Gå til innhold

Er så sint på meg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge spillet wordfeud, og for en stund tilbake kom jeg i kontakt med en mann. Jeg turte selvfølgelig ikke å gi ut personlig info om meg selv, hverken navn, alder, bosted, barn osv. Så jeg har rett og slett diktet opp en hel sær historie, siden denne fyren har skrevet til meg. Problemet nå er at han virker til å være verdens kjekkeste og snilleste mann, og tror at jeg er noen helt andre enn det jeg er :(

Har så lyst til å si det, men samtidig kommer jeg bare til å skjemmes så mye over meg selv at  jeg aldri kommer til å tørre å møte denne mannen..
Han har lenge hatt lyst til å møte meg, og jeg har sinnsykt lyst til det samme. Men slik jeg har rotet det til blir det aldri i havet til å gå :(

Åhh, jeg er så sint på meg selv. Men samtidig stoler jeg ikke nok på internett til å bare legge ut om meg selv til helt fremmede folk.

Hva kan jeg gjøre/ hva burde jeg gjøre?
Føler meg bare helt syk!!

Anonymous poster hash: 828dc...abe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får tenke at han sikkert har løyet om seg selv også og så la det gå i glemmeboken.

Anonymous poster hash: fa805...8b9
Skrevet

Lag en ny bruker og inviter ham til spill.

Skjønt - "vi møttes på Wordfeud?" Hver sin smak.

Anonymous poster hash: 33f7c...630
Skrevet

Lag en ny bruker og inviter ham til spill.

Skjønt - "vi møttes på Wordfeud?" Hver sin smak.

Anonymous poster hash: 33f7c...630

Han vet hvordan jeg ser ut og har nummeret mitt... Ligger heldigvis ikke ute på internett hvem som eier det... 

Skrevet

Jeg har lenge spillet wordfeud, og for en stund tilbake kom jeg i kontakt med en mann. Jeg turte selvfølgelig ikke å gi ut personlig info om meg selv, hverken navn, alder, bosted, barn osv. Så jeg har rett og slett diktet opp en hel sær historie, siden denne fyren har skrevet til meg. Problemet nå er at han virker til å være verdens kjekkeste og snilleste mann, og tror at jeg er noen helt andre enn det jeg er :(

Har så lyst til å si det, men samtidig kommer jeg bare til å skjemmes så mye over meg selv at jeg aldri kommer til å tørre å møte denne mannen..

Han har lenge hatt lyst til å møte meg, og jeg har sinnsykt lyst til det samme. Men slik jeg har rotet det til blir det aldri i havet til å gå :(

Åhh, jeg er så sint på meg selv. Men samtidig stoler jeg ikke nok på internett til å bare legge ut om meg selv til helt fremmede folk.

Hva er det du har diktet opp som er så drøyt at du ikke bare kan legge korta på bordet og le det bort etterpå?

Anonymous poster hash: fa21f...a4d

Skrevet

Har så lyst til å si det, men samtidig kommer jeg bare til å skjemmes så mye over meg selv at jeg aldri kommer til å tørre å møte denne mannen..

Hva er det du har diktet opp som er så drøyt at du ikke bare kan legge korta på bordet og le det bort etterpå?

Har ikke så lyst til å legge det ut, men har sagt mye rart for at han overhode ikke skulle gjenkjenne meg!

Skrevet

Er du singel? Hvorfor ikke bare fortelle sannheten?

Skrevet

Hvis du tror dette er The Man, har du jo ingenting å tape på å fortelle sannheten.....dette blir vel litt "vinn eller forsvinn"...... Han skjønner sikkert at det er ikke alle som tør å brette ut livet sitt med en gang...

Skrevet

Ja, det er jeg.

Fordi jeg skjemmes fordi jeg har løyet :( Dette virker som verdens snilleste, vi har pratet i over 1 år sammen. Flaut å si det, men har også kikket litt på facebook... Han er virkelig en familiemann!

Uff, hater meg selv for dette. Tenk å la en slik sjangse gå ifra seg :(

Skrevet

Mamma traff sin nåværende samboer på nettet og hun løyv om et par ting. Likevel ble de sammen. Hun fortalte sannheten på første daten. Nå var ikke dette store løgnene da, det gikk mer på alder, hvor hun bodde osv. Men virker jo som om du har sagt noe helt sykt til han? :P Den kan jo bli verre å ro seg unna :P

Anonymous poster hash: 15fae...5e5
Skrevet

Mamma traff sin nåværende samboer på nettet og hun løyv om et par ting. Likevel ble de sammen. Hun fortalte sannheten på første daten. Nå var ikke dette store løgnene da, det gikk mer på alder, hvor hun bodde osv. Men virker jo som om du har sagt noe helt sykt til han? :P Den kan jo bli verre å ro seg unna :P

Anonymous poster hash: 15fae...5e5

Jeg har rota meg inn i ei suppe! Nå når vi melder så mye kan jeg plutselig ikke bare slutte å svare heller!

Åhh, men enkelte ting kan man bare ikke skjønne på forhånd! :(

Skrevet

Ja, det er jeg.

Fordi jeg skjemmes fordi jeg har løyet :( Dette virker som verdens snilleste, vi har pratet i over 1 år sammen. Flaut å si det, men har også kikket litt på facebook... Han er virkelig en familiemann!

Uff, hater meg selv for dette. Tenk å la en slik sjangse gå ifra seg :(

Legg alle korta på bordet, si at du skjemmes og det om at han virker som verdens snilleste. Be om unnskyldning.

Du kan ikke fortsette å lyve i det uendelige, så hva er alternativet ditt? Bare la det fade ut?han fortjener vel bedre enn det. Du skal se at han forstår:) hopp i det!

Skrevet

Si det som det er og inviter ham til å møtes på offentlig sted - tenk om han er drømmemannen! Kom igjen! ;) heia kjærleiken!

Skrevet

Hvordan kan jeg isåfall skrive det?

Får så vondt i meg over å lyve, vil nesten kaste opp av dårlig samvittighet!! :(

Hjelp, kanskje jeg får sagt d da! En gang må jeg vel gjøre det...

Skrevet

Nå ble jeg VELDIG nysgjerrig! Kan du ikke si litt hva du har løyet om? :P

Skrevet

Nå ble jeg VELDIG nysgjerrig! Kan du ikke si litt hva du har løyet om? :P

Det er for flaut til å dele det, alle vet at vi kvinnfolk som kjent er litt syke i topplokket innimellom! :(

Skrevet

Kom igjen! Ingen vet hvem du er og jeg skal i hvert fall ikke le av deg! :) Da kan vi hjelpe deg bedre ift et evt møte med denne mannen :)

Skrevet

Har du googlet wordfeudnavnet hans, kanskje han også har laget seg noen historier som ikke er helt sanne? ;) Jeg spilte mot en kjekk kar, familiemann-typen, flørtete og morsom, og så googlet jeg nicket... *humre* ...og fikk et litt annet syn på ham kan man si... :)

Anonymous poster hash: 8ee5b...412
Skrevet

Du har ikke så mye å tape på å fortelle det da. Kanskje han ler av det og blir enda mer interessert? Bare understrek at selv om info om deg ikke stemmer, så er du den samme som han har skrevet med. 

Ble nysgjerrig på hva dette kunne være jeg også nå. Og hvor langt har du dratt disse løgnene? Har du liksom funnet opp sinnsyke historier og fortalt om ting du opplever på den fiktive jobben din og sånn? Hehe. Rotet det til skikkelig du :) Men det kan ordne seg, men da må du forte deg å si det! 

Skrevet

Har du googlet wordfeudnavnet hans, kanskje han også har laget seg noen historier som ikke er helt sanne? ;) Jeg spilte mot en kjekk kar, familiemann-typen, flørtete og morsom, og så googlet jeg nicket... *humre* ...og fikk et litt annet syn på ham kan man si... :)

Du har ikke så mye å tape på å fortelle det da. Kanskje han ler av det og blir enda mer interessert? Bare understrek at selv om info om deg ikke stemmer, så er du den samme som han har skrevet med. 

Ble nysgjerrig på hva dette kunne være jeg også nå. Og hvor langt har du dratt disse løgnene? Har du liksom funnet opp sinnsyke historier og fortalt om ting du opplever på den fiktive jobben din og sånn? Hehe. Rotet det til skikkelig du :) Men det kan ordne seg, men da må du forte deg å si det! 

Har i hovedsak løyet om barn. Kunne sikkert løyet om mye verre, men føler selv at det er riktig flaut og ille nok. 

Skrevet

Hva da? Har du løyet og sagt at du ikke har barn? Og så har du det?

Skrevet

Jaa, har både googlet og sjekket facebooken til denne fyren. Finner ingenting som gjør at jeg ikke liker denne fyren! :(

Hater det! 

Skrevet

Fru ugle, noe slikt ja... :/

Rett og slett fordi er redd for at noen på en eller annen måte skal klare å finne ut av hvem jeg er, og plutselig gjøre oss noe fælt...

Skrevet

Men det er da ikke ille i det hele tatt! Ikke noe å være flau over! Du har jo bare prøvd å beskytte barna dine. Si det du :) Liker han deg ikke lenger pga det, så er han ikke så fantastisk som han virker akkurat nå. 

Skrevet

Men hvordan kan jeg si det?
Hjelp!

Nå trenger jeg kun en måte å si det på, men aner ikke hva jeg skal skrive, hvordan jeg skal formulere meg eller noe :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...