Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Fra før har dere mobbet bort Februarprins, og nå står tydeligvis Kengumamma for tur. Hvem blir den neste? Bare fordi folk sier meningen sin og signerer med nick, så skal dem liksom hetses vekk herfra. Skjerp dere! Anonymous poster hash: 5d94a...6f3
MammantilNurket Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Har Kengumamma vært ute i hardt vær? Det har gått meg hus forbi. Liker henne jeg, er ikke alltid helt enig med henne, men bevare meg vel - kul dame
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Hei - synes det er en uting å referere til "dere", når det mest sannsynlig er noen få som sitter her inne og gulper opp eder og galle. De aller fleste her inne er hyggelige, oppegående jenter som ikke rakker ned på hverandre. Så rett kritikken der den hører hjemme, og ikke ta alle under en kam! Anonymous poster hash: 83c6a...718
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Nå tror jeg at Kengumamma klarer fint å forsvare seg sjøl. Å sammenligne hun med Februarprinsen blir for dumt. Anonymous poster hash: 2033c...b54
☆☆☆ Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Alle som ikkje pakkar inn meiningane sine vil oppleve dette frå tid til anna her inne, og når meiningsmotstandaren går tom for ammo i den aktuelle tråden vil dei garantert dra fram noko fullstendig irrelevant frå gamle kranglar om andre tema. Ein må nok leve med det eller bli anonym.
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Når du sier "dere", refererer du til alle andre enn deg selv da?
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Har jeg ikke fått med meg.. Bortsett fra at jeg så en tråd der hun fikk litt hard medfart pga fremtoningen sin.. Må vel mer til enn det for å bli hakkekylling? Februarprins ble jo mobbet til tider i tråder der hun ikke var med engang.. Og ble jo halshugget i hver eneste tråd hun deltok i bare fordi det var henne.. Nå har Kengumamma rimelig kraftige meninger og fremtoning noen ganger, men jeg har ingenting imot henne
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Man må da regne med såpass når man hakker på de som ikke er like "perfekte" som en selv... Anonymous poster hash: ed43f...699
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 Så hvis man oppfører seg motbydelig, og folk sier seg uenig - da er man altså hakkekylling? Anonymous poster hash: 2fb20...cfe
Iiiiik Skrevet 17. juni 2013 #10 Skrevet 17. juni 2013 Har kanskje ikke fått med meg denne kveldens utvikling, men kjenner meg ikke igjen i hakkekylling og Kengumamma i samme setning. Selv syntes jeg lenge Kengumamma var kul, men bastante meninger om barnemat på glass og ikke minst - at hun ikke ville ansatt småbarnsmødre eller innvandrere gjorde at jeg ombestemte meg. Ikke en jeg kunne vært venninne med i virkeligheten. Synes det er kult med folk som snakker uten nyanser, det skaper i hvert fall diskusjon. Er jo allikevel slik at når man selv uttaler seg med skarpe kanter, så får man det samme i retur.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #11 Skrevet 17. juni 2013 Det holder å signere med nick, da ender man som regel opp sånn anyway. Anonymous poster hash: a5104...4c9
Gjest sug lut Skrevet 17. juni 2013 #13 Skrevet 17. juni 2013 Her prøver du vel rimelig desperat å skape en sak, uten å lykkes særlig godt.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #14 Skrevet 17. juni 2013 Hva i all verden? Når ble Kengumamma hakkekylling. Jeg svarte henne i IKEA-tråden, og det var noen som påpekte at hun var ufin i den tråden, men det var da ikke noe hakkekylling-aktig over det. Hvis man kommer med ufine kommentarer må man regne med at noen reagerer på det. Alle som er på et nettforum, og som kommer med kommentarer som ikke alle er enig i, må regne med å få "svar på tiltale". Det gjør en ikke til hakkekylling av den grunn. Anonymous poster hash: 70530...61f
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #15 Skrevet 17. juni 2013 Har kanskje ikke fått med meg denne kveldens utvikling, men kjenner meg ikke igjen i hakkekylling og Kengumamma i samme setning. Selv syntes jeg lenge Kengumamma var kul, men bastante meninger om barnemat på glass og ikke minst - at hun ikke ville ansatt småbarnsmødre eller innvandrere gjorde at jeg ombestemte meg. Ikke en jeg kunne vært venninne med i virkeligheten. Synes det er kult med folk som snakker uten nyanser, det skaper i hvert fall diskusjon. Er jo allikevel slik at når man selv uttaler seg med skarpe kanter, så får man det samme i retur. Så du klarer ikke være venn med ei som ikke har 100% like meninger som deg? Spesielt. Anonymous poster hash: bb327...ce5
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #16 Skrevet 17. juni 2013 Har kanskje ikke fått med meg denne kveldens utvikling, men kjenner meg ikke igjen i hakkekylling og Kengumamma i samme setning. Selv syntes jeg lenge Kengumamma var kul, men bastante meninger om barnemat på glass og ikke minst - at hun ikke ville ansatt småbarnsmødre eller innvandrere gjorde at jeg ombestemte meg. Ikke en jeg kunne vært venninne med i virkeligheten. Synes det er kult med folk som snakker uten nyanser, det skaper i hvert fall diskusjon. Er jo allikevel slik at når man selv uttaler seg med skarpe kanter, så får man det samme i retur. Så du klarer ikke være venn med ei som ikke har 100% like meninger som deg? Spesielt. Anonymous poster hash: bb327...ce5 Å være bastant, arrogant og småfrekk er ikke akkurat det beste venninne-materialet. Er det? Anonymous poster hash: dc014...f85
Iiiiik Skrevet 17. juni 2013 #17 Skrevet 17. juni 2013 (endret) Har kanskje ikke fått med meg denne kveldens utvikling, men kjenner meg ikke igjen i hakkekylling og Kengumamma i samme setning. Selv syntes jeg lenge Kengumamma var kul, men bastante meninger om barnemat på glass og ikke minst - at hun ikke ville ansatt småbarnsmødre eller innvandrere gjorde at jeg ombestemte meg. Ikke en jeg kunne vært venninne med i virkeligheten. Synes det er kult med folk som snakker uten nyanser, det skaper i hvert fall diskusjon. Er jo allikevel slik at når man selv uttaler seg med skarpe kanter, så får man det samme i retur. Så du klarer ikke være venn med ei som ikke har 100% like meninger som deg? Spesielt. Anonymous poster hash: bb327...ce5 Det må du gjerne mene, men akkurat det med å ikke skulle ansette innvandrere eller småbarnsmødre bryter med så mange av mine verdier at jeg nok ikke ville etablert noe vennskapsforhold med en som mente dette og det måtte vært mye annet "lim" i relasjonen for at vennskapet skulle tålte den typen fordommer. Har mange venner som mener helt andre ting enn meg hvis svaret mitt skulle få deg til å tro noe annet. Endret 17. juni 2013 av Iiiiik
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #18 Skrevet 17. juni 2013 Har kanskje ikke fått med meg denne kveldens utvikling, men kjenner meg ikke igjen i hakkekylling og Kengumamma i samme setning. Selv syntes jeg lenge Kengumamma var kul, men bastante meninger om barnemat på glass og ikke minst - at hun ikke ville ansatt småbarnsmødre eller innvandrere gjorde at jeg ombestemte meg. Ikke en jeg kunne vært venninne med i virkeligheten. Synes det er kult med folk som snakker uten nyanser, det skaper i hvert fall diskusjon. Er jo allikevel slik at når man selv uttaler seg med skarpe kanter, så får man det samme i retur. Så du klarer ikke være venn med ei som ikke har 100% like meninger som deg? Spesielt. Anonymous poster hash: bb327...ce5 Jeg tror ikke det er det at man ikke er 100% enige som er problemet. Det er vel mer HVA man ikke er enige om som teller. Jeg kunne for eksempel aldri vært god venn med noen som hadde sterkt rasistiske meninger, har høyreekstreme tendenser eller er meget konservativt kristen fordi dette strider så imot mine grunnleggende prinsipper og syn på livet at det ikke hadde vært forenlig med å utvikle et vennskap med en slik person. Det er da ikke noe spesielt i det. Og det betyr jo heller ikke at disse personene ikke har andre personer i livet sitt som de er venner med. Synes sterkt forskjellige politiske meninger og livssyn generelt er en helt fair grunn for ikke å ønske å utvikle et vennskap med noen. Anonymous poster hash: 70530...61f
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #20 Skrevet 18. juni 2013 Hun påpekte jo at det er vanskelig å sende pm til en anonym. Noen av dere finner dere en bestemt her som dere vil ha bort, og så gjør dere forumet surt for den personen. Det er dårlig gjort. Hi Anonymous poster hash: 5d94a...6f3
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 18. juni 2013 #21 Skrevet 18. juni 2013 Hun påpekte jo at det er vanskelig å sende pm til en anonym. Noen av dere finner dere en bestemt her som dere vil ha bort, og så gjør dere forumet surt for den personen. Det er dårlig gjort. Hi Anonymous poster hash: 5d94a...6f3 Det er da absolutt ikke det som har hendt. Hun svarte bastant og ufint i en tråd og får da høre at det ikke er ok. Hva i huleste er galt med det?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #22 Skrevet 18. juni 2013 Hun påpekte jo at det er vanskelig å sende pm til en anonym. Noen av dere finner dere en bestemt her som dere vil ha bort, og så gjør dere forumet surt for den personen. Det er dårlig gjort. Hi Anonymous poster hash: 5d94a...6f3 Ja, og det er greit at det ikke går an å sende PM til anonyme, men mitt poeng er at en kommentar om at noen er "vettlaus" når de oppriktig spør om noe de er usikker på er helt fullstendig unødvendig. Når man i tillegg kommer med stikkommentarer ift amming, som jo er et sårt tema som de som ikke ammer får høre MYE om, så er det ikke noe hyggelig i det hele tatt. Jeg synes ikke at det er å gjøre noen til "hakkekylling" å påpeke at det er unødvendig å si sånt. I tillegg er det jo slik at i det at man påpeker at man synes slike kommentarer er unødvendig har to funksjoner, både det å si ifra til den som har sagt det at man synes det var over kanten, og også å gi støtte til den som blir kalt for "vettlaus". Stikker hun hodet sitt ut på den måten må hun faktisk tåle at folk er uenige med henne også. Den anonyme i IKEA-tråden var ikke på noe tidspunkt frekk eller viste på annen måte dårlig oppførsel, og fortjente ikke kjipe kommentarer av det kaliberet. Verken på PM eller i tråden. Det mener jeg, og det står jeg for. Så kan det være at Kengumamma har blitt "hakkekylling" i andre tråder som jeg ikke kjenner til, men det som ble sagt i den IKEA-tråden er det eneste jeg har sett på dette forumet i det hele tatt. Så dette synes jeg er er storm i et vannglass rett og slett. Anonymous poster hash: 70530...61f
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #23 Skrevet 18. juni 2013 Men hvorfor har hun forsvunnet fra forumet da? Anonymous poster hash: 5d94a...6f3
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 18. juni 2013 #24 Skrevet 18. juni 2013 Men hvorfor har hun forsvunnet fra forumet da? Anonymous poster hash: 5d94a...6f3 Det har gått en dag og du mener hun har forsvunnet? Det er vel også naturlig å bli litt flau om man sier noe som ikke falt i god jord hos de fleste...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #25 Skrevet 18. juni 2013 Men hvorfor har hun forsvunnet fra forumet da? Anonymous poster hash: 5d94a...6f3 Det har gått en dag og du mener hun har forsvunnet? Det er vel også naturlig å bli litt flau om man sier noe som ikke falt i god jord hos de fleste... Eller kanskje hun faktisk har et liv utenom BIM også? Eller kanskje hun var her inne fordi hun er gravid og er på vei til føden? Eller kanskje hun har dratt på ferie? Eller kanskje hun svarer i tråder du ikke har vært inne i? Eller kanskje hun svarer/poster anonymt? Med andre ord mange mulige svar på det. Det å indikere at hun har forsvunnet fordi noen var uenig med henne i EN tråd er ikke bare en rimelig spesiell tråd, men i mine øyne em fornærmelse mot Kengumamma. Jeg har absolutt ikke inntrykk av at hun er så skjør som du påstår her. Anonymous poster hash: 70530...61f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå