb

Skrevet

jeg har ikke tall på hvor mage ganger jeg har blitt plystret på, snakket etter eller fått kyss/uanstendige grimaser etter meg av utlendinger.. noen ganger tror jeg det dreier seg om at deres kultur går på at de vil at jenter skal føle seg fine og sexy (prøv å ta på deg noe som er nogenlunde ok og gå langs akerselva en kveld, snakk om selvtillitsboost!)andre ganger tror jeg de gjør det fordi de fryder seg over vår forferdede reaksjon og synes de er tøffe foran kompisene sine.. utrolig ekkelt og nedverdigende, husk at ofte i muslimske land går jo ikke jenter alene og er stort sett fritt vilt for hvilken oppførsel som helst som konsekvens. og om du prøver å si ifra noen gang må du være forberedt på å få slengt noe dritt etter deg, om de i det hele tatt kan norsk er det nok "hore" som kommer som en av glosene.. og hvis noen skal si noe om rasisme nå så kan dere klappe igjen for jeg har bodd så lenge i den byen her og opplevd så mye og sånn er det faktisk, at jeg aldri har opplevd dette med norske gutter..!!   Anonymous poster hash: bc78b...199

Jeg er helt enig med deg. Jeg har fått akkurat samme slags oppmerksomhet fra utenlandske menn og det gjelder ikke bare fra mørkhudete menn, men også f.eks østeuropeiske. Det ef hyggelig å være attraktiv og hot også i svangerskapet, spesielt når magen ikke synes så godt ennå. Uansett synes jeg de burde tone ned sin væremåte og utrykke sin sympati på en litt annen og tilbakeholden måte. Opplever ikke at skandinaviske menn flørter med meg i sv.skapet på denne måten.

Har ikke opplevd at utenlandske menn reiser seg opp for kvinner i bussen her i Oslo f.eks. Tvert imot, de er påtrengende og hopper på en sitteplass ved 1.anledning, dette gjelder også kvinner.

Det har faktisk aldri jeg opplevd heller, selv om "alle" på bim mener de gjør det. Tvert imot hopper de på plassene som du sier, selv når det er gravide, eldre, handikappede, osv.

Anonymous poster hash: 6d3fb...c8c

Skrevet

Merket det, at jeg fikk mange blikk av innvandrere. Type lystne blikk. Skvatt litt, er ikke det man regner med som høygravid. Tror noen forbinder graviditet med fruktbarhet, sex og frodige former. Personlig så syntes jeg det var litt hyggelig med bekreftelse i en sårbar tid. Opplevde også at de ga meg plassen sin på trikken, slapp meg forbi osv. Hyggelig :)

Skrevet

jeg har ikke tall på hvor mage ganger jeg har blitt plystret på, snakket etter eller fått kyss/uanstendige grimaser etter meg av utlendinger.. noen ganger tror jeg det dreier seg om at deres kultur går på at de vil at jenter skal føle seg fine og sexy (prøv å ta på deg noe som er nogenlunde ok og gå langs akerselva en kveld, snakk om selvtillitsboost!)andre ganger tror jeg de gjør det fordi de fryder seg over vår forferdede reaksjon og synes de er tøffe foran kompisene sine.. utrolig ekkelt og nedverdigende, husk at ofte i muslimske land går jo ikke jenter alene og er stort sett fritt vilt for hvilken oppførsel som helst som konsekvens. og om du prøver å si ifra noen gang må du være forberedt på å få slengt noe dritt etter deg, om de i det hele tatt kan norsk er det nok "hore" som kommer som en av glosene.. og hvis noen skal si noe om rasisme nå så kan dere klappe igjen for jeg har bodd så lenge i den byen her og opplevd så mye og sånn er det faktisk, at jeg aldri har opplevd dette med norske gutter..!! Anonymous poster hash: bc78b...199

Det har faktisk aldri jeg opplevd heller, selv om "alle" på bim mener de gjør det. Tvert imot hopper de på plassene som du sier, selv når det er gravide, eldre, handikappede, osv.

Tror behandlingen man får er avhengig av hva man utstråler. Om man ser åpen og positivt innstilt ut, så tror jeg folk behandler en bedre. Om man derimot utstråler skepsis, fremmedfrykt, irritasjon etc, tror jeg andre heller blir sittende. Smil til verden og verden smiler til deg. Innvandrere eller ikke :)
Skrevet

jeg har ikke tall på hvor mage ganger jeg har blitt plystret på, snakket etter eller fått kyss/uanstendige grimaser etter meg av utlendinger.. noen ganger tror jeg det dreier seg om at deres kultur går på at de vil at jenter skal føle seg fine og sexy (prøv å ta på deg noe som er nogenlunde ok og gå langs akerselva en kveld, snakk om selvtillitsboost!)andre ganger tror jeg de gjør det fordi de fryder seg over vår forferdede reaksjon og synes de er tøffe foran kompisene sine.. utrolig ekkelt og nedverdigende, husk at ofte i muslimske land går jo ikke jenter alene og er stort sett fritt vilt for hvilken oppførsel som helst som konsekvens. og om du prøver å si ifra noen gang må du være forberedt på å få slengt noe dritt etter deg, om de i det hele tatt kan norsk er det nok "hore" som kommer som en av glosene.. og hvis noen skal si noe om rasisme nå så kan dere klappe igjen for jeg har bodd så lenge i den byen her og opplevd så mye og sånn er det faktisk, at jeg aldri har opplevd dette med norske gutter..!! Anonymous poster hash: bc78b...199

Tror behandlingen man får er avhengig av hva man utstråler. Om man ser åpen og positivt innstilt ut, så tror jeg folk behandler en bedre. Om man derimot utstråler skepsis, fremmedfrykt, irritasjon etc, tror jeg andre heller blir sittende. Smil til verden og verden smiler til deg. Innvandrere eller ikke :)

Jeg utstråler da vel ingenting om jeg sitter fredelig på bussen vel? Annet enn irritasjon når jeg, som høygravid, gir bort plassen min til en eldre dame fordi ingen andre brydde seg.

Det er ikke alltid nordmenns skyld, vet du  :rolleyes:

Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Jeg har fått akkurat samme slags oppmerksomhet fra utenlandske menn og det gjelder ikke bare fra mørkhudete menn, men også f.eks østeuropeiske. Det ef hyggelig å være attraktiv og hot også i svangerskapet, spesielt når magen ikke synes så godt ennå. Uansett synes jeg de burde tone ned sin væremåte og utrykke sin sympati på en litt annen og tilbakeholden måte. Opplever ikke at skandinaviske menn flørter med meg i sv.skapet på denne måten.Har ikke opplevd at utenlandske menn reiser seg opp for kvinner i bussen her i Oslo f.eks. Tvert imot, de er påtrengende og hopper på en sitteplass ved 1.anledning, dette gjelder også kvinner.Anonymous poster hash: 03648...1cb
Det har faktisk aldri jeg opplevd heller, selv om "alle" på bim mener de gjør det. Tvert imot hopper de på plassene som du sier, selv når det er gravide, eldre, handikappede, osv.Anonymous poster hash: 6d3fb...c8c

Jeg utstråler da vel ingenting om jeg sitter fredelig på bussen vel? Annet enn irritasjon når jeg, som høygravid, gir bort plassen min til en eldre dame fordi ingen andre brydde seg.Det er ikke alltid nordmenns skyld, vet du  :rolleyes:Anonymous poster hash: 6d3fb...c8c

Enig i det der. Jeg er egentlig blid og hyggelig person og jobber som veileder og omgås alle slags mennesker daglig og tar kollektivtrafikk daglig fra og til jobb. Møter på så mange forskjellige mennesker fra mange verdensdeler, så jeg har sett nok for å kunne uttale meg om oppførselen til enkelte mennesker innvandrerbakgrunn er ei.

Og utstråling, ja, den spiller vel inn den, man får vel ikke hotte kommentarer fra menn fordi man ser sur ut, tvert imot, føler meg lykkelig innvendig og det synes sikkert:)

Skrevet

Har en venninne som alltid snakket om hvor mange som flørtet med henne overalt :) hun var ikke gravid. Da vi var i et muslimsk land på ferie så jeg første gang hvordan hun brukte øynene og kroppen i møte med menn der, og klart hun fikk mye oppmerksomhet. Hun viste at hun var helt klar for flørting.

Anonymous poster hash: 90d7e...a1c

Skrevet

Men gjelder det ikke alle mennesker ? Mulig norske menn er følelsesmessig på et annet sted. Men norske kvinner, utenlandske kvinner og menn ?

Jeg gir iallfall gravide ekstra blikk. Smiler til magen, og smiler til kvinnen. Om jeg går sammen med noen, eller det faller seg sånn kanskje jeg legger til -åååå, så fin mage.

Jeg vet at jeg har likt den oppmerksomheten i mine svangerskap. Det aller beste komplimentet jeg fikk var fra kjæresten til en venninne som den dagen jeg fødte kunne si høyt at -fyyyy, du er en av de som burde vært gravide alltid.. Så utrolig sexy du er !

Jeg følte meg ikke sexy akkurat og min daværende mann hadde omtalt meg som en strandet hval i flere mnd. Så den kommentaren kom godt med.

Skrevet

Menn fra sånn ca alle andre steder i verden er mer flørtne. Jeg vil ikke generalisere, men noen ganger opplever jeg det påtrengende og andre ganger er det hyggelig. Man vet ikke hva som motiverer dem, men en får jo gjerne en ekkel følelse noen ganger. Da opplever jeg det trakasserende og respektløst. Det avhenger av så mye.

Jeg er en litt over snittet pen, men liten og tidvis litt rund jente. Av norske menn har jeg aldri fått SLIK oppmerksomhet (har ei heller savnet det). De jeg har opplevd at har fått det av norske menn har enten vært ekstremt pene, slanke og veltrente, eller platinablonde white trash med puppene på utstilling. Norske menn gir med andre ord kanskje litt lite oppmerksomhet til damene sine, mens en del utlendinger drar det for langt.

Er på en måte enig med hun som ikke er norsk og mener norske menn r kravstore. Kjenner så mange menn som kun legger seg etter feilfrie værdame-typer, selv om de selv er alminnelige. Å innrømme at de har hatt se med en mer ordinær jente sitter langt inne Etc.

Anonymous poster hash: efaaa...9b2

Skrevet

Ja har opplevd det flere ganger

Anonymous poster hash: 7e0b2...f9b

Skrevet

..men du får aldri med deg hva de sier? Vel...

Jo, en gang var jeg på vei til butikken og en to menn gikk forbi meg og den ene sa :" Sexy lady"

Så da flørter de? Eller gir de deg et kompliment?!

Skrevet

Aldri opplevd.

Har derimot opplevd at de har reist seg for meg på bussen, sluppet meg foran dem i køen på butikken, og holdt dører oppe.. Grusomme folk......

Anonymous poster hash: 1179e...df2
Skrevet

jaja, angrer på at jeg lagde denne tråden... 

Bare glem alt.. de flørter ikke, de gir meg komplementer. Og da jeg hører at de sier noe så er det sikkert bare for å spørre hav klokken er.

Jeg har en sikkert bare en "dirty mind". My bad. Jeg ville ihvertfall VIRKELIG høres ut som jeg synes jeg er kjempe pen og uimotståelig. Tror jeg ble misforstått. Men sånn er det når man skal kommunisere på denne måten...av og til kommer til litt feil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...