Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juni 2013 #26 Skrevet 17. juni 2013 Jeg er langt under gjennomsnitts pen Men har ei venninne som er veldig pen, hun er i tillegg lesbisk, og blir nesten beglodd og "tilfeldig" klådd på av menn når hun er ute på byen, om hun sier ifra at de har "feil utstyr mellom bena" som hun så pent sier det ( :-p ) så får hun bare beskjed om at hun ikke har møtt en ekte mann enda osv osv... Så enda jeg gjerne skulle vært penere, så er jeg samtidig glad jeg ikke er på "motsatt side" av skalaen gitt..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #27 Skrevet 17. juni 2013 Tror det er en høyst reell prolemstiling HI kommer med. En del folk liker ikke tanken på å skulle bli satt i skyggen av andre. Hverken når det gjelder utseende eller talenter osv. Man bør ikke skille seg ut hverken den ene eller andre veien. De pene som jeg kjenner eller vet om, er stille og rolige mennesker. Kanskje noen misoppfatter dem som overlegne siden de er pene, og derfor ikke liker dem. Anonymous poster hash: 5c562...7eb
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #28 Skrevet 17. juni 2013 Jeg nyter det :-) Du kan velgeå se på det som en ulempe, eller du kan elge å se på det som noe positivt. Vær glad i deg selv, slutt å se på deg selv som et attraktivt stykke kjøtt, så slutter kanskje disse mennene å gkøre det også. Jeg og mannen ler av de når noen prøver seg, eller flørter. Vi har kun øyne for hverandre :-) Smil og vær utadvendt og kos dere sammen, og gå ikke rundt som en sånn overlegen, som ikke kan snakke med andre fordi du er for pen. Tenk på signalene du sender ut :-) Ellers så sier jeg bare, nyt livet! Anonymous poster hash: 0aeb9...023
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #29 Skrevet 17. juni 2013 Jeg er ikke særlig pen, men i barnehagen er det en mamma som er smellvekker. Hun er bare så ufattelig nydelig og jeg ser hvordan alle kikker på henne. Tror du at de hilser på henne? Nei. Jeg hilser på henne og snakker med henne, og her en dag betrodde hun seg til meg at jeg var den eneste som hilste på henne og snakket til henne bortsett fra personalet i barnehagen. Det er bare trist. Hun er ikke uvenlig, hun utstråler ikke arroganse eller noe annet ufyselig, hun er ikke utilnærmelig og det er så utrolig snålt at man ikke hilser på en ung og vakker dame. Jeg vet ikke hvordan det er å være vakker, men jeg tror at både vakre og mindre pene, som meg, opplever livets skyggesider fra tid til annen. Anonymous poster hash: dd13d...6b2
studVest Skrevet 17. juni 2013 #30 Skrevet 17. juni 2013 Min kollega som er en skjønnhet av en annen verden - og ikke minst veldig snill og søt og god, holdt nesten på å si opp pga av mobbing fra en av sjefene. Enten hermet sjefen etter den lyse stemmen hennes, lo høyt hvis hun snublet, hermet stadig vekk etter måten hennes å gå på, sitte på, ja, you name it. Bare sjalusi alt sammen! Heldigvis sjefen som måtte gå tilslutt pga av nettopp den typen oppførsel! Kollegaen min opplever MAANGE fordommer, det mest vanlige er at folk tror hun er dum, rett og slett. Helt utrolig.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #31 Skrevet 17. juni 2013 Å være veldig pen er en gave og en forbannelse. Jeg velger å se på det som en gave, men sier aldri til noen at jeg vet at jeg er vakker. Får alle jobber og menn jeg vil ha pga karismaen min. Men får også misunnelige/sjalu damer med på kjøpet. Jeg har flere misunnelige venninner som ikke vil gå på byen eller badestranda med meg. De trenger ikke å si noe, jeg føler vibbene. De takler ikke at jeg får mer oppmerksomhet enn dem. Sårende ja, men jeg jobber selv for å holde kroppen min fin og slank. Har ikke tenkt å la meg forfalle for at venninnene skal føle seg mer vel. Anonymous poster hash: 3ae4c...58c
*SommerFrisk* Skrevet 17. juni 2013 #32 Skrevet 17. juni 2013 Jeg er ikke særlig pen, men i barnehagen er det en mamma som er smellvekker. Hun er bare så ufattelig nydelig og jeg ser hvordan alle kikker på henne. Tror du at de hilser på henne? Nei. Jeg hilser på henne og snakker med henne, og her en dag betrodde hun seg til meg at jeg var den eneste som hilste på henne og snakket til henne bortsett fra personalet i barnehagen. Det er bare trist. Hun er ikke uvenlig, hun utstråler ikke arroganse eller noe annet ufyselig, hun er ikke utilnærmelig og det er så utrolig snålt at man ikke hilser på en ung og vakker dame. Jeg vet ikke hvordan det er å være vakker, men jeg tror at både vakre og mindre pene, som meg, opplever livets skyggesider fra tid til annen. Anonymous poster hash: dd13d...6b2 Jeg mener bestemt at du er veldig vakker!!
MammantilNurket Skrevet 17. juni 2013 #33 Skrevet 17. juni 2013 Jeg er inmarri pen, men når alle mennene som sikler etter meg oppdager at jeg er inkarnasjonen av ren ondskap og per def. Satans datter skygger de unna - lett som en omelett
Virginia. Skrevet 17. juni 2013 #34 Skrevet 17. juni 2013 Jeg er ikke særlig pen, men i barnehagen er det en mamma som er smellvekker. Hun er bare så ufattelig nydelig og jeg ser hvordan alle kikker på henne. Tror du at de hilser på henne? Nei. Jeg hilser på henne og snakker med henne, og her en dag betrodde hun seg til meg at jeg var den eneste som hilste på henne og snakket til henne bortsett fra personalet i barnehagen. Det er bare trist. Hun er ikke uvenlig, hun utstråler ikke arroganse eller noe annet ufyselig, hun er ikke utilnærmelig og det er så utrolig snålt at man ikke hilser på en ung og vakker dame. Jeg vet ikke hvordan det er å være vakker, men jeg tror at både vakre og mindre pene, som meg, opplever livets skyggesider fra tid til annen. Anonymous poster hash: dd13d...6b2 Jeg mener bestemt at du er veldig vakker!! Det samme opplevde en veldig vakker jente jeg møtte en gang. Min venninne sa i begynnelsen av tyveårene til henne at " Vi jenter er redde for å ha venninner som er så pene. Og du er smellvakker. Jeg hadde ikke klart å være venninne med deg tror jeg, selv om du er fantastisk."
Virginia. Skrevet 17. juni 2013 #35 Skrevet 17. juni 2013 Jeg er inmarri pen, men når alle mennene som sikler etter meg oppdager at jeg er inkarnasjonen av ren ondskap og per def. Satans datter skygger de unna - lett som en omelett Ha ha . Takk for dagens latter mamman til Nurket!
MammantilNurket Skrevet 17. juni 2013 #36 Skrevet 17. juni 2013 Jeg er inmarri pen, men når alle mennene som sikler etter meg oppdager at jeg er inkarnasjonen av ren ondskap og per def. Satans datter skygger de unna - lett som en omelett Ha ha . Takk for dagens latter mamman til Nurket!Moahahahaha [ond latter]
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #37 Skrevet 17. juni 2013 Å henge seg opp i utseende på denne måten er egentlig helt usmakelig, og svært lite attraktivt. Om man er "stygg" eller "pen", så blir man uansett svært attraktiv dersom man bryr seg helhetlig om andre kvalifikasjoner i livet enn utseende. Og dersom man har helt andre verdier, så legger man heller ikke merke til på samme måte om mannfolk "henger" over en eller ikke i baren. Jeg har en venninne som er svært vakker, hun kler og ter seg smakelig, og hun bryr seg kun om andre menneskers ve og vel, og har ingen tanker om at andre snakker med henne pga utseende. Om noen mannfolk henger over henne, så snakker hun til dem med dyp og inderlig omsorg og respekt, og hun får alltid bare masse venner, mens de overfladiske raskt trekker seg unna da de skjønner at de selv er helt på jordet. Og til dere som mener dere er så vakre at dere ikke tør å hilse på menn fordi dere er redd for å få kona på nakken; hils skikkelig på kona i stedet da vel! Anonymous poster hash: dfbf4...a9d Jeg håper dette er et arrogant tulleinnlegg. Det er ikke uvanlig at de penes personlighet får gjennomgå, for gud forby om noen skulle være både vakker, ha en flott personlighet OG våge å si at de får uønsket oppmerksomhet selv om de vet noen kommer til å tråkke på dem om de sier det. DET er jo ikke til å tåle... Anonymous poster hash: 9f62f...8c1 Det var ikke et tulleinnlegg. Jeg vet at det ikke er uvanlig at "pene" mennesker ofte blir latterliggjort av en del dustemikler som er fra seg av sjalusi. Men da er det det dustemikler det er snakk om, og ofte preller slike dustemiklerier av en del folk om de er mer opptatt av å se andre, enn seg selv. Den venninnen jeg nevner, som er "pen", hun er klar over at hun er begunstiget med et tiltalende ytre, men når hun er sammen med andre mennesker, så er det kun de andres indre ve og vel hun er opptatt av. Om noen hadde mobbet henne, så hadde hun øyeblikkelig gitt denne personen en kopp med te og spurt om det var noe hun kunne hjelpe til med. Og slik blir hun enda vakrere. Men med en gang hun hadde sagt noe så dumt som at utseende hennes hindrer henne i å se andre, eller hindrer henne i å hilse på andre, så hadde hun ikke lenger fremstått som et like flott menneske. Anonymous poster hash: dfbf4...a9d
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #38 Skrevet 17. juni 2013 Jeg er ikke særlig pen, men i barnehagen er det en mamma som er smellvekker. Hun er bare så ufattelig nydelig og jeg ser hvordan alle kikker på henne. Tror du at de hilser på henne? Nei. Jeg hilser på henne og snakker med henne, og her en dag betrodde hun seg til meg at jeg var den eneste som hilste på henne og snakket til henne bortsett fra personalet i barnehagen. Det er bare trist. Hun er ikke uvenlig, hun utstråler ikke arroganse eller noe annet ufyselig, hun er ikke utilnærmelig og det er så utrolig snålt at man ikke hilser på en ung og vakker dame. Jeg vet ikke hvordan det er å være vakker, men jeg tror at både vakre og mindre pene, som meg, opplever livets skyggesider fra tid til annen. Anonymous poster hash: dd13d...6b2 Jeg klarer bare ikke for mitt bare liv tro at alle de andre foreldrene unnlater å hilse tilbake til henne om hun ser på dem, smiler og sier hei. En hel gruppe med foreldre som ikke eier høflighet eller oppdragelse kan umulig være samlet på et sted. Jeg opplever da til stadighet at de andre foreldrene i barnehagen til eldste er altfor opptatt av å samle sammen unger og skittentøy enn å bry seg om å hilse på meg, men om jeg høyt og tydelig sier hei mens jeg i et hastig øyeblikk får øyekontakt, så får jeg da alltid et hils tilbake. Men om jeg selv kun går og ser ned på mine egne skotupper, så er det da ingen som hilser på meg heller, pen, tilbaketrukken og uoppdragen som jeg er... Anonymous poster hash: dfbf4...a9d
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #39 Skrevet 18. juni 2013 Jeg ble mobbet på skolen og kåret til klassens styggeste på videregående. I voksen alder har jeg aldri hatt draget og slet med å finne kjæreste. Min egen samboer kvier seg mot å ha sex med meg. Hadde heller vært pen med masse uønsket oppmerksomhet enn å ha stempel som stygg og aldri følt meg begjært. Anonymous poster hash: f44a2...62b Kåring av klassens styggeste?! På hvilken apeplanet vokste du opp, for ingen gjør vel slikt i dag?! Håper du slipper å treffe på slike aper i dag, klem til deg! Anonymous poster hash: b0c04...0f0
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 18. juni 2013 #40 Skrevet 18. juni 2013 Dette er faktisk en problemstilling som eksisterer i aller høyeste grad! Flere her som mener at HI er arrogant og høy på seg selv, men nei. Det kan være direkte fortvilende å kun bli sett for sitt utseende, og bli forhåndsdømt deretter. Det gjelder vel uansett om man er veldig pen eller mindre pen? Ingen ønsker jo kun å bli sett for det ytre. Men igjen, problemstillingen blir selvfølgelig annerledes hvis den veldig pene personen klager over oppmerksomheten, samtidig som hun sprader inn i et rom og tenker " Gud så flott jeg er". Man har noen av de også.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 18. juni 2013 #41 Skrevet 18. juni 2013 Dette er faktisk en problemstilling som eksisterer i aller høyeste grad! Flere her som mener at HI er arrogant og høy på seg selv, men nei. Det kan være direkte fortvilende å kun bli sett for sitt utseende, og bli forhåndsdømt deretter. Det gjelder vel uansett om man er veldig pen eller mindre pen? Ingen ønsker jo kun å bli sett for det ytre. Men igjen, problemstillingen blir selvfølgelig annerledes hvis den veldig pene personen klager over oppmerksomheten, samtidig som hun sprader inn i et rom og tenker " Gud så flott jeg er". Man har noen av de også. Signerer på det sterkeste. Kjenner et par stk som er gjennomsnittlig pene, men tror at de er Guds gave til verden og at hvis man er pen så trenger man verken å ha manerer, utvise empati eller bry seg om andre. Hele holdningen deres roper "seee på meg så unik og vakker jeg er". Ikke rart folk ikke vil omgås dem. Samtidig som et par andre jeg kjenner er virkelig vakre og veldig omgjengelige, aldri hatt problemer med å passe inn. Og at alle GIFTE menn sikler på deg betyr ikke at du er blendende vakker. Et ligg på byen velges ikke ut fra hvor vakker kvinnen er, men hvor tagbar og samarbeidsvillig hun ser ut.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #42 Skrevet 18. juni 2013 Jeg lurer på hvor dere som plages med og være pen bor og ferdes? Jeg har flere ulike vennindegjenger jeg henger med,- og alle "innehar" flere over snittet pene og sjarmerende jenter. Ingen som plages av sjalusi eller sinne fra andre kvinner eller ekstremt pågående menn ut på byn. Ja de blir sjekket opp, men ikke oftere enn andre. Det går jo helt på måten man oppfører seg ut på byn og hvilke steder man oppsøker. Det finnes "kjøttmarked" som kun er for og se og bli sett,- og det finnes steder man drar ut for og ha det gøy med de man drar ut sammen med,- for og si det enkelt.... Min mann har kommentert et par av mine venninder han synes er veldig pene, det gjør meg ikke sjalu, for han har sagt det på en måte som har vært helt ok. Jeg SER jo at de er mye penere enn meg, men det var jo meg han alt for. Uansett..Vi er jo voksen mennesker, og selv om det kan høres som en klisje så betyr det indre mer enn det ytre,- iallefall om et forhold skal vare. Selvsagt blir de aller fleste IKKE sammen med noen de finner stygge eller frastøtende, og man blir dratt mot et utseende man liker i første omgang,- men "Kjemine" må alltid stemme for at det skal bli noe mer..Og menn er stort sett ikke så hjernedøde at en øl, en barkrakk og en lekker rype gjør at de "glemmer" barn og kone i et åndedrag og at de deretter legger seg langflate og siklende etter en "billedskjønn" dame de ikke har sett før..Igjen, hvilke steder ferdes dere på, og hva slags omgangskrets HAR dere egentlig??? Eller er HI og andre som plages med "pent utseende" såpass unge at drømmekvinnen har "perfekt utseende" også betyr resten nesten ingeting..Kvinner blir sjalu og menn mister hodet?? Uanset,, EI dame jeg ble kjent med fikk faktisk så mye oppmerksomhet på byn at det var flaut. Men hun var ikke den peneste av de som gikk ut sammen med oss. Langt derifra,- liten, spinkel, små pupper, ikke "trent tynn" bare tynn...Men en så utrolig behagelig person skal man lete lenge etter. Hun utstrålte et eller annet som jeg allerede på vorspiellet la merke til. Det var så lett og snakke med henne, man følte seg vel i hennes selskap og hun var sprudlende, i møtekommende og helt herlig... At hun ble sjekket oppp så mye, tror jeg rett og seltt var at man "følte" hennes personlighet. Jeg har aldri vært borti liknende,- men alle måtte gå uten og komme videre med henne. Men aldri sure miner,- og tror halve lokalet vinket adjør og smilte da hun dra. Både kvinner og menn..... SÅ HI, og andre i samme situasjon, jeg tror ærlig talt dere bør flytte på dere hvis dere har et slikt problem. For jeg har aldri hørt om noen med et slikt problem som er over 18 år..... Anonymous poster hash: c48b1...063
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #43 Skrevet 18. juni 2013 Jeg lurer på hvor dere som plages med og være pen bor og ferdes? Jeg har flere ulike vennindegjenger jeg henger med,- og alle "innehar" flere over snittet pene og sjarmerende jenter. Ingen som plages av sjalusi eller sinne fra andre kvinner eller ekstremt pågående menn ut på byn. Ja de blir sjekket opp, men ikke oftere enn andre. Det går jo helt på måten man oppfører seg ut på byn og hvilke steder man oppsøker. Det finnes "kjøttmarked" som kun er for og se og bli sett,- og det finnes steder man drar ut for og ha det gøy med de man drar ut sammen med,- for og si det enkelt.... Min mann har kommentert et par av mine venninder han synes er veldig pene, det gjør meg ikke sjalu, for han har sagt det på en måte som har vært helt ok. Jeg SER jo at de er mye penere enn meg, men det var jo meg han alt for. Uansett..Vi er jo voksen mennesker, og selv om det kan høres som en klisje så betyr det indre mer enn det ytre,- iallefall om et forhold skal vare. Selvsagt blir de aller fleste IKKE sammen med noen de finner stygge eller frastøtende, og man blir dratt mot et utseende man liker i første omgang,- men "Kjemine" må alltid stemme for at det skal bli noe mer..Og menn er stort sett ikke så hjernedøde at en øl, en barkrakk og en lekker rype gjør at de "glemmer" barn og kone i et åndedrag og at de deretter legger seg langflate og siklende etter en "billedskjønn" dame de ikke har sett før..Igjen, hvilke steder ferdes dere på, og hva slags omgangskrets HAR dere egentlig??? Eller er HI og andre som plages med "pent utseende" såpass unge at drømmekvinnen har "perfekt utseende" også betyr resten nesten ingeting..Kvinner blir sjalu og menn mister hodet?? Uanset,, EI dame jeg ble kjent med fikk faktisk så mye oppmerksomhet på byn at det var flaut. Men hun var ikke den peneste av de som gikk ut sammen med oss. Langt derifra,- liten, spinkel, små pupper, ikke "trent tynn" bare tynn...Men en så utrolig behagelig person skal man lete lenge etter. Hun utstrålte et eller annet som jeg allerede på vorspiellet la merke til. Det var så lett og snakke med henne, man følte seg vel i hennes selskap og hun var sprudlende, i møtekommende og helt herlig... At hun ble sjekket oppp så mye, tror jeg rett og seltt var at man "følte" hennes personlighet. Jeg har aldri vært borti liknende,- men alle måtte gå uten og komme videre med henne. Men aldri sure miner,- og tror halve lokalet vinket adjør og smilte da hun dra. Både kvinner og menn..... SÅ HI, og andre i samme situasjon, jeg tror ærlig talt dere bør flytte på dere hvis dere har et slikt problem. For jeg har aldri hørt om noen med et slikt problem som er over 18 år..... Anonymous poster hash: c48b1...063 Jeg tror vi kan konkludere med at du er godt oppi årene sider du skriver venninder, at du er relativt naiv og lever litt i en boble, og at du må innse at du bare ikke skjønner problemstillingen. Mange kvinner føler seg truet av single, vakre kvinner, eller så er de like fordomsfulle som deg og trekker konklusjoner om personlighet eller innbilskhet siden de ser at andre kvinner holder seg litt på avstand. Å påstå at det må være noe ved disse kvinnenes personlighet eller påkledning som gjør at de opplever dette, er virkelig lavmål. Men dessverre ikke uvanlig. Anonymous poster hash: 9f62f...8c1
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #44 Skrevet 18. juni 2013 Min mann har kommentert et par av mine venninder han synes er veldig pene, det gjør meg ikke sjalu, for han har sagt det på en måte som har vært helt ok. Jeg SER jo at de er mye penere enn meg, men det var jo meg han alt for. Anonymous poster hash: c48b1...063 Ja, var det det deg han falt for, eller var du det beste han kunne håpe på å få? Ikke alle menn somhar sjangs på den peneste venninnen, vet du. Anonymous poster hash: b0c04...0f0
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #45 Skrevet 18. juni 2013 Er det mulig? Jeg kjenner mange pene jenter, og ingen av de oppfører seg slik som du HI, nå må du faen meg gi deg. Dummeste tråd jeg har lest. Anonymous poster hash: 51f06...c55
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #46 Skrevet 18. juni 2013 Jeg hater faktisk og vere så pen Husker når jeg var i 20årene, og venniner drev på med og få seg kjæreste, og dei møtte meg, så ville dei heller bli bedre kjent med meg, og ikke hun lenger, mistet mange venniner for det, for dei har gitt meg skylden for att guttene ville heller vere med meg. Anonymous poster hash: 0dceb...d54
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #47 Skrevet 18. juni 2013 Min mann har kommentert et par av mine venninder han synes er veldig pene, det gjør meg ikke sjalu, for han har sagt det på en måte som har vært helt ok. Jeg SER jo at de er mye penere enn meg, men det var jo meg han alt for. Anonymous poster hash: c48b1...063 Ja, var det det deg han falt for, eller var du det beste han kunne håpe på å få? Ikke alle menn somhar sjangs på den peneste venninnen, vet du. Anonymous poster hash: b0c04...0f0 Enig, enig. At du er den han valgte betyr ikke at han hadde valgt deg over senere alternativer som dukker opp. Og ja, man kan ikke få alt man vil ha heller. Så det utsagnet "det er meg han valgte" er noe av det teiteste jeg leser. Pluss... det går an å angre. Heldigvis er det mange menn der ute som ser under fasaden og elsker kvinnen sin for din helhet. Men vær så snill å ikke argumenter som nevnt her. Det er såå lavmål. Anonymous poster hash: 0bae2...c4b
Magia Skrevet 18. juni 2013 #48 Skrevet 18. juni 2013 Hvorfor provoserer dette så fælt egentlig? Om ei mindre pen dame skriver om at hun har et problem med at andre bare ser hennes ytre, så er det virkelig ikke mangel på godord og støtte, men om ei pen dame skriver om sitt problem med at andre bare ser hennes ytre, så er det full slakt med en gang? På en måte så bekrefter det bare at HIs problem er reelt - man møter uvilje fra kvinner og plagsom oppmerksomhet fra menn dersom man er pen. Jeg kjenner faktisk også igjen denne problemstillingen. Heldigvis har det gått litt over for min del. Da jeg var 18-20 år var jeg veldig pen og utstrålte nok et eller annet som folk likte. En gang var det helt ekstremt; jeg satt på en pub med noen venner, og det var veldig mange menn der i alle aldre. Samtlige la an på meg i løpet av kvelden. Da mener jeg ikke at de ville knulle meg, så ikke kom med at jeg oppførte meg billig. De ville absolutt snakke med meg og fortelle meg hvor vakker jeg var osv. De fikk ikke fram et eneste ord om noe annet, fokuset lå på hvor pen jeg var. Det var skikkelig ubehagelig. Jeg ble så fortvilt til slutt at jeg dro gråtende hjem. Det er et reelt problem, selv om det er vanskelig å forstå seg på for de som ikke har opplevd det.
Rivjernet Skrevet 18. juni 2013 #49 Skrevet 18. juni 2013 (endret) I den lange rekken luksusproblem som luftes her inne må dette være det største. Jeg forstår at mye oppmerksomhet kan være slitsomt osv, men hva vil du oppnå med dette? Jeg vil tro det fører med seg mye mer negativt i en persons liv å være lite pen og evt overvektig? Vær heller glad for at du har blitt velsignet med et pent ytre, en flott mann og forhåpentligvis et lykkelig liv (stort sett) ! Endret 18. juni 2013 av Stinkerbelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå