Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #26 Skrevet 19. juni 2013 Spiller det noen rolle når de kommer egentlig? Om man er voksen nok til å få barn så har man da vel en del penger i bakhånd?! Så tar man av de om man vil kjøpe noe. Fatter ikke at folk orker å leve fra måned til måned. Anonymous poster hash: b4fa2...62c Hvorfor vil det si at man lever fra måned til måned bare fordi man er glad for at skattepengene kommer? Jeg har 100.000 på bufferkonto, men synes allikevel det er gøy når skattepengene kommer. Og for de som ikke har annet valg enn å leve fra måned til måned, så må det vel være enda mer stas? Anonymous poster hash: baa18...c76
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #27 Skrevet 19. juni 2013 Jeg synes det er helt ok å få tilbake 15.000,- Ikke all verdens, men. Har ikke fått de enda. Troms. Anonymous poster hash: c4436...18d
Sikkertforgammel Skrevet 19. juni 2013 #28 Skrevet 19. juni 2013 Spiller det noen rolle når de kommer egentlig? Om man er voksen nok til å få barn så har man da vel en del penger i bakhånd?! Så tar man av de om man vil kjøpe noe. Fatter ikke at folk orker å leve fra måned til måned. Anonymous poster hash: b4fa2...62c Dummeste jeg har hørt på lenge! Er mange som ikke har noe valg. De kan ha blitt syke etter de fikk barn feks.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #29 Skrevet 19. juni 2013 Jeg er alenemor og lever fra måned til måned. Ble syk for ett år siden, og klarer ikke jobbe. Skattepengene redder meg hvert år så jeg får betale regninger som har hopet seg opp. Ferie kan jeg bare drømme om å reise på. Anonymous poster hash: abe19...85c
Mrs. Kaizer Skrevet 19. juni 2013 #30 Skrevet 19. juni 2013 Heldige dere! ! Her er mannen selvstendig næringsdrivende og vi må vente til oktober før vi får skattepengene. Men da blir det hvertfall en fin jul:-)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #31 Skrevet 19. juni 2013 Spiller det noen rolle når de kommer egentlig? Om man er voksen nok til å få barn så har man da vel en del penger i bakhånd?! Så tar man av de om man vil kjøpe noe. Fatter ikke at folk orker å leve fra måned til måned. Anonymous poster hash: b4fa2...62c Vi fikk tilbake ligninga i fjor med et beløp til gode på 30.000. Og siden vi hadde penger i bakhånd så forhåndsbrukte vi pengene til oppussing, siden vi ikke ville få tilbake før i oktober. Så viste det seg at de hadde regnet feil, en feil vi ikke hadde noen sjans til å oppdage, så vi fikk baksmell istedenfor. Så i år venter jeg til pengene faktisk er på konto. Så om du har vondt i ratata og det regner der du bor i dag, så kan vi andre heller glede oss over penger som faktisk står på konto så lenge. Anonymous poster hash: 092c2...2bc
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #32 Skrevet 19. juni 2013 Jeg har også fått, bor i Rogaland Anonymous poster hash: ccd01...41e
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #33 Skrevet 19. juni 2013 For et troll.. Har dere ikke fått mail fra skatteetaten? Pga omfattende kræsj i systemet er alle data gått tapt. Derfor vil de betale ut 10 000 til samtlige skatteytere. Dette er et gjennomsnitt. Så de som ville fått igjen mye, taper litt og de som fikk baksnell tjener litt.. Og disse pengene kommer ikke før i Juli Anonymous poster hash: 1330d...c51
Gjest sug lut Skrevet 19. juni 2013 #34 Skrevet 19. juni 2013 For et troll.. Har dere ikke fått mail fra skatteetaten? Pga omfattende kræsj i systemet er alle data gått tapt. Derfor vil de betale ut 10 000 til samtlige skatteytere. Dette er et gjennomsnitt. Så de som ville fått igjen mye, taper litt og de som fikk baksnell tjener litt.. Og disse pengene kommer ikke før i Juli Anonymous poster hash: 1330d...c51 Du mente vel TIL JUL. Det stod det i hvert fall i mailen jeg fikk.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #35 Skrevet 19. juni 2013 For et troll.. Har dere ikke fått mail fra skatteetaten? Pga omfattende kræsj i systemet er alle data gått tapt. Derfor vil de betale ut 10 000 til samtlige skatteytere. Dette er et gjennomsnitt. Så de som ville fått igjen mye, taper litt og de som fikk baksnell tjener litt.. Denne mailen fikk jeg og! Og disse pengene kommer ikke før i Juli Anonymous poster hash: 1330d...c51 Anonymous poster hash: 41865...642
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #36 Skrevet 19. juni 2013 For et troll.. Har dere ikke fått mail fra skatteetaten? Pga omfattende kræsj i systemet er alle data gått tapt. Derfor vil de betale ut 10 000 til samtlige skatteytere. Dette er et gjennomsnitt. Så de som ville fått igjen mye, taper litt og de som fikk baksnell tjener litt.. Og disse pengene kommer ikke før i Juli Anonymous poster hash: 1330d...c51 Du mente vel TIL JUL. Det stod det i hvert fall i mailen jeg fikk. Ånei, og jeg som har forhåndsbrukt alle skattepengene på julegaver. Nå vil jeg jo ikke få penger til sommerferie... Anonymous poster hash: 092c2...2bc
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #37 Skrevet 19. juni 2013 Jeg bor i Bergen og fikk og pengene i dag Anonymous poster hash: c5b9f...ecd
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #38 Skrevet 19. juni 2013 For et troll.. Har dere ikke fått mail fra skatteetaten? Pga omfattende kræsj i systemet er alle data gått tapt. Derfor vil de betale ut 10 000 til samtlige skatteytere. Dette er et gjennomsnitt. Så de som ville fått igjen mye, taper litt og de som fikk baksnell tjener litt.. Og disse pengene kommer ikke før i Juli Anonymous poster hash: 1330d...c51 Du mente vel TIL JUL. Det stod det i hvert fall i mailen jeg fikk. Ja, såklart.. My mistake.. Og de som ringer og maser blir trukket 2000 kr gangen sto der også.. Anonymous poster hash: 1330d...c51
Kathrine. Skrevet 19. juni 2013 #39 Skrevet 19. juni 2013 øh, har vi ikkje fått de enda? (type for en mnd. eller to siden, så mye følger eg med....)
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. juni 2013 #40 Skrevet 19. juni 2013 øh, har vi ikkje fått de enda? (type for en mnd. eller to siden, så mye følger eg med....) Nei, det var selvangivelsen det ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #41 Skrevet 19. juni 2013 Spiller det noen rolle når de kommer egentlig? Om man er voksen nok til å få barn så har man da vel en del penger i bakhånd?! Så tar man av de om man vil kjøpe noe. Fatter ikke at folk orker å leve fra måned til måned. Anonymous poster hash: b4fa2...62c Ja det er jo kjemperart å glede seg over 30000 ekstra kroner på kontoen! Var da også noe å furte over Regner med du fikk baksmell siden du ikke bryr deg Anonymous poster hash: bc668...bda Nei, jeg går alltid i null. Enkelt regnestykke å regne ut hva man skal trekkes hver måned slik at det blir riktig. Aldri i verden om jeg låner bort penger rentefritt til den norske stat i form av for mye forskuddstrekk. Fatter ikke at noen gidder det. Anonymous poster hash: b4fa2...62c
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #42 Skrevet 19. juni 2013 Spiller det noen rolle når de kommer egentlig? Om man er voksen nok til å få barn så har man da vel en del penger i bakhånd?! Så tar man av de om man vil kjøpe noe. Fatter ikke at folk orker å leve fra måned til måned. Anonymous poster hash: b4fa2...62c Ja det er jo kjemperart å glede seg over 30000 ekstra kroner på kontoen!Var da også noe å furte over Regner med du fikk baksmell siden du ikke bryr deg Anonymous poster hash: bc668...bda Nei, jeg går alltid i null. Enkelt regnestykke å regne ut hva man skal trekkes hver måned slik at det blir riktig. Aldri i verden om jeg låner bort penger rentefritt til den norske stat i form av for mye forskuddstrekk. Fatter ikke at noen gidder det. Anonymous poster hash: b4fa2...62c hvordan blir det regnestykket da? Kan du vennligst forklare det. Jeg får nemlig alltid tilbake 25.000 kr (helt greit det altså ) Men jeg skjønner ikke hva annet jeg skal gjøre, skal jeg sette opp at jeg tjener enda mer da? Det gjør jeg jo ikke... Anonymous poster hash: ee153...3e2
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #43 Skrevet 19. juni 2013 Spiller det noen rolle når de kommer egentlig? Om man er voksen nok til å få barn så har man da vel en del penger i bakhånd?! Så tar man av de om man vil kjøpe noe. Fatter ikke at folk orker å leve fra måned til måned. Anonymous poster hash: b4fa2...62c Ja det er jo kjemperart å glede seg over 30000 ekstra kroner på kontoen! Var da også noe å furte over Regner med du fikk baksmell siden du ikke bryr deg Anonymous poster hash: bc668...bda Nei, jeg går alltid i null. Enkelt regnestykke å regne ut hva man skal trekkes hver måned slik at det blir riktig. Aldri i verden om jeg låner bort penger rentefritt til den norske stat i form av for mye forskuddstrekk. Fatter ikke at noen gidder det. Anonymous poster hash: b4fa2...62c Er jo ikke akkurat rentefritt da men.... Anonymous poster hash: 4d364...725
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #44 Skrevet 19. juni 2013 Spiller det noen rolle når de kommer egentlig? Om man er voksen nok til å få barn så har man da vel en del penger i bakhånd?! Så tar man av de om man vil kjøpe noe. Fatter ikke at folk orker å leve fra måned til måned. Anonymous poster hash: b4fa2...62c Ja det er jo kjemperart å glede seg over 30000 ekstra kroner på kontoen!Var da også noe å furte over Regner med du fikk baksmell siden du ikke bryr deg Anonymous poster hash: bc668...bda Nei, jeg går alltid i null. Enkelt regnestykke å regne ut hva man skal trekkes hver måned slik at det blir riktig. Aldri i verden om jeg låner bort penger rentefritt til den norske stat i form av for mye forskuddstrekk. Fatter ikke at noen gidder det. Anonymous poster hash: b4fa2...62c hvordan blir det regnestykket da? Kan du vennligst forklare det. Jeg får nemlig alltid tilbake 25.000 kr (helt greit det altså ) Men jeg skjønner ikke hva annet jeg skal gjøre, skal jeg sette opp at jeg tjener enda mer da? Det gjør jeg jo ikke... Anonymous poster hash: ee153...3e2 Dette skal du gjøre: Du står utenfor skattekontoret en gang i måneden og krever dine 1250,- kr, og så sørger du blant annet for at eiendomskatten din aldri endrer seg, at du ikke får flere barn, at du ikke endrer bosituasjon, og det viktigste av alt: du sørger for at ikke arbeidsgiveren din brått og gledelig setter deg opp i lønn i mai uten å si i fra og etterbetaler deg dette i desember. ! Anonymous poster hash: 092c2...2bc
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #45 Skrevet 19. juni 2013 Spiller det noen rolle når de kommer egentlig? Om man er voksen nok til å få barn så har man da vel en del penger i bakhånd?! Så tar man av de om man vil kjøpe noe. Fatter ikke at folk orker å leve fra måned til måned. Anonymous poster hash: b4fa2...62c Ja det er jo kjemperart å glede seg over 30000 ekstra kroner på kontoen!Var da også noe å furte over Regner med du fikk baksmell siden du ikke bryr deg Anonymous poster hash: bc668...bda Nei, jeg går alltid i null. Enkelt regnestykke å regne ut hva man skal trekkes hver måned slik at det blir riktig. Aldri i verden om jeg låner bort penger rentefritt til den norske stat i form av for mye forskuddstrekk. Fatter ikke at noen gidder det. Anonymous poster hash: b4fa2...62c hvordan blir det regnestykket da? Kan du vennligst forklare det. Jeg får nemlig alltid tilbake 25.000 kr (helt greit det altså ) Men jeg skjønner ikke hva annet jeg skal gjøre, skal jeg sette opp at jeg tjener enda mer da? Det gjør jeg jo ikke... Anonymous poster hash: ee153...3e2 Dette skal du gjøre: Du står utenfor skattekontoret en gang i måneden og krever dine 1250,- kr, og så sørger du blant annet for at eiendomskatten din aldri endrer seg, at du ikke får flere barn, at du ikke endrer bosituasjon, og det viktigste av alt: du sørger for at ikke arbeidsgiveren din brått og gledelig setter deg opp i lønn i mai uten å si i fra og etterbetaler deg dette i desember. ! Anonymous poster hash: 092c2...2bc Vet ikke hvorfor jeg skrev 1250,-. Hm, la oss heller si sånn ca 2000,- da... Anonymous poster hash: 092c2...2bc
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juni 2013 #46 Skrevet 19. juni 2013 Får man ikke sms og/eller mail når pengene kommer på konto? Det gjorde jeg i alle fall i fjor.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #47 Skrevet 20. juni 2013 I dag kom mine :-D Anonymous poster hash: 6a3be...31f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #48 Skrevet 20. juni 2013 I fjor fikk jeg faktisk til st.hans selv om jeg er selvstendig næringsdrivende, hadde store endringer og hadde utsatt leveringsfristen. Denne gangen blir like spennende som alltid, enten kommer de neste uke, eller så blir det høst først. Samma kan det være, de kommer når de kommer. Siden jeg har en midlertidig livvidde på over 100 cm, så blir det ikke sydentur uansett Anonymous poster hash: 7cfb6...f5c
Gjest Nerdens'mus Skrevet 20. juni 2013 #49 Skrevet 20. juni 2013 Er i jobb og får lønn etter noen års studier i år. Så skattepengene er ikke så viktige i år som tidligere år, men staten gir jo god rente så har alltid betalt litt for mye får å få ekstra feriepenger fra Skatteetaten. Får penger i år også, men gjorde noen endringer så de komme vel sent.
Edelweis Skrevet 20. juni 2013 #50 Skrevet 20. juni 2013 håper virkelig de kommer hit snart også! =) kommer godt med når vi skal på ferie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå