Gå til innhold

Da er altså Kengumamma den nye hakkekyllingen her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvorfor har hun forsvunnet fra forumet da?

Anonymous poster hash: 5d94a...6f3

Det har gått en dag og du mener hun har forsvunnet? Det er vel også naturlig å bli litt flau om man sier noe som ikke falt i god jord hos de fleste...

Eller kanskje hun faktisk har et liv utenom BIM også? Eller kanskje hun var her inne fordi hun er gravid og er på vei til føden? Eller kanskje hun har dratt på ferie? Eller kanskje hun svarer i tråder du ikke har vært inne i? Eller kanskje hun svarer/poster anonymt?

Med andre ord mange mulige svar på det. Det å indikere at hun har forsvunnet fordi noen var uenig med henne i EN tråd er ikke bare en rimelig spesiell tråd, men i mine øyne em fornærmelse mot Kengumamma. Jeg har absolutt ikke inntrykk av at hun er så skjør som du påstår her.

Anonymous poster hash: 70530...61f

ARGH!! Hersens stavekontroll på phonen! Ordet 'tråd' kom inn en gang for mye gitt. Beklager. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner det var kengumamma som oprettet tråden...

Anonymous poster hash: fa258...c33

Skrevet

Som småbarnsmor og innvandrer hadde jeg også sett rødt hvis jeg leste sånne rasistiske kommentarer. Man er ikke hakkekylling av den grunn vel? Har forresten ikke lest tråden men vet hvordan jeg hadde reagert.

Anonymous poster hash: 41585...130
Skrevet

Da blir jeg faktisk litt skuffet... Selv om jeg reagerer på måten hun oppfører seg overfor de som velger annerledes enn henne, så har jeg faktisk inntrykk av at hun er smartere enn som så, og at hun er en tøff dame som tåler en støyt.

Anonymous poster hash: ed43f...699

Skrevet

Da blir jeg faktisk litt skuffet... Selv om jeg reagerer på måten hun oppfører seg overfor de som velger annerledes enn henne, så har jeg faktisk inntrykk av at hun er smartere enn som så, og at hun er en tøff dame som tåler en støyt.

Anonymous poster hash: ed43f...699

Ja, det ville skuffet meg også veldig, selv om tanken har slått meg.

Skrevet

Hun påpekte jo at det er vanskelig å sende pm til en anonym. Noen av dere finner dere en bestemt her som dere vil ha bort, og så gjør dere forumet surt for den personen. Det er dårlig gjort.

Hi

Ja, og det er greit at det ikke går an å sende PM til anonyme, men mitt poeng er at en kommentar om at noen er "vettlaus" når de oppriktig spør om noe de er usikker på er helt fullstendig unødvendig. Når man i tillegg kommer med stikkommentarer ift amming, som jo er et sårt tema som de som ikke ammer får høre MYE om, så er det ikke noe hyggelig i det hele tatt. Jeg synes ikke at det er å gjøre noen til "hakkekylling" å påpeke at det er unødvendig å si sånt. I tillegg er det jo slik at i det at man påpeker at man synes slike kommentarer er unødvendig har to funksjoner, både det å si ifra til den som har sagt det at man synes det var over kanten, og også å gi støtte til den som blir kalt for "vettlaus".

Stikker hun hodet sitt ut på den måten må hun faktisk tåle at folk er uenige med henne også. Den anonyme i IKEA-tråden var ikke på noe tidspunkt frekk eller viste på annen måte dårlig oppførsel, og fortjente ikke kjipe kommentarer av det kaliberet. Verken på PM eller i tråden. Det mener jeg, og det står jeg for.

Så kan det være at Kengumamma har blitt "hakkekylling" i andre tråder som jeg ikke kjenner til, men det som ble sagt i den IKEA-tråden er det eneste jeg har sett på dette forumet i det hele tatt. Så dette synes jeg er er storm i et vannglass rett og slett.

Jeg klarer ikke å se at Kengumamma var hverken frekk eller ufin i den tråden jeg? Nå finner jeg den ikke igjen, så mulig det ble skrevet mer etterpå der. Men å mene at det er en dårlig ide å fore spedbarn på IKEA-kjøttboller må da være lov?

Synes derimot HI i den tråden virket særdeles blåst.

Skrevet

Hun påpekte jo at det er vanskelig å sende pm til en anonym. Noen av dere finner dere en bestemt her som dere vil ha bort, og så gjør dere forumet surt for den personen. Det er dårlig gjort.

Hi

Ja, og det er greit at det ikke går an å sende PM til anonyme, men mitt poeng er at en kommentar om at noen er "vettlaus" når de oppriktig spør om noe de er usikker på er helt fullstendig unødvendig. Når man i tillegg kommer med stikkommentarer ift amming, som jo er et sårt tema som de som ikke ammer får høre MYE om, så er det ikke noe hyggelig i det hele tatt. Jeg synes ikke at det er å gjøre noen til "hakkekylling" å påpeke at det er unødvendig å si sånt. I tillegg er det jo slik at i det at man påpeker at man synes slike kommentarer er unødvendig har to funksjoner, både det å si ifra til den som har sagt det at man synes det var over kanten, og også å gi støtte til den som blir kalt for "vettlaus".

Stikker hun hodet sitt ut på den måten må hun faktisk tåle at folk er uenige med henne også. Den anonyme i IKEA-tråden var ikke på noe tidspunkt frekk eller viste på annen måte dårlig oppførsel, og fortjente ikke kjipe kommentarer av det kaliberet. Verken på PM eller i tråden. Det mener jeg, og det står jeg for.

Så kan det være at Kengumamma har blitt "hakkekylling" i andre tråder som jeg ikke kjenner til, men det som ble sagt i den IKEA-tråden er det eneste jeg har sett på dette forumet i det hele tatt. Så dette synes jeg er er storm i et vannglass rett og slett.

Jeg klarer ikke å se at Kengumamma var hverken frekk eller ufin i den tråden jeg? Nå finner jeg den ikke igjen, så mulig det ble skrevet mer etterpå der. Men å mene at det er en dårlig ide å fore spedbarn på IKEA-kjøttboller må da være lov?

Synes derimot HI i den tråden virket særdeles blåst.

Det er lov å mene det, men å kalle folk for vettlaus fordi man gjør andre valg enn det man selv gjør er ikke ok.

Det er heller ikke ok å kalle folk 'helt blåst' slik du gjør.

Skrevet

Vel, for oss som har vært her inne i mange år og som har lest utallige svar fra henne så er det lett å tenke "what goes around comes around"..

Anonymous poster hash: e692b...0a2

Skrevet

Vel, for oss som har vært her inne i mange år og som har lest utallige svar fra henne så er det lett å tenke "what goes around comes around"..

Anonymous poster hash: e692b...0a2

Kan du utdype det litt mer?

Hi

Skrevet

Hvor i all verden har hun blitt hakket på? Dramainnlegg av dimensjoner vil jeg kalle dette. Noen kommentarer når man er så krass som hun, må man faktisk forevente. Det er det mange som får hver dag her inne, ulike mennesker, uten at man kan si at noen av dem er "hakkelykkinger". SNAKK om å gjøre en fjær om ti fem høns HI!!

Anonymous poster hash: d50d6...1ae
Gjest sussie77
Skrevet

Liker Kengurumamma jeg :) Og er faktisk enig med flere av meningene hennes.

Skrevet

Hvem er kengumamma???? Just saying...

Anonymous poster hash: 65470...11c

Skrevet

Takk for oppmerksomheten, men jeg står opp for mine meninger og bryr meg lite om hva andre mener om det. Jeg har ikke gått under jorden, men jeg har barn å få ut av huset og en jobb å passe, derfor henger jeg ikke her hele dagen.

Fint for deg, men da lurer jeg litt på hva du gjør på forumet? Dette er jo lite annet en et sted for meningsutveksling. Om du bryr deg lite om hva andre mener om dine meninger så virker det litt fjernt. Det er da noe av vitsen at man skriver for at man håper at noen vil dra nytte av 'meningsbidraget' ditt, hvorfor ellers gidde å skrive her. 

Synes det er fint med en grad av ydmykhet i våre oppfattelser. Vi er et produkt av våre erfaringer, andre har sine.

Anonymous poster hash: c378c...b74

Gjest sug lut
Skrevet

Takk for oppmerksomheten, men jeg står opp for mine meninger og bryr meg lite om hva andre mener om det. Jeg har ikke gått under jorden, men jeg har barn å få ut av huset og en jobb å passe, derfor henger jeg ikke her hele dagen.

Fint for deg, men da lurer jeg litt på hva du gjør på forumet? Dette er jo lite annet en et sted for meningsutveksling. Om du bryr deg lite om hva andre mener om dine meninger så virker det litt fjernt. Det er da noe av vitsen at man skriver for at man håper at noen vil dra nytte av 'meningsbidraget' ditt, hvorfor ellers gidde å skrive her. 

Synes det er fint med en grad av ydmykhet i våre oppfattelser. Vi er et produkt av våre erfaringer, andre har sine.

Anonymous poster hash: c378c...b74

Økseskaft?

Skrevet

Jeg liker henne jeg :) Tøff dame.

De som reagerte på innvandringsgreia er tydeligvis ikke arbeidsgivere, for det er ikke sjeldent at enkelte innvandrere blir et "problem" i arbeidslivet. Det gjør ikke folk til rasister!

Anonymous poster hash: bb327...ce5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...