Gå til innhold

Vi bor 2 voksne og 2 barn på 210 kvm......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bygger et hus på 320 kvm nå med to utleieleiligheter, da har vi 180 kvm til oss selv. På sikt når vi har betalt ned litt lån skal leilighetene vekk og vi skal ha basseng, ekstra soverom og kjellerstue...

Anonymous poster hash: 961f8...aac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 barn(2 og 6) 2 voksne på 73 kvm

Skrevet

Vi er 2 voksne og 2 barn i et hus på ca 180 m2.  I hverdagen lever vi på kjøkkenet som er ganske stort og i TV-stua som bare er på 12 m2. Mannen og jeg har vert vårt kontor da jobber hjemmefra, det "store" badet er på 5 m2 og de to største stuene er lukket av det meste av året. Det er masser av plass.

Anonymous poster hash: 8a158...a99
Skrevet (endret)

Lagringsplass hva er grunn viktig med det.En stor bod er nok.Det fleste av ting folk lagrer blir bare liggende der i lengre tid gi det bort det man ikke har plass til. Anonymous poster hash: e8d72...f5b

Det er mange som meg som lagrer minner. Diger kasse med barnetegninger og krimskrams ungene har laget. En annen kasse med barnetøy som det er knyttet minner til. Kasser med bilder, arveduker fra bestemor, osv. Og ikke minst: arvklær fra søskenbarna på vent i 2-3 år. Dessuten sesongkort, en aktiv familie på fire har MYE vinterføre, tuklær/utstyr osv. Ski, sykler, plenklipper, snøfreser, verktøy, julepynt - jeg kunne ha fortsatt. En bod er IKKE nok, det er helt sikkert!

Endret av aanonym

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...