Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Vet det kommer innlegg og kommentarer som ja, du har det ille osv. Men, jeg har vel alltid vært det man kaller pen etter dagens standard og målestokk. Orker ikke legge noe mere ut om det. Men, jeg kunne ønske jeg gled mer inn i mengden. At det ikke kun var menn som gjerne flørter som kommer bort og de er mange og de er ekle. Mange gift. Jeg går ikke på byen uten mannen min av den årsak. Jeg er redd og orker ikke disse tilnærmelsene. Jeg går aldri i korte og utfordrende klær, men sminker meg jo. Jeg liker ikke gå i butikken alene og tør ikke snakke med fedrene nesten i barnas klasser, for jeg vet hvordan kvinner kan være. Jeg har aldri vært løs på tråden eller hatt et one night stand. Jeg liker menn som er reflekterte og ikke flørtete, og min mann er verdens beste. Jeg vil ikke ha noen blikk eller bemerkninger, vil ikke ha tilbud og vil ikke bli tatt på hvis jeg er ute på byen eller lignende. Sikkert mange som reagerer, men ville bare "vise" medaljens bakside til alle som tror det er så fantastisk å være pen. Jeg lider faktisk under det. Vil være normal og gli inn i mengden bare. Anonymous poster hash: 8b692...dd4
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Vet det kommer innlegg og kommentarer som ja, du har det ille osv. Men, jeg har vel alltid vært det man kaller pen etter dagens standard og målestokk. Orker ikke legge noe mere ut om det. Men, jeg kunne ønske jeg gled mer inn i mengden. At det ikke kun var menn som gjerne flørter som kommer bort og de er mange og de er ekle. Mange gift. Jeg går ikke på byen uten mannen min av den årsak. Jeg er redd og orker ikke disse tilnærmelsene. Jeg går aldri i korte og utfordrende klær, men sminker meg jo. Jeg liker ikke gå i butikken alene og tør ikke snakke med fedrene nesten i barnas klasser, for jeg vet hvordan kvinner kan være. Jeg har aldri vært løs på tråden eller hatt et one night stand. Jeg liker menn som er reflekterte og ikke flørtete, og min mann er verdens beste. Jeg vil ikke ha noen blikk eller bemerkninger, vil ikke ha tilbud og vil ikke bli tatt på hvis jeg er ute på byen eller lignende. Sikkert mange som reagerer, men ville bare "vise" medaljens bakside til alle som tror det er så fantastisk å være pen. Jeg lider faktisk under det. Vil være normal og gli inn i mengden bare. Anonymous poster hash: 8b692...dd4 Buhu Anonymous poster hash: 7830c...4fd
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Skjønner deg godt jeg. Har ei venninne som er over snittet vakker, og hun orker ikke lenger gå på byen.
Mrs Smith Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Skjønner deg men tror uansett det er enklere enn å være 'stygg'. Personlig synes jeg veldig få mennesker er mindre pen. Ofte er veldig pene mennesker lite sjarmerende og 'platt', de har liksom aldri trengt å skru på sjarmen, mens de som ikke har vært særlig heldig med utseendet (etter idealene), er dødsjarmerende og blir attraktiv av den grunn. Uansett er skjønnhet etter øye som ser, vi har ulike preferanser på hva som er attraktiv hos andre
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 JEG signerer denne. Folk kan si så mye "buhu" de bare vil. Jeg har blitt ganske sky av å være pen. Jeg skjønner at det ikke er lov å kalle seg selv veeeeldig pen, men noen ganger må man kalle en spade en spade. Jeg kjenner igjen alt du skriver, og noe av det verste er vel alle de sinnsykt sure damene som føler seg truet av alt og alle. Så SÅNN er det! Anonymous poster hash: a79c2...9c7
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Forstår deg godt. Nå er jeg nok ikke så pen som deg. Men det som har rystet mest er det minefeltet kvinnelige bekjente er. Mange kvinner har store problemer med meg. Selv om jeg har en god kjerne som liker meg for den jeg er. Mange som kjenner min mor og meg sier vi er helt lik i personligheten. Vi har samme humor og ler mye og er snille mot andre. Eneste forskjellen at jeg er litt mer forsiktig enn min mor. Men siden hun er rund og blid og jeg høy, tynn og blid så blir vi svær ulikt mottatt. Litt interessant.. Anonymous poster hash: 99b0c...b3a
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 JEG signerer denne. Folk kan si så mye "buhu" de bare vil. Jeg har blitt ganske sky av å være pen. Jeg skjønner at det ikke er lov å kalle seg selv veeeeldig pen, men noen ganger må man kalle en spade en spade. Jeg kjenner igjen alt du skriver, og noe av det verste er vel alle de sinnsykt sure damene som føler seg truet av alt og alle. Så SÅNN er det! Anonymous poster hash: a79c2...9c7 En spader ER faktisk en spade, uansett hvem som skal vurdere det. Det å være pen kommer veldig an på øyet som ser. Er man pen for noen, er man gjerne ikke like pen for noen andre igjen. Men til poenget, jeg har faktisk aldri sett en person som jeg synes er sååååå pen at jeg bare mååååå snu meg, kommentere eller glane. Hverken mann eller dame... så pene synes jeg ikke mennesker kan være, uansett hvor over gjennomsnittet pen han/hun er. Noen kan sikkert synes det, men jeg klarer ikke se det for meg. Ja du er sikkert vakker, men overjordisk/guddommelig? For det måtte du vært hvis du skulle fanget min interesse så til de grader som du beskriver. Anonymous poster hash: 2c979...db3
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Noen bare er sykt pen. Og de som mener noe annet er bare ond ;-) Så har du 7-8'erene som kan være spennende, annerledes, søte osv. Men som sagt.. Noen er bare så pene at til og med tørrpinna professorer mister tråden i forelesningen når de entrer rommet. Anonymous poster hash: 99b0c...b3a
Gjest Skofantomet Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 JEG signerer denne. Folk kan si så mye "buhu" de bare vil. Jeg har blitt ganske sky av å være pen. Jeg skjønner at det ikke er lov å kalle seg selv veeeeldig pen, men noen ganger må man kalle en spade en spade. Jeg kjenner igjen alt du skriver, og noe av det verste er vel alle de sinnsykt sure damene som føler seg truet av alt og alle. Så SÅNN er det! Anonymous poster hash: a79c2...9c7 En spader ER faktisk en spade, uansett hvem som skal vurdere det. Det å være pen kommer veldig an på øyet som ser. Er man pen for noen, er man gjerne ikke like pen for noen andre igjen. Men til poenget, jeg har faktisk aldri sett en person som jeg synes er sååååå pen at jeg bare mååååå snu meg, kommentere eller glane. Hverken mann eller dame... så pene synes jeg ikke mennesker kan være, uansett hvor over gjennomsnittet pen han/hun er. Noen kan sikkert synes det, men jeg klarer ikke se det for meg. Ja du er sikkert vakker, men overjordisk/guddommelig? For det måtte du vært hvis du skulle fanget min interesse så til de grader som du beskriver. Anonymous poster hash: 2c979...db3 Hvor sa hun at hun var guddommelig, sånn egentlig?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #10 Skrevet 17. juni 2013 Jeg har det på samme måte...kan nesten ikke gi en mann et uskyldig halo før dama skuler stygt bort på meg. De skulle bare visst hvor lite jeg har lyst på mannfolka deres. Anonymous poster hash: be3a5...c1c
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #11 Skrevet 17. juni 2013 JEG signerer denne. Folk kan si så mye "buhu" de bare vil. Jeg har blitt ganske sky av å være pen. Jeg skjønner at det ikke er lov å kalle seg selv veeeeldig pen, men noen ganger må man kalle en spade en spade. Jeg kjenner igjen alt du skriver, og noe av det verste er vel alle de sinnsykt sure damene som føler seg truet av alt og alle. Så SÅNN er det! Anonymous poster hash: a79c2...9c7 En spader ER faktisk en spade, uansett hvem som skal vurdere det. Det å være pen kommer veldig an på øyet som ser. Er man pen for noen, er man gjerne ikke like pen for noen andre igjen. Men til poenget, jeg har faktisk aldri sett en person som jeg synes er sååååå pen at jeg bare mååååå snu meg, kommentere eller glane. Hverken mann eller dame... så pene synes jeg ikke mennesker kan være, uansett hvor over gjennomsnittet pen han/hun er. Noen kan sikkert synes det, men jeg klarer ikke se det for meg. Ja du er sikkert vakker, men overjordisk/guddommelig? For det måtte du vært hvis du skulle fanget min interesse så til de grader som du beskriver. Anonymous poster hash: 2c979...db3 Hvor sa hun at hun var guddommelig, sånn egentlig? Du kan ikke regne med at lite pene mennesker vil skjønne problemet ditt. Sånn er det bare. Anonymous poster hash: be3a5...c1c
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #12 Skrevet 17. juni 2013 Ja, det var dagens! Anonymous poster hash: cc40f...56a
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #13 Skrevet 17. juni 2013 Hva definerer dere som over gjennomsnittet pen egentlig? Anonymous poster hash: 716b3...01e
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #14 Skrevet 17. juni 2013 Føler og at mange er så negative mot pene jenter, snakker dritt men sikkert pga mye sjalusi og, kaller pene jenter for feks ludder, bimbo, blond osv fordi om mange av disse jentene aldri har vært noe ludder. Som pen kan man og bli utestengt fra div, kjenner noen som ikke inviterer 2 i flokken hjem til seg pga de er så usikre på seg selv og mannen at de føler konkurranse, at mannen skal se de og heller ville ha dem osv. Er jo bare helt teit ;-) Medaljen har mange baksider Ja ! Anonymous poster hash: dedad...912
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #15 Skrevet 17. juni 2013 Jeg ble mobbet på skolen og kåret til klassens styggeste på videregående. I voksen alder har jeg aldri hatt draget og slet med å finne kjæreste. Min egen samboer kvier seg mot å ha sex med meg. Hadde heller vært pen med masse uønsket oppmerksomhet enn å ha stempel som stygg og aldri følt meg begjært. Anonymous poster hash: f44a2...62b
Gjest Skofantomet Skrevet 17. juni 2013 #16 Skrevet 17. juni 2013 Føler og at mange er så negative mot pene jenter, snakker dritt men sikkert pga mye sjalusi og, kaller pene jenter for feks ludder, bimbo, blond osv fordi om mange av disse jentene aldri har vært noe ludder. Som pen kan man og bli utestengt fra div, kjenner noen som ikke inviterer 2 i flokken hjem til seg pga de er så usikre på seg selv og mannen at de føler konkurranse, at mannen skal se de og heller ville ha dem osv. Er jo bare helt teit ;-) Medaljen har mange baksider Ja ! Anonymous poster hash: dedad...912 Det er helt sant. Teit, men så sant. Og det er lov å si man selv er stygg, men å si man er pen, nei da er man bare innbilsk.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #17 Skrevet 17. juni 2013 Jeg ble mobbet på skolen og kåret til klassens styggeste på videregående. I voksen alder har jeg aldri hatt draget og slet med å finne kjæreste. Min egen samboer kvier seg mot å ha sex med meg. Hadde heller vært pen med masse uønsket oppmerksomhet enn å ha stempel som stygg og aldri følt meg begjært. Anonymous poster hash: f44a2...62b Hvorfor i alledager er du sammen med en som ikke vil ha deg. Fikk litt vondt av deg nå. Håper virkelig at du får det bedre Anonymous poster hash: 7830c...4fd
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #18 Skrevet 17. juni 2013 Ville uansett heller vært unormalt pen enn unormalt stygg (som jeg er). Sånn gjennomsnittlig er sikkert greit det også, men jeg ser ikke problemet med å være pen. Jeg tror (håper iallefall) at jeg ikke dømmer folk på grunn av utseendet. Kjenner mange pene, men tror faktisk aldri jeg har opplevd å se noen som er så pen at jeg ikke vil la mannen min prate med dem. Anonymous poster hash: 8a0d5...0cd
Virginia. Skrevet 17. juni 2013 #19 Skrevet 17. juni 2013 Selv om jeg ikke er noen stor skjønnhet selv, så har du min forståelse HI. Har sett det du beskriver
Gjest Anybody Skrevet 17. juni 2013 #20 Skrevet 17. juni 2013 Syntes det høres rart ut og lurer på hvor du drar ut? Det er veldig mange langt over snittet pene jenter der jeg går ut så mennene henger bare aldri over en.. De backer også unna når de får en kommentar tilbake. Jeg er også pen g får mye oppmerksomhet, men har aldri slitt med det, men jeg er kjapp i kommentaren da og sier kjapt ifra hvor skapet skal stå
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #21 Skrevet 17. juni 2013 Å henge seg opp i utseende på denne måten er egentlig helt usmakelig, og svært lite attraktivt. Om man er "stygg" eller "pen", så blir man uansett svært attraktiv dersom man bryr seg helhetlig om andre kvalifikasjoner i livet enn utseende. Og dersom man har helt andre verdier, så legger man heller ikke merke til på samme måte om mannfolk "henger" over en eller ikke i baren. Jeg har en venninne som er svært vakker, hun kler og ter seg smakelig, og hun bryr seg kun om andre menneskers ve og vel, og har ingen tanker om at andre snakker med henne pga utseende. Om noen mannfolk henger over henne, så snakker hun til dem med dyp og inderlig omsorg og respekt, og hun får alltid bare masse venner, mens de overfladiske raskt trekker seg unna da de skjønner at de selv er helt på jordet. Og til dere som mener dere er så vakre at dere ikke tør å hilse på menn fordi dere er redd for å få kona på nakken; hils skikkelig på kona i stedet da vel! Anonymous poster hash: dfbf4...a9d
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #22 Skrevet 17. juni 2013 JEG signerer denne. Folk kan si så mye "buhu" de bare vil. Jeg har blitt ganske sky av å være pen. Jeg skjønner at det ikke er lov å kalle seg selv veeeeldig pen, men noen ganger må man kalle en spade en spade. Jeg kjenner igjen alt du skriver, og noe av det verste er vel alle de sinnsykt sure damene som føler seg truet av alt og alle. Så SÅNN er det! Anonymous poster hash: a79c2...9c7 En spader ER faktisk en spade, uansett hvem som skal vurdere det. Det å være pen kommer veldig an på øyet som ser. Er man pen for noen, er man gjerne ikke like pen for noen andre igjen. Men til poenget, jeg har faktisk aldri sett en person som jeg synes er sååååå pen at jeg bare mååååå snu meg, kommentere eller glane. Hverken mann eller dame... så pene synes jeg ikke mennesker kan være, uansett hvor over gjennomsnittet pen han/hun er. Noen kan sikkert synes det, men jeg klarer ikke se det for meg. Ja du er sikkert vakker, men overjordisk/guddommelig? For det måtte du vært hvis du skulle fanget min interesse så til de grader som du beskriver. Anonymous poster hash: 2c979...db3 Fikk ikke inntrykk av at HI oppfatter seg selv som guddommelig jeg da. Trenger ikke å være annet en veldig pen for å få den type oppmerksomhet. Men, må bare si at jeg en gang i livet så en slik guddommelig jente som var så vakker at jeg aldri kommer til å glemme henne. Det var for 14 år siden, på en trikk i Barcelona. Hun var ung, ca 16 år, usminket og dagligdagse klær. Hun så ut som hun kom fra Pakistan eller India og var så vakker at jeg hadde skikkelig problemer med å ikke stirre på henne. Det var alt jeg ville, var liksom ikke mulig å være så vakker. Broren min satt et stykke unna og etterpå spurte vi hverandre hvordan noe slikt kan eksistere. Fikk ikke med meg reaksjonene til de andre, var altfor opptatt av jenta. Har aldri sett en slik skjønnhet hverken før eller senere, men jeg har altså sett henne og hun var helt uvirkelig. Anonymous poster hash: da904...bab
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #23 Skrevet 17. juni 2013 Nå legger jeg janteloven til side.... for jeg skjønner hvordan du har det.Jeg der i mot mener ikke SELV at jeg er så pen, men altfor mange har en trang til å si det.Som du sier er det mange som legger an på meg, selvom jeg nok er en kjedelig person å legge an på da responsen er laber. Altfor mange grafser og sender slibrige blikk, og det er frustrerende. Spesiellt frustrerende er det siden jeg ikke synes jeg er fin selv. I det hele tatt.Trur mye av min frustrasjon ifm dette bunner i årevis med overgrep fra nære relaterte... familie.. så gruppevoldtekt og en ellers grusom og ubeskrivelig barndom.Jeg liker IKKE oppmerksomhet, og trur det skyldes de tingene jeg nevnte over.Jeg skulle -ønske- at jeg kunne sette litt mer pris på skryt og ros, for jeg blir helt idiot når noen kommenterer utseendet mitt, menn som venner. Jeg klarer ikke forholde meg til det.Har hele livet jobbet så utrolig hardt for å få til noe, slik at det er mer ved meg enn det man ser(ikke at jeg selv syns jeg er pen). Jeg har ofte lurt på om det er fordi jeg er så stygg, eller rar eller noe som har fåt tmenn til å forgripe seg på meg. . . . derfor har det vært ekstremt viktig for min egen del at jeg har fått til ting i livet, eksempelvis en god jobb, flott hus, flott mann, flotte barn. Men på innsiden føles alt like ille når en mann som ikke vet hva jeg KAN, sender slibrige blikk.Jeg blir kjemperedd, og samtidig så utrolig takknemlig for den flotte mannen jeg har hjemme!Sånn, skyt av meg huet Anonymous poster hash: 3a532...f23
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #24 Skrevet 17. juni 2013 Å henge seg opp i utseende på denne måten er egentlig helt usmakelig, og svært lite attraktivt. Om man er "stygg" eller "pen", så blir man uansett svært attraktiv dersom man bryr seg helhetlig om andre kvalifikasjoner i livet enn utseende. Og dersom man har helt andre verdier, så legger man heller ikke merke til på samme måte om mannfolk "henger" over en eller ikke i baren. Jeg har en venninne som er svært vakker, hun kler og ter seg smakelig, og hun bryr seg kun om andre menneskers ve og vel, og har ingen tanker om at andre snakker med henne pga utseende. Om noen mannfolk henger over henne, så snakker hun til dem med dyp og inderlig omsorg og respekt, og hun får alltid bare masse venner, mens de overfladiske raskt trekker seg unna da de skjønner at de selv er helt på jordet. Og til dere som mener dere er så vakre at dere ikke tør å hilse på menn fordi dere er redd for å få kona på nakken; hils skikkelig på kona i stedet da vel! Anonymous poster hash: dfbf4...a9d Jeg håper dette er et arrogant tulleinnlegg. Det er ikke uvanlig at de penes personlighet får gjennomgå, for gud forby om noen skulle være både vakker, ha en flott personlighet OG våge å si at de får uønsket oppmerksomhet selv om de vet noen kommer til å tråkke på dem om de sier det. DET er jo ikke til å tåle... Anonymous poster hash: 9f62f...8c1
Miamimom Skrevet 17. juni 2013 #25 Skrevet 17. juni 2013 Men hva er pen da? Det er jo så subjektivt som det går an..det høres rart ut for meg. Og litt arrogant å si at du heller vil være normal, ( for det er man ikke når man er pen??) Jeg blir ofte sjekket opp jeg, men jeg er både feit og falmet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå