Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #26 Skrevet 16. juni 2013 Har en på fb som skiver lange avhandlinger hver eneste jævla dag som f.eks: " ååå våknet opp til verdens beste smil fra prinsessen min. Så var det kos i sofaen hvor vi spiste frokost før det var avgårde på jobb og barnehage. Hentet gullungene 15.10 så var det rett til Siv og ungene hvor vi grillet og koste oss masse. Når vi kom hjem måtte gullungene bade. Prinsessen er nå lagt og meg og prinsen sitter i sofaen og koser oss med en film. I helgen skal jeg også jobbe, må jo ha penger. Hva gjør man ikke for barna sine?? :) Elsker de over alt, er verdens heldigste <3" Blæææ spyr altså! Opprett en jævla blogg da!!! Samme person skriver også statuser som " alle kan bli far, men man må jobbe for å bli pappa" " ååå hvordan kan man unngå å ikke ville bli kjent med denne vakre prinsessen?? Egoistiske mannfolk!! ( også bildet av datteren) Faren til hennes andre barn ønsker ikke kontakt med datteren. Denne personen har 2 barn med 2 forskjellige menn, er 25 år og har ingen utdannelse. Og fant seg ny mann når minste var 2 mnd. Har også en på vennelisten som er rasist. Skriver innlegg som" hva skal jeg gå med på 17.mai? Burka eller turban? Og hva flagg skal jeg ta med" "Herregud snart må vel vi nordmenn også gå med burka" Men så er hun uføretrygdet, iq på 20, halvparten av vennene er bolere, partydop og hun drikker hver helg. Men stakkaren har jo epilepsi så kan jo ikke jobbe vettu.. Også alle disse jævla visdomsordene med bilde!!!! Anonymous poster hash: bb626...121
Major HotLips Houlihan Skrevet 16. juni 2013 #27 Skrevet 16. juni 2013 De som spammer ned hele newsfeeden med bilder med klissete og, for meg, helt åpenbare sannheter. Uæh! I tillegg har jeg sletta et par venner som delte bilder fra ei gruppe som la ut bilder av fester og dritafulle mennesker. Stakkars folk!
☆☆☆ Skrevet 16. juni 2013 #28 Skrevet 16. juni 2013 Er ikkje begeistra når eit par stadig skriv statusar om kor fantastisk den andre er og kor mykje dei elskar kvarandre. Får følelsen av å plutselig sitte mellom dei i sofaen medan dei "dyrkar parforholdet"..
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #29 Skrevet 16. juni 2013 De som poster altfor mye, og da mener jeg maaange ganger om dagen om egentlig helt uinteressante ting. Har en venn som alltid skriver om hvor mye hun elsker jobben. Hun har ikke barn og jobber fulltid. Men ofte, VELDIG ofte, er hun syk. Hun blir alltid syk torsdag/fredag. I tillegg er hun av typen som ofte drar ut. Tidlig på dagen skriver hun om hvor elendig hun er og at hun måtte ta sykemelding. Plutselig på kvelden kvikner hun til og blir frisk, for da skriver hun at hun skal ut med venninnene... Det er nesten direkte provoserende, men kan jo være en sykdom jeg ikke vet om som krever at hun bare tar en dag fri annenhver uke for å klare seg. Hva vet vel jeg. Mystiske statuser som skal vekke oppsikt. Folk skal spørre og bry seg. Deretter vil ikke HI fortelle hva som er galt. De som alltid skriver om hvor fantastiske liv de lever, hvor perfekte mannen og barna deres er og hvor perfekte hus de har. Ofte er det ugler i mosen når samboerne må fortelle via facebook at de elsker hverandre så utrolig høyt. Hadde jo skjønt det om de ikke bodde under samme tak, men de sitter trolig i samme sofa og poster disse meldingene offentlig. Bilder av udelikate retter.... F.eks. svinekoteletter og poteter som bader i bearnaisesaus (fra pose) og salat (isbergsalat, tomat og agurk) dynket med masse thousand island dressing. Blæææh... Derimot er det koselig å se bilder av kaker, faktisk delikate middager dandert slik at det ser delikat ut (man trenger ikke å være noen ekspert for å få det til). Dette er ting jeg ikke vil se, og noen ting jeg heller vil se. Anonymous poster hash: e1d56...e91
aanonym Skrevet 16. juni 2013 #30 Skrevet 16. juni 2013 Begynner å bli litt smålei instaweather-bilder med temperatur. Enkelte poster slike bilder HVER DAG i løpet av en 14-dagers tur til Kreta.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #31 Skrevet 16. juni 2013 Deling av rasistiske linker, nå sist den "flaggsaken" i mai, men også slike "tør du å dele denne" linker som omhandler det samme. Motstand mot bompenger og veiavgift, bilder av norske veier som visstnok var tatt i russland osv osv. Nå sist. Syklisthatlinken. Har faktisk bidradd til at jeg oppfatter enkelte jeg synes virker hyggelig som litt korte. Signerer! Alle som poster rasistiske statuser sletter jeg som venn. Er ikke interessert i å holde kontakt med noen som ser så svart hvitt på ting. Noen har spurt om hvorfor de ikke lenger er i min venneliste, og da sier jeg det som det er - jeg vil ikke se dine rasistiske meninger på daglig basis, ukentlig eller månedlig, det er provoserende og meningsløst. Anonymous poster hash: e1d56...e91
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #32 Skrevet 16. juni 2013 Det er så mye som irriterer på fb for tiden at jeg nesten ikke er der lenger -Orddelingsfeil -... (-Folk som spammer med bilder av barna og alt det nusselige de gjør (tror enkelte glemmer at det er veldig mange andre som også har barn og som har sett/hørt dette hundre ganger før. Det er ikke like stas for meg å se bilde av babyen din under babygymmen når jeg har fire barn selv. Er liksom ikke imponert) ) - folk som skriver kryptiske statuser og nekter å si hva de mener - KLISS!! Åhhh!! Hater!! eeeeelsker deg nuskesnuskekosemose - de som skryter av idyllen når "alle" vet de er på randen av skilsmisse - de som bytter status flere ganger daglig ala "spiser middag", "er på ditt og datt", "natta".. Bare fjasestatuser.. (-de som legger ut bilder av mat..) Del for all del om det er noe du ønsker å fortelle verden, men når det bare er svada, da får jeg rykninger. Anonymous poster hash: cfead...97c
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #33 Skrevet 16. juni 2013 Ååå, nesten så jeg vurderer å få facebook igjen... Anonymous poster hash: a468d...ef0
MammantilNurket Skrevet 16. juni 2013 #34 Skrevet 16. juni 2013 Tror faktisk at mine statusoppdateringer er sykt irriterende om dagen: "Bare tre uker igjen <3 *leeeengter*", "Lillemann i magen sparker masse *knis* " ... og disse fra preggiss-appen på telefonen min: "89,2% av mitt svangerskap er nå gjennomført ... blablabla" ... for ikke å glemme disse "Barnevogn er nå i hus - gleder oss til å trille tur"-statusene med bilde såklart. Grøsser litt av meg selv Fra preggis-appen faktisk... Definitivt på topp fem over irriterende fb-statuer! ! Anonymous poster hash: 38e0c...652 Hater meg selv litt når leg trykker på "Del på Facebook"-knappen, men klarer ikke å la være
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #35 Skrevet 16. juni 2013 Deling av rasistiske linker, nå sist den "flaggsaken" i mai, men også slike "tør du å dele denne" linker som omhandler det samme. Motstand mot bompenger og veiavgift, bilder av norske veier som visstnok var tatt i russland osv osv. Nå sist. Syklisthatlinken. Har faktisk bidradd til at jeg oppfatter enkelte jeg synes virker hyggelig som litt korte. Mener du virkelig at man er en rasist om man mener Norges nasjonaldag er for NORSKE flagg? Anonymous poster hash: 09b06...554
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #36 Skrevet 16. juni 2013 Men så er hun uføretrygdet, iq på 20, halvparten av vennene er bolere, partydop og hun drikker hver helg. Men stakkaren har jo epilepsi så kan jo ikke jobbe vettu.. Anonymous poster hash: bb626...121 Oi, du høres sympatisk ut gitt. Anonymous poster hash: 09b06...554
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå