mietutto Skrevet 24. juli 2013 #451 Skrevet 24. juli 2013 Hvor langt er du nå da? Off, skjønner deg der... mannen tuller seg og sier det er to, for han vil ha to barn, men jeg sier at det er nok bare et lite kirsebær inni der ♥
Somewhere over the rainbow Skrevet 24. juli 2013 #452 Skrevet 24. juli 2013 Jeg var overlykkelig for en, nå er jeg bare redd :-).... Jeg er bare 8 + 1 .... Så er veldig tidlig .. Jeg må ta det som det kommer ... Er også alene om dette ...
mietutto Skrevet 24. juli 2013 #453 Skrevet 24. juli 2013 Krysser alle fingrer for deg... og det å være alene er ikke bare negativt.. det er dobbelt så mye kjærlighet, dobbelt så mange klemmer og dobbelt så mye å glede seg over :-) Skjønner at det er skummelt, men tenk positivt!! :-)
Lillababy Skrevet 24. juli 2013 #454 Skrevet 24. juli 2013 Så tøff du e Molly! Har ikkje fått med meg at du er aleine. Har du familie og vener som støtter deg, nokon som du har involvert i graviditeten? Eg har stor respekt for aleinemødre!
Somewhere over the rainbow Skrevet 25. juli 2013 #455 Skrevet 25. juli 2013 :-) ja, har familie som kan hjelpe til... så det kommer jo til å gå..... men er fremdeles i den fasen hvor jeg bare bekymrer meg :-)
FruKnutsen Skrevet 25. juli 2013 #456 Skrevet 25. juli 2013 Heisann! Da vil jeg gjerne forkorte ventetiden med dere! Termin etter terminkalenderen mellom 21 - og 23. mars 2014...Samme termin som meg, blir gøy å følge deg Det samme med meg jeg skal på UL i august pga arvelige sykdommer i familien. Så da får jeg vel termin da. Foreløbig termin nå er 21.mars 14. Jeg har en jente fra før født 21.mars 09 Så gøy :-) Hvordan er formen din? Jeg er oppblåst, men kjenner lite til den lille ellers. Vi skal også på UL i august. Har hatt en sa, så det er kun for å roe nervene. Blir spennende å se :-) Formen min er fin heldigvis Tenker jeg for mye på det kjenner jeg vel "noe" Eneste "symtomer" jeg kjenner nå er puppene som er ømme og vokser- så blir jeg fort svimmel om jeg ikke spiser regelmessig- men det var jeg med første graviditet også- og fått innmari vondt i korsryggen siste uken (men det håper jeg ikke er pga graviditeten). Med dere da?
ønskeren Skrevet 25. juli 2013 #457 Skrevet 25. juli 2013 Da har vi vært på UL og sett den lille spira, og et hjerte som slo:) alt var fint fikk vi beskjed om:) ble satt en uke tilbake, så er 6+2, men veldig lykkelig for at alt så bra ut:)
mietutto Skrevet 25. juli 2013 #458 Skrevet 25. juli 2013 Da har vi vært på UL og sett den lille spira, og et hjerte som slo:) alt var fint fikk vi beskjed om:) ble satt en uke tilbake, så er 6+2, men veldig lykkelig for at alt så bra ut:) Så kjekt :-D gratulerer :-D Jeg skal på ul om 2 uker, når jeg er 11+1.. håper ikke jeg blir satt tilbake...ser liksom frem til å komme over den "kritiske fasen" ;-)
fiskelisken Skrevet 25. juli 2013 #459 Skrevet 25. juli 2013 Jeg tok en test for noen dager siden..bare for morroskyld..og var vist gravid gitt Så dette blir 3.mann :)har nok termin i slutten av mars.
fiskelisken Skrevet 26. juli 2013 #461 Skrevet 26. juli 2013 Mannen min var så klar for nr.3 ! mens jeg har vært litt skeptisk:) Har 2 aktive og kranglete gutter..men er kjempe glad og håper at dette går bra er det noen flere som venter nr.3 her?
xnkx Skrevet 26. juli 2013 #462 Skrevet 26. juli 2013 Hei :-) slenger meg inn her jeg. Jeg fant ut at jeg var gravid på lørdag som var, så som jeg har regnet ut er jeg 5 +3 idag:-) Terminen er mellom 25 og 27 mars:-) Er 22 år å har en gutt på snart 3 år fra før :-) foreløpig har jeg ømme bryster, og litt kvalme på kvelden. Så små plager foreløpig. Forrige svangerskap hadde jeg ingen plager bortsett fra 2 uker med konstant kvalme. Så krysser fingrene for at jeg er like heldig denne gangen!:-)
Mathja Skrevet 26. juli 2013 #463 Skrevet 26. juli 2013 Først for høy hcg på onsdag53 000, så for lav hcg i dag 56400, og hastetime på sykehuset kvart på to. Whish me luck!!!
Musemorbr / Skrevet 26. juli 2013 #464 Skrevet 26. juli 2013 Hjelpes, Mathja.. det var merkelig. Krysser fingre og tær og håper det var noe feil med en av prøvene. Velkommen og gratulerer til de nygraverte. Flott at det ser ut til å bli mange marsboere født til neste år.
mietutto Skrevet 26. juli 2013 #465 Skrevet 26. juli 2013 Masse lykke til Mathja!! Jeg heier på alle ventede marsboere!! :-)
Gjest skogskaninen Skrevet 26. juli 2013 #466 Skrevet 26. juli 2013 Må melde meg ut igjen herifra. Det gikk ikke denne gangen. Tar det fint, bedre å miste så tidlig når det først skal gå galt. Var ikke i uke fem engang. Satser på å lykkes igjen snart. Lykke til med marsboerne deres!!
Somewhere over the rainbow Skrevet 26. juli 2013 #468 Skrevet 26. juli 2013 Så bra .. Synes den hcg var ganske normal .. :-)
Julinis Skrevet 26. juli 2013 #469 Skrevet 26. juli 2013 Hei passer vel inn her jeg da med foreløpig termin ca 20 mars:)) Hvordan er formen deres da? jeg venter da forrsten nr tre,har 2008 og 2010 jente fra før:)
fiskelisken Skrevet 26. juli 2013 #470 Skrevet 26. juli 2013 Nå er jo jeg bare 4+6 så kjenner ikke så mye ennå Litt mensmurringer og ømme bryster. Litt ekstra sliten er jeg til tider også.
Lillababy Skrevet 26. juli 2013 #471 Skrevet 26. juli 2013 Hei hei damer! Mathja- så godt! Eg syns eg kjenner altfor lite denne gongen. sist kasta eg opp masse frå 6+0. Er minst 6 og ei halv veke no. Har bestilt meg time hos Mortensen på onsdag. skal bli godt å få vite noko! Andre med lite symptomer? Eg jobber natt, og syns det er rart at eg ikkje blir kvalm av ranglinga....
MayNa Skrevet 26. juli 2013 #472 Skrevet 26. juli 2013 Hei jenter. Jeg er ny på forumet her, dvs jeg var her i fjor også, men har glemt nicket mitt... Er gravid med nr 3. 6+3 i dag og formen er overaskende bra. I begge mine forrige svangerskap slet jeg med ekstrem kvalme, så er deilig å slippe unna den. Enn så lenge?
Sophia81 Skrevet 27. juli 2013 #473 Skrevet 27. juli 2013 Kan noen legge meg til på terminlisten? Sophia81 32 år, Bergen. Ett barn. Termin 15.03.14
MrsRose Skrevet 27. juli 2013 #474 Skrevet 27. juli 2013 Hei jenter! Velkommen til alle nye! Og føler veldig med de som dessverre må forlate oss. Stor trøsteklem til de. Molly76! Gratulerer så mye med tvillinger! Kommer til å gå kjempe bra! Vi har nettopp kommet hjem fra Spania, og ferien er over for denne gang. Er i god form, så håper det varer. Er 6+6 i dag. Har fått første legetime neste tirsdag. Ville vente til legen min var tilbake fra ferie. Ellers skal jeg ha tidlig UL neste onsdag. Kjenner jeg gruer meg, men skal bli fint å få vite om det er levende eller ikke. Har ingen tegn på det har gått galt, så er positiv. Er bare at siden jeg mistet forrige gang, er jeg litt reservert nå. Ellers fikk jeg vite da jeg skulle bestille time for UL at "det må ha vært noe i vannet" i juni. Er visst veldig mange som har blitt gravide, og derfor er det noe ventetid nå, hehe. Kommer visst til å bli mange marsbarn
xnkx Skrevet 27. juli 2013 #475 Skrevet 27. juli 2013 Jeg også skal på tidlig ul den 7 aug å da er jeg (som jeg har regnet ) 7 + 1. Er veldig spent. Syntes tiden går så sakte. He he. Koselig at det kommer så mange mars barn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå