Gå til innhold

15 mnd og 15 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min er 16 kg og hun er 4,5 år. Tragisk at folk ikke tar mer ansvar når det gjelder kostholdet til barna

Anonymous poster hash: 8842f...938

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må dere gi dere barn er virkelig forskjellige både vekt å lengde hadde det vert grunn til bekjumring hadde hs tatt ansvar. Er ikke alltid at kostholdet har så mye å si di vokser i rykk å napp hele veien selv om en baby på 15 mnd er 15 kilo nå treng ikke det vere tilfellet om 5 mnd.

Anonymous poster hash: 6d4f6...b7f

Skrevet

15 kg er alt for mye for en normalt lang 15 mnds barn. Hvis de i forer dette barnet med tomme kalorier i tide og utide, så er det vel på tide at noen tar en alvorsprat med fooreldrene. Hvid det er som du beskriver, så er nok helsesøster involvert.

Anonymous poster hash: 616d0...c64

Skrevet

min er 15 mnd og veier 9,5.. Jeg har aldri gitt henne sjokolademelk... is har hun bare smakt to ganger.. og synes det er alt for kalt;)

Anonymous poster hash: 429ec...3f7
Skrevet

Min baby på 4 mnd er 8 kg. 66 cm lang. Han er ikke overvektig, men stor/lang for alderen og blir fullammet. Slike ting er vanskelige når man bare ser på tallene, må bruke litt skjønn.

Anonymous poster hash: e3278...684
Skrevet

Muligens litt mye, men jeg syns jo absolutt det høres verre ut med dere som sier dere har barn på 5-6 år som bare veier 15 kg?? Får de ikke mat..?

Min sønn på 6,5 år er 133 cm høy og 32 kg. Stor forskjell på barn...

Anonymous poster hash: 98068...94e
Skrevet (endret)

Ops min gutt på 11 måneder er 77 cm lang og veier 12.450 gram.. God og rund...

Ops min gutt på 11 måneder er 77 cm lang og veier 12.450 gram.. God og rund...

Og må sei det at han eter bare skive med prim/leverpostei, frukt smoothie nan og litt grøt og drikker bare vann.. Eter ikkje is, snop, boller, kaker.. Han er meget sær i matveien. Liker ikke middag.. Så unger er forskjellige..

Endret av Mamma til tre gutter
Skrevet

Min på fem mnd er 11 kg.

Anonymous poster hash: 236f0...709

Skrevet

Okei, skikkelig flaut, men jeg forsto nada av de vektkurvene...ville sjekke gutten min, han er 3 år, veier 16 kilo og er 100 cm lang...noen som kan hjelpe meg?

Anonymous poster hash: b59a6...186

Skrevet

Okei, skikkelig flaut, men jeg forsto nada av de vektkurvene...ville sjekke gutten min, han er 3 år, veier 16 kilo og er 100 cm lang...noen som kan hjelpe meg?

Anonymous poster hash: b59a6...186

Din sønn ser ut til å ligge nede i normalområdet. Alder nederst...

http://resource.nhi.no/resource/4286-21-vekst-gutt-1-5.pdf

Anonymous poster hash: 98068...94e

Skrevet

Min 3-åring har akkurat bikket 15 kg. Men helsesøster følger jo med, og det er ikke sikkert 15 kg er så mye ifht høyde og fødselsvekt. De får nok beskjed hvis det er noe å være bekymret for, og jeg synes ikke "venner" skal blande seg i barns vekt med mindre det er virkelig store problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...