Gå til innhold

Inspirert: Hva er de mest irriterende Facebookstatusene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener at folk må legge ut det de selv vil, men det har hendt at jeg har skjult eller slettet venner pga overdrevet mange teite statuser. 

Eks: 

Kåre Kotlett: 

Mandag

Kåre Kotlett: 

Tirsdag 

Osv osv. Takk for opplysningen, jeg vet hvilken dag det er i dag. Dette gjorde han HVER dag i flere måneder før jeg fikk nok ;) 

Har også skjult noen som syns det er festlig å lage "morsomme" statuser av andres ulykke, senest i dag ang hun som var borte i Hellas. Sånt blir jeg irritert av å se på.

Klissete kjærlighetsstatuser, sehvorflinkjegertilåtrene/vaske/lagemat osv statuser registrerer jeg og hopper over, bryr meg egentlig ikke.

Hva syns dere er irriterende å se på face?

Anonymous poster hash: 1ab42...895
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg irriterer meg stort sett bare over folk som liker sine egne statuser........ :P

Ellers kan egentlig folk skrive hva pokker de vil ;)

Anonymous poster hash: e463b...884
Skrevet

Synes det er mest irriterende med overdrivelser generelt. Enten vedkommende tar bilde av maten sin hver dag, legger ut treningsinfo hver dag, sånne visdomsord og ordtak med bilder hver dag eller overdrevent mange sanger de har delt. Om noen legger ut så mye at det preger hele newsfeeden min synes jeg det er irriterende. Da skjuler jeg eller sletter vedkommende.

Skrevet

De som legger ut bilder av maten sin, de nye treningskoene, den nye festkjolen, den nye sminken, osv osv.

Og de som elsker sin mann/samboer/kjæreste sååååååååååå mye, og er fra hverandre måneden etterpå:P

Anonymous poster hash: bb4a3...df8
Skrevet

Har ei på face som oppdaterer face minst tre ganger om dagen. Tja, noen eksempler er:" Har akkurat spist, da har jeg stått opp, da sitter jeg her da, ser på tv, hva skal man skrive?" Kan ikke heelt si at jeg skjønner hvorfor..

Anonymous poster hash: 589e7...ba7

Skrevet

Folk som har masse oppdateringer om trening er gørr kjedelig!

- de som har jobbrelaterte oppdateringer ofte

- elsker mannen sin osv. BORRING!

-

Ting jeg liker:

gullkorn fra barna deres! Har en venn som ofte legger ut gullkorn fra barna har sagt,å sånt er både koselig og morsomt.

- koselige bilder av barna

Anonymous poster hash: 6590c...1ae
Skrevet (endret)

Tror faktisk at mine statusoppdateringer er sykt irriterende om dagen: "Bare tre uker igjen <3 *leeeengter*", "Lillemann i magen sparker masse :) *knis* "

... og disse fra preggiss-appen på telefonen min: "89,2% av mitt svangerskap er nå gjennomført ... blablabla" ... for ikke å glemme disse "Barnevogn er nå i hus - gleder oss til å trille tur"-statusene med bilde såklart.

Grøsser litt av meg selv :P

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Tror faktisk at mine statusoppdateringer er sykt irriterende om dagen: "Bare tre uker igjen <3 *leeeengter*", "Lillemann i magen sparker masse :) *knis* "

... og disse fra preggiss-appen på telefonen min: "89,2% av mitt svangerskap er nå gjennomført ... blablabla" ... for ikke å glemme disse "Barnevogn er nå i hus - gleder oss til å trille tur"-statusene med bilde såklart.

Var slik i forrige runde, nå har jeg til og med glemt magebilde og jeg er i uke 30.. ;)
Skrevet

Antar du er førstegangs? ;) I så fall er det litt ok. Har en som oppdaterer tre ganger daglig med bilde av seg selv, klærne til babyen, bilder av interiør, hvor flink mannen er og hvor syk hun er. Hun er fjerdegangs... Da blir det litt rart ;) 

Hmmm. Må inn og sjekke hvordan jeg selv var som førstegangsfødende. Kan tenkes at jeg var litt mer aktiv da. Denne gangen har jeg ikke fortalt på face at jeg er gravid eng gang :)

Anonymous poster hash: 1ab42...895

Skrevet

Var slik i forrige runde, nå har jeg til og med glemt magebilde og jeg er i uke 30.. ;)

Jeg har blitt helt "Pregzilla" - kjenner ikke meg selv igjen, men vi er ganske på styr hele gjengen her :) Første barnet og første barnebarn på "begge sider". Nurket er et meeeeeget etterlengtet barn(ebarn).

:) Håpet at vi er litt mer samlet når Nurket2 forhåpentligvis melder sin ankomst om to-tre år.

Skrevet

- Folk som bretter ut helseproblemene sine.

- Type argh, blæh, snufs, hvor de ikke svarer på hva det er. Sier de a, så bør de komme med resten av alfabetet også...

- Alt som inneholder en million hjerter...

Skrevet

Folk som slenger dritt om noen uten å nevne navn selvfølgelig, men en del forstår jo hvem dette er vist de tenker seg om.

Skrevet

Sånne lange essay!

"Kjæreste snuskelusken min <3 <3 <3 Takk for nok en fantastisk helg, med spa og nydelig middag og vin! Helgen begynte med en herlig kjøretur i strålende solskinn, der vi hadde er stopp på veien for å kjøpe cola og kroneis. da vi kom frem ble det er deilig bad før en romatisk middag <3 Dagen etter vardet spa, før vi trente i tre timer, og nok en herlig middag! søndag kjørte vi hjem til to fornlyde barn som hadde koooost seg hos bestemor og bestefar. Kjæreste suusbassen min, jeg er så utrooolig takknemlig for å ha deg i livet mitt, du er unik, og jeg elsker deg så høyt at hjertet vil sprenges <3 din for alltid xoxo"

Angst og terror... Det er alltid de samme som skriver lange avhandlinger og klamme kjærlighetserklæringer, og de blir fjernet fra news feeden min.

Gjest Anybody
Skrevet

Liker ikke sånne kryptiske: møkkafolk, dere vet hvem dere er, godt man ser hvem sine ekte venner er iallfall!

Blir for dumt syntes jeg å legge slikt ut der..

Irriterer meg også over stakkars meg statuser: jaja NAV er drit! Får bare sitte her jeg da blakk fordi ingen vil hjelpe meg...

Eller: vondt i ryggen i dag også, men får vel hente unger i bjg håper de ikke bråker for mye i dag!! Sliten! Husarbeidet hoper seg opp, ikke mye hjelp i gubben heller :/

Good to know :/

Skrevet

"Lik denne ellers er du en hjerteløs faen som ikke bryr deg om noen ting og ønsker at barna dine dør... " Gå vekk med deg!

"Fiskeboller i dag, nam nam"

":(" Med påfølgende spørsmål fra andre der de lurer på hva som er galt, hvorpå vedkommende svarer "Vil ikke snakke om det" eller den klassiske "Det har ikke du noe med."

Treningsstatuser har jeg ikke noe i mot. Det er flott at folk trener og hvis det å legge ut om det på Fb hjelper dem med å fortsette så kjør på. :)

Skrevet

Sutring. Jeg har ei som legger ut status hver morgen, og det er faen hakke meg noe galt med henne hver eneste dag: "våknet med dundrende hodepine/ tette bihuler/ vond nakke/ trøtt og sliten/ ..." Uff, akk og buhu...

Bilder med visdomsord- kjempefine de tre første gangene, men det er grenser for hvor mange ganger om dagen jeg trenger å lese at jeg er verdifull, at ekte venner er bedre enn gull eller annen svada med kattunger og kjøttmeiser rundt, naturligvis.

Spammere. Når av de 10 øverste innleggene på nyhetsfeeden er 7 av dem samme person, så er det en befrilse å kunne skjule. Hvor interessante liv tror noen at de lever når de publiserer alt de gjør fra de står opp til de legger seg? De ville da ikke stilt seg opp på torget og ropt "på tide med kaffe" , så hvorfor tror de at andre mennesker trenger å vite det? Vil du ha oppmerksomhet rundt kaffedrikkinga di, så gå til en kollega og del en kopp!

Rasistisk vås. Har slettet et par venner etter håpløse statuser om at man må være mørk i huden for å få ditt eller datt.

Skrevet

Har en venn på face som skreiv mye "smiler" på statusen. Han er vekk fra newsfeeden.

Anonymous poster hash: b7479...03b

Skrevet

Jeg får helt flass av folk som stadig legger inn bilder/tegninger med særdeles grunne "visdomsord". Enkelte klarer ikke begrense seg og legger ut ørten sånne. Da skjuler jeg dem fra news feed'en min.

Og så har vi det absolutt teiteste - folk som skriver "åhhh, neeeeeeei!!!!".... Og når folk spør hva som er galt så kommenterer statusinnehaveren "jeg vil ikke snakke om det". Er det mulig?!!?

Skrevet

Hater sånne statuser som:

Ånei, dette er helt forferdelig. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Har jeg ikke opplevd nok grusomt nå?

Hvorpå 15 stykker svarer; hva skjer? Går det bra med deg? Jeg er her for deg bare ring.

Så svarer personen; vil ikke snakke om det!!!!

Skrevet

Fra preggis-appen faktisk... :o Definitivt på topp fem over irriterende fb-statuer! !

Anonymous poster hash: 38e0c...652

Skrevet

Sutring. Jeg har ei som legger ut status hver morgen, og det er faen hakke meg noe galt med henne hver eneste dag: "våknet med dundrende hodepine/ tette bihuler/ vond nakke/ trøtt og sliten/ ..." Uff, akk og buhu...

Bilder med visdomsord- kjempefine de tre første gangene, men det er grenser for hvor mange ganger om dagen jeg trenger å lese at jeg er verdifull, at ekte venner er bedre enn gull eller annen svada med kattunger og kjøttmeiser rundt, naturligvis.

Spammere. Når av de 10 øverste innleggene på nyhetsfeeden er 7 av dem samme person, så er det en befrilse å kunne skjule. Hvor interessante liv tror noen at de lever når de publiserer alt de gjør fra de står opp til de legger seg? De ville da ikke stilt seg opp på torget og ropt "på tide med kaffe" , så hvorfor tror de at andre mennesker trenger å vite det? Vil du ha oppmerksomhet rundt kaffedrikkinga di, så gå til en kollega og del en kopp!

Rasistisk vås. Har slettet et par venner etter håpløse statuser om at man må være mørk i huden for å få ditt eller datt.

Haha!! " Et eller annet svada med kattunger og kjøttmeiser"

Åh jeg liker deg!

Skrevet

- Sutrestatuser! "Jeg har det så fælt og vondt og buhuu."

(Ikke fordi jeg er kald, men det er facebook - ikke en dagbok eller en psykologtime.

- Folk som legger ut MINST 3 bilder av barnet/barna sin hver eneste dag.

Ikke for å vise frem noe spesielt de har gjort eller lært seg, men (i mine øyne) meningsløse bilder med tekster som: Lille prinsen til mamma <3, Eeeeelsker deg gullet mitt<3<3, fineste jenta i HELE verden!!!!!!!! <3

- Og så er det alle disse visdomsordene med bilder..

Skrevet

Har ei som fisker etter skryt hele tiden! Type: kl er 07.00, og hu mor har allerede bakt brød, vasket gulv, vasket 3 maskiner med tøy<3<3<3 jeg er fliiiiiiink!!!!!

Nå i helgen passer hun to ekstra unger i tillegg til sine to egne, og har allerede lagt ut en haug med statuser om hvor lekende lett alt går og hvor super fliiiiiink hun er.

Grøss og gru! Og ja, dama legger ut bilder av middagen nesten daglig også. Koteletter! <3<3

Det blir bare så MYE!

Anonymous poster hash: 4f536...7a1

Skrevet

Deling av rasistiske linker, nå sist den "flaggsaken" i mai, men også slike "tør du å dele denne" linker som omhandler det samme. Motstand mot bompenger og veiavgift, bilder av norske veier som visstnok var tatt i russland osv osv. Nå sist. Syklisthatlinken. Har faktisk bidradd til at jeg oppfatter enkelte jeg synes virker hyggelig som litt korte.

Skrevet

Jeg er enig i mye av det som blir nevnt og må legge til spam av type "del og lik og vinn". Skjønner ikke folk at det bare lager spam hos vennene sine? At de seriøse sidene har selve konkurransen i en egen app/fangate? At å skrive delt og likt under ett slikt bilde bare får deg til å fremstå dum og med på å spre jippoen? Jeg gruer meg!!

Anonymous poster hash: eada4...259

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...