Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #26 Skrevet 18. juni 2013 Uffda. Enten er han en tapt sak, eller så skjønner han deg. Jeg vil tro at han skjønner hvis han er så oppegående som du sier. Det er jo ganske vanlig å ville beskytte seg mot mennesker man ikke kjenner. Ville sagt noe sånt som: Beklager, jeg har løyet til deg sannheten er at .......................................... Grunnen til at jeg løy er at jeg var redd for å utlevere for mye informasjon om meg selv til noen jeg ikke kjente. Etterhvert skjønte jeg at du ikke var særlig skummel, og nå håper jeg du kan se forbi min lille hvite Syns du virker som en flott fyr, og vil gjerne møte deg og bli bedre kjent med deg. Anonymous poster hash: d1e9c...9a6
Fru Ugle Skrevet 18. juni 2013 #27 Skrevet 18. juni 2013 Det var da ikke så ille nei! Skjønner deg veldig godt! Du kan si at du ville bare beskytte familien din og at du har ønsket å være forsiktig! Dette kommer til å gå så bra så! <3
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #28 Skrevet 18. juni 2013 Tusen takk, skal se om jeg ikke får sendt ei mld.. Uff, vil bare grine! Anonymous poster hash: 828dc...abe
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #29 Skrevet 19. juni 2013 Hvordan gikk det HI? Anonymous poster hash: d3232...fa2
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #30 Skrevet 19. juni 2013 Hvordan gikk det HI?Anonymous poster hash: d3232...fa2 Jeg har ikke turt å sende meldingen enda :/ har den ferdigskrevet og klar til å sendes, men tørr ikke trykke på "send"knappen.., Hi Anonymous poster hash: 828dc...abe
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #31 Skrevet 19. juni 2013 Gjør det til en humorgreie! Noe sånt som "siden jeg har totalt noia for psyko-strangers på nettet har jeg ikke vært heeeelt 100% ærlig med deg... Paranoide meg har faktisk jatta jatta jatta (sett inn det som faktisk stemmer her). Kjenner meg litt dum nå ja..... Men, utenom det er jeg jo (nesten) den samme...! Håper du ikke får altfor angst nå, for jeg liker det vi har jeg :)". Det hadde jeg gjort, men jeg er jo et litt avslappet menneske Anonymous poster hash: 28d1d...55d
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #32 Skrevet 19. juni 2013 Gjør det til en humorgreie! Noe sånt som "siden jeg har totalt noia for psyko-strangers på nettet har jeg ikke vært heeeelt 100% ærlig med deg... Paranoide meg har faktisk jatta jatta jatta (sett inn det som faktisk stemmer her). Kjenner meg litt dum nå ja..... Men, utenom det er jeg jo (nesten) den samme...! Håper du ikke får altfor angst nå, for jeg liker det vi har jeg :)". Det hadde jeg gjort, men jeg er jo et litt avslappet menneske Anonymous poster hash: 28d1d...55d Haha, råbra!! Dette er mer min måte å være på, så skal kanskje gjøre det litt mindre "formelt".. Tusen tusen takk! Anonymous poster hash: b8356...191
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #33 Skrevet 19. juni 2013 Herregud, nå har jeg sagt det og det virket ikke til at han ble sur Men nå aner jeg ikke hva jeg skal si videre... Uff, hater dette! Hi Anonymous poster hash: b8356...191
Iiiiik Skrevet 19. juni 2013 #34 Skrevet 19. juni 2013 Kanskje du ikke trenger å si all verdens foreløpig? Bare småsnakke som før og så se hva som skjer?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #35 Skrevet 19. juni 2013 Jeg hadde ikke gjort noen stor greie ut av det, hvis ikke han gjør det. Du kan jo gjøre litt mer morro utav det, feks hvis dere snakker om hva dere har gjort idag, så kan du si noe som "og forresten, de barna som på mystisk vis bare dukket opp i livet mitt" (eller noe annet han ikke visste om), slik at det blir som en spøk dere imellom. Hvis jeg hadde datet en mann på nettet som etterhvert innrømmet å ha pyntet på sannheten slik at han ikke skulle kunne identifiseres, så ville jeg tenkt "smart fyr", og ledd med. For jeg ER litt paranoid, og synes egentlig det er verre med dem som helt ukritisk slenger om seg med opplysninger! Er man litt tilbakeholden og gjør om litt oversettes det som noen som har et litt kritisk blikk på nettvett. Altså, alt med måte, og her snakker man pynting på sannheten! Lyve med et år eller to på alderen, feks, eller si at man har et litt annet yrke enn det man har (f.eks si vernepleier istedenfor sykepleier), 3 barn istedenfor 2... Du får ligge litt på været og se hva som skjer, men ellers oppfører du deg som før Anonymous poster hash: 28d1d...55d
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #36 Skrevet 19. juni 2013 Alt er nå fint, og vi prater heldigvis som før smelter bare mer og mer av denne fyren, og han skjønner godt at jeg gjorde som jeg har gjort. Tusen takk for tips og god hjelp, hadde aldri turt å gjøre dette uten dere Hi Anonymous poster hash: b8356...191
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #38 Skrevet 19. juni 2013 Dette var god lesing Høres ut som en flott fyr med humor! Anonymous poster hash: 8cc0b...a1d
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #39 Skrevet 19. juni 2013 Oiii, lykke til Kanskje han er the one? Hvem vet Anonymous poster hash: 15fae...5e5
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #40 Skrevet 19. juni 2013 Han virker som en fantastisk fyr med en hærlig humor nå ler vi heldigvis av det, og det var ikke så skummelt som jeg hadde trodd. Føler meg 10 kg. Lettere med å ha det sagt. Skjønte egentlig at han ikke kom til å reagere med sinne, men det er bare fælt å skal fortelle en løgn til noen som bare virker god og snill. Hi Anonymous poster hash: b8356...191
stratosku Skrevet 19. juni 2013 #41 Skrevet 19. juni 2013 Så koselig å lese, synes du var tøff jeg Høres ut som en snill og forståelsesfull mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå