Gå til innhold

Da var skattepengene på konto, det redda ihvertfall min dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men var det ikke så at man egentlig skulle få de til uken? Mannen har ikke fått, men en av venninnene mine har også fått. Sier de bare en dato, men begynner tidligere? Nå skal jeg bestille ferietur, ha en fin dag alle sammen :)

Anonymous poster hash: 3c60c...1ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommet her også. Deilig :D

Anonymous poster hash: ba96e...ca9
Skrevet

Herregud, dere må jo ikke si sånn til de hysteriske damene her inne. Nå blir det om mulig enda verre mas her

Anonymous poster hash: 603c3...040

Skrevet

Hvor bor du?

Anonymous poster hash: abe19...85c

Skrevet

Måtte rett inn å sjekke, men de er ikke kommet her..

Bor på sørlandet

Anonymous poster hash: 84fef...8d7

Skrevet

Hvor bor du?

Anonymous poster hash: abe19...85c

Østlandet :)

Anonymous poster hash: 3c60c...1ac

Skrevet

jeg og vil ha de nå..! -.- :P men gratulerer til dere som har fått da, jeg må vell bare vente en stund til.. :P

Anonymous poster hash: 720a6...155
Skrevet

Jeg og mannen min bor i østfold, men har ikke fått noe. 

Anonymous poster hash: a16a5...def
Skrevet

Vi har heller ikke fått. Er ikke bare en kommune som har fått tidlig da??

Anonymous poster hash: baf1a...931
Skrevet

Bor i akershus og har ikke fått enda her :) Kommer vel ila neste uke :)

Skrevet

Noen som troller? Fikk sms og mail av skatteetaten i går om at skatteoppgjøret var klart men fikk så kontrabeskjed senere på kvelden om at det IKKE var klart før tidligst 24.06.13.......

Anonymous poster hash: 63bf8...722
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Dette kommer jo hvert år. Og alle biter på.

Skrevet

Pleier å komme til st hans hos oss så får det i neste uke vel :)

Skrevet

Noen som vet når en skal betale restskatt? Trodde jeg skulle få en regning eller no sånt jeg.

Skrevet

Spiller det noen rolle når de kommer egentlig? Om man er voksen nok til å få barn så har man da vel en del penger i bakhånd?! Så tar man av de om man vil kjøpe noe. Fatter ikke at folk orker å leve fra måned til måned.

Anonymous poster hash: b4fa2...62c

Skrevet

Mulig dette var et trolleinnlegg, men jeg har fått skattepengene på konto i dag. Bor på østlandet om det skulle ha noe å si? Mannen har ikke fått, så tror ikke bosted har noe å si ?

Anonymous poster hash: 64af0...5cb

Skrevet

Jeg har ikke fått, bor i Rogaland. Har fått sent flere ganger, så er ikke akkurat dagsventende heller :P

Skrevet

Noen som vet når en skal betale restskatt? Trodde jeg skulle få en regning eller no sånt jeg.

Informasjon om dette sto på ligningen din.. Man får vel regning etterhvert men det smarteste er å betale innen 31.05 for da slipper man å betale renter på beløpet.... 

Anonymous poster hash: 63bf8...722

Skrevet

Oii digg med 43321 kroner tilbake på skatten, kom godt med :-))

Anonymous poster hash: f3c98...c27
Skrevet

Rart visst noen har fått... Står jo 26 juni på skattetaten....

Anonymous poster hash: ae6bb...981

Skrevet

Har ikke fått - bor i Akershus :-)

Anonymous poster hash: 735a9...269
Skrevet

Spiller det noen rolle når de kommer egentlig? Om man er voksen nok til å få barn så har man da vel en del penger i bakhånd?! Så tar man av de om man vil kjøpe noe. Fatter ikke at folk orker å leve fra måned til måned.

Anonymous poster hash: b4fa2...62c

Ja det er jo kjemperart å glede seg over 30000 ekstra kroner på kontoen!

Var da også noe å furte over :) Regner med du fikk baksmell siden du ikke bryr deg ;)

Anonymous poster hash: bc668...bda

Skrevet

Du får regning til høsten. Mener frist er 15.oktober (og 15.des om du har fått mye baksmell, da blir den delt i 2)

Om du skulle unngå renter måtte du betale innen 31.mai så det er for sent.

Alt dette står på selvangivelsen ;)

Anonymous poster hash: 4d364...725

Skrevet

ingen hast for min del dette med skatten, for jeg må betale. Bare en tusenlapp da så hadde ikke bommet så stort på utregningen av hvor mye skatt som skulle betales, og ingen krise å få betalt.

Men kunne godt tenkt meg å fått igjen alt jeg hadde betalt inn som de 3 tidligere år, samtidig har jeg nå dobbelt utbetalt hver mnd så det er i det store og hele mye bedre :)

Kos dere med pengene deres

Anonymous poster hash: 5e13e...677

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...