Gå til innhold

Utlendinger flørter med gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever/opplevde dere at utenlandske menn flørter med dere gravide?

Jeg har en tydelig mage og har opplevd flere ganger at utlendingene sier ting når jeg går forbi eller ser på meg på en spesiell måte... Synes det er ekkelt! Og nei, jeg kler ikke meg provoserende, selvfølgelig...går med vanlige gravide klær. Bare lurer på hva de tenker på...

Jeg vil ikke generalisere. Jeg er helt i mot rasisme, men har faktisk kun oppleve det med utlendinger (menn som er litt mørkere i huden), har aldri følt at en vanlig nordmann så på meg på en provoserende måte. 

Anonymous poster hash: e5ecf...0ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare gi et eks: I dag sto jeg og ventet på bussen da en lastebil kjørte forbi og en svart mann som satt med på sa et eller annet nasty til meg (som jeg heldigvis ikke hørte). Æsj...

Skrevet

Overhodet ikke opplevd det. Jeg opplever heller at utenlandske menn både åpner dører, flytter seg fra stoler/seter og hjelper med å bære.. Virkelig imponerende! :)

Skrevet

De er dessverre veldig flørter og eier ikke respekt

Anonymous poster hash: 85d02...407

Skrevet

Aldri opplevd.

Derimot er det alltid mørkhudede, unge menn som reiser seg på bussen.

Anonymous poster hash: 2814c...e62
Skrevet

Har heller ikke opplevd det, bare det motsatte, at de er mer hjelpsomme enn nordmenn.

Anonymous poster hash: dd9aa...b49

Skrevet

Aldri opplevd.

Derimot er det alltid mørkhudede, unge menn som reiser seg på bussen.

Anonymous poster hash: 2814c...e62

Jeg har opplevd flere ganger at muslimske kvinner brøyter seg frem på bussen og setter seg på de setene der barnevognen kan stå så jeg måtte stå i veien for alle mens de satt og snakket HØYT på språket sitt

Gjest sug lut
Skrevet

..men du får aldri med deg hva de sier? Vel...

Skrevet

Det har jeg også opplevd, bare med nordmenn. Gjerne østfoldinger. Grusomt!

Anonymous poster hash: dd9aa...b49

Skrevet

opplevde begge deler når jeg var gravid, masse upassende kommentarer og blikk, men også mange hyggelige menn som hjalp meg :) 

Opplever fortsatt det samme nå også når jeg er ute med jenta mi i vognen. Noen hjelper til av og på buss ol., andre blunker med øynene, lager kysselyder osv.

Sånn at det stopper ikke opp..

Anonymous poster hash: 2391d...b06
Skrevet

Min efaring fra når jeg gikk gravid første gang, og synlig høygravid fremdeles oppsøkte utestedet jeg pleide å gå på (var altså per definisjon ikke på byen, men innom for å snakke med venner, på et rolig utested) var at drita, hissige damer i midten av tyvårene gjerne ble sint fordi jeg ikke flyttet meg for dem når de kom bak meg og ville forbi. Jeg hadde alltid med meg venninner og selv om jeg snudde meg rundt når de begynte å kjfte og smelle endte det alltid med at mine venninner mått eskortere dem vekk fordi de helst ville sloss. Merklig oppførsel og dermed ønsker jeg herved å putte alle damen mellom 23 og 33 i samme bås og mene at alle disse til enhver tid er ute etter å sloss med høygravide damer. Det er nemlig akkurat like sannsynlig som din problemstilling.

(Jeg tror du misforstår hva som foregår og feiltolker deres oppmerksomhet)

Skrevet

Ble lagt an på av to stk når jeg gikk gravid, en gang av en som er russisk, som er venn av samboerens familie, han viste jeg var gravid, samboer og forlovet, han ba meg dumpe samboeren for han, jeg dro til han og gikk fra han.. En annen gang ble jeg lagt an på og befølt av bestevennen til samboeren! 100% norsk.... Så er nok ikke bare utlendinger dette... Bare menn med dårlige manerer...

Anonymous poster hash: 28a92...0c9
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Eneste som har vist meg "slik interesse" mens jeg var gravid, var eks vennen til samboeren.. Han ble totalt usmakelig.. vet du hva.. Han er 100% norsk... De utlendingene som har vist meg noe form for interesse mens jeg gikk gravid, var de som hjalp meg med å plukke opp noe jeg mistet, eller flyttet seg så jeg fikk sette meg ned ol,alle av utenlands opprinnelse som var høflige og snille...

Skrevet

Åååh, ler meg ihjeeeel av disse trådene.

Så fort noen sier noe negativt om innvandrene, så kommer hylekoret og snur det om, og kritiserer nordmenn.

Er dere klar over hvor latterlig dette er???

Anonymous poster hash: 6d3fb...c8c
Skrevet

Så fort noen sier noe negativt om innvandrene, så kommer hylekoret og snur det om, og kritiserer nordmenn.

Jeg vet det. Det er aldri lov til å si noe negativt om de hellige innvandrerene. Men nordmenn kan vi snakke så mye dritt om vi bare vil.

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen! Men slik er det alltid med meg da. Blir sjekka opp av utlendinger stadig vekk. Samboeren min har kommenter det også, at utlendinger generelt tydeligvis har ett veldig godt øye til meg :P

Anonymous poster hash: cf19d...a8c

Skrevet

Jeg vet det. Det er aldri lov til å si noe negativt om de hellige innvandrerene. Men nordmenn kan vi snakke så mye dritt om vi bare vil.

Det er vel heller snakk om at selv om én innvandrer er usmakelig, så trenger ikke alle å være det. Akkurat som at alle menn faktisk ikke er utro, selv om noen er det..
Skrevet

..men du får aldri med deg hva de sier? Vel...

Jo, en gang var jeg på vei til butikken og en to menn gikk forbi meg og den ene sa :" Sexy lady"

Skrevet

Jeg vil ikke være generaliserende, men her i Norge har jeg merket at menn har alt for mye fokus på kropp, de vil helst ha damer med kropp fra musikkvideoer. Hva hun har i hode er ikke så nøye mens man dater. Sier ikke at alle utlendinger er annerledes, men kommer fra et annet land og hadde mye mer draget på menn derfra og fra våre naboland som sverige og finland enn norske menn, av en eller annen grunn.

Anonymous poster hash: e7d94...468
Skrevet

Det jeg ville frem med innlegget over er at kanskje de mennene som synes du er sexy merker andre ting ved deg enn den gravide magen og faktisk mener at du er sexy.

Skrevet

De som kommer fra enkelte afrikanske land, skjønner ikke at du blir fornærmet. De mener da vel oppriktig at du er fin, og de tror mest sannsynlig bare at du blir glad for å høre det. Og det tror egentlig jeg også at du innerst inne blir.. Dessuten er mange norske menn utrlooolig dårlige til å gi komplimenter.

Anonymous poster hash: 0625b...aef
Skrevet

Jeg har seriøst fått et helt harem av mannfolk etter meg etter at jeg ble preggiss. Alt som kan krype og gå (som er utstyrt med en penis) i alderen 16 til rullatoralder ser på meg med sultent blikk!!

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Vet ikke om det er kombinasjonen støttestrømper, preggisskjole fra H&M og trillebag som gjør det...

Vi snakker pensjonistene som henger på nærsenteret, den kvisete tenåringen i kassen på Meny, naboen(e), bussjåføren, postbudet ... vurderer å skaffe meg en lang pinne som jeg kan vifte dem vekk med. Skikkelig slitsomt, altså ... ;)

Skrevet

De som kommer fra enkelte afrikanske land, skjønner ikke at du blir fornærmet. De mener da vel oppriktig at du er fin, og de tror mest sannsynlig bare at du blir glad for å høre det. Og det tror egentlig jeg også at du innerst inne blir.. Dessuten er mange norske menn utrlooolig dårlige til å gi komplimenter.

Anonymous poster hash: 0625b...aef

Signerer. Jeg hadde heller blitt glad av å bli betegnet som "sexy" som gravid, uansett hvilke tanker mannen som sier det har i hode så lenge det ikke er vondt ment. Her har man gått hele svangerskapet med mann som nektet meg sex og aldri sa at jeg var fin. Enda jeg var slank og bare la på meg på magen.

Gjest Visten Vrangskapning
Skrevet

Min mamma pleier å si at "du, Visten, hører det du vil høre", og jeg tror jaggu det gjelder for deg også HI. Du hørte ikke hva han sa, men noe nasty var det...  B)

Skrevet

jeg har ikke tall på hvor mage ganger jeg har blitt plystret på, snakket etter eller fått kyss/uanstendige grimaser etter meg av utlendinger.. noen ganger tror jeg det dreier seg om at deres kultur går på at de vil at jenter skal føle seg fine og sexy (prøv å ta på deg noe som er nogenlunde ok og gå langs akerselva en kveld, snakk om selvtillitsboost!)andre ganger tror jeg de gjør det fordi de fryder seg over vår forferdede reaksjon og synes de er tøffe foran kompisene sine.. utrolig ekkelt og nedverdigende, husk at ofte i muslimske land går jo ikke jenter alene og er stort sett fritt vilt for hvilken oppførsel som helst som konsekvens.

og om du prøver å si ifra noen gang må du være forberedt på å få slengt noe dritt etter deg, om de i det hele tatt kan norsk er det nok "hore" som kommer som en av glosene..

og hvis noen skal si noe om rasisme nå så kan dere klappe igjen for jeg har bodd så lenge i den byen her og opplevd så mye og sånn er det faktisk, at jeg aldri har opplevd dette med norske gutter..!!

Anonymous poster hash: bc78b...199

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...