Gå til innhold

Vi bor 2 voksne og 2 barn på 210 kvm......

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg kan ikke fatte hva noen skal med mer enn det? Med mindre de er større familie selvsagt. Vi har jo diiigert hus i mine øyne. (inspirert av de med villa på 450 kvm).

Ideell str. på hus til fire syns jeg er 180 kvm. Det ville jeg hatt om vi skulle ha bygget.

Anonymous poster hash: 67837...ad8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er 2 voksne og snart 3 barn. Har diger villa, men bruker kun 1 av 3 etasjer, for d passer oss nå som barna er små ;) Dvs 140 kvm er i bruk :)

Anonymous poster hash: 0242b...2a4

Skrevet

Ok, folk er forskjellige :-)

Skrevet

Vi er 2 voksne og snart 3 barn. Har diger villa, men bruker kun 1 av 3 etasjer, for d passer oss nå som barna er små ;) Dvs 140 kvm er i bruk :)

Men hva skal dere med så stort hus da?

Hi

Skrevet (endret)

Nei, du har nok rett i det. Vi har mer plass eller rettere sagt flere rom enn vi behøver.

Kommer jo helt an på størrelsen på rommene også hvor stort et hus er. Vi har deler av huset som ikke er i bruk i det hele tatt, men skulle gjerne hatt større rom til ungene og et diiiigert kjøkken. Jeg har store ombygningsplaner, skal bare vinne litt i Lotto først!

Endret av Poetica von Tryll
Skrevet

Av nysgjerrighet: hvorfor har dere så stort hus? Tilfeldig? Arv? Ønset dere et så stort hus? Bygget selv?

Hi

Skrevet

Idiotisk tråd. Det finnes like mange grunner som det finnes folk og hus!

Vi har hus på 250 kvadrat. Er 2 voksne og en baby. Lagringsplass og gjesterom er er must for oss. Og kjellerstua bruker mannen rett som det er når jg har venninner på besøk. Alle rommene er til en viss grad i bruk, men mye blir gjort om når vi får flere barn og når barna blir større. Kjekt med kjellerstue når ungene blir store. Betyr ikke at vi selger huset og venter i 14 år før vi kjøper denne type hus igjen.

Anonymous poster hash: b6798...cc4

Skrevet

Vi har rundt 180 kvadrat på en familie på 6. Kunne selvsagt gjerne hatt litt mer plass, men ikke ekstremt mye mer. Ser ikke noe behov for 3-400 kvadrat akkurat. Det skal både vedlikeholdes og vaskes..

Anonymous poster hash: e3651...60a
Skrevet

Av nysgjerrighet: hvorfor har dere så stort hus? Tilfeldig? Arv? Ønset dere et så stort hus? Bygget selv?

Hi

I vårt tilfelle er det arv.

Skrevet

Haha.. Vi er to voksne og to barn på 68 Kvm :)

Anonymous poster hash: 0eecc...85a

Skrevet

Vi har 90 kvm og er 3 eller 5 pers annenhver uke. Alle har sitt eget soverom. Det eneste vi savner er stooor hage. Og hvis jeg skal pirke skikkelig hadde det vært deilig med vaskerom ;)

Skrevet

Hi

I vårt tilfelle er det arv.

Da skjønner jeg det :)

Hi

Skrevet

Skulle gjerne hatt større i mine øyne, har 90 kvm å boltre oss på, og vi blir 4 til vinteren.. Men penger, penger, penger..:/

Skrevet

Vi er to voksne og tre barn på 220 m2. Det er greit med plass, men hadde jeg valgt fritt hadde jeg gjerne hatt 100m2 til..

Skrevet

Vi er to voksne og to små barn på 100 m2.. Dvs.. Vi har en stor loftstue i tillegg, men den regnes ikke med siden det er skråtak. Skulle gjerne hatt mere plass :) så satser på den lottogevinsten en gang...

Skrevet

Haha.. Vi er to voksne og to barn på 68 Kvm :)

Anonymous poster hash: 0eecc...85a

Vi er også to pluss to og har 63 kvm ;)

Anonymous poster hash: c2b00...ace

Skrevet

Vi har 70 kva leilighet... Egentlig ok med plass til to voksne og en liten gutt, men savner lagringsplass og hage! Hadde vi kunnet gå rett ut hadde det nok gått bedre enn å ha 4 etasjer ned uten heis.

Anonymous poster hash: 37192...d43

Skrevet

Vi bor på ca 130 m2. Vi er 2 voksne og 2 barn (som kanskje blir til 3 om en stund). Er ok nå, men vil ha noe større når ungene blir større. Da vil jeg ha ca. 250 m2. Ønsker meg kjellerstue, et ekstra bad, litt større rom for gutta, kontor og mer LAGRINGSPLASS!

Anonymous poster hash: d078d...88f

Skrevet

Fordi da kan vi leie ut den ene etasjen, og de betaler hele lånet vårt :) + at vi elsker det gamle huset han allerede hadde da vi møttes, det er perfekt plassert for oss, vi har stor tomt til billig penge (fordi han kjøpte det for så mange år siden) dvs over halvannet mål midt i sentrum av byen.. Så har vi mulighet til å bruke mer av huset når vi får behov for det en gang, uten at vi da trenger å bygge på/flytte :)

Skrevet

Vi har 110 kvm på to voksne og to barn (en baby), men vi har i tillegg utleieleilighet på 75 kvm som vi tenker på å ta i bruk når barna blir større.

For oss så holder det med de kvadratmeterne vi har foreløpig, men jeg gleder meg selvfølgelig til vi kan ta i bruk kjelleren med to ekstra soverom, kjellerstue og et ekstra bad (som i tillegg er større og bedre enn vårt).

Uansett, 7500 kr ekstra i mnd smaker bedre enn noen kvm ekstra ;-)

Anonymous poster hash: c5979...372
Skrevet

Vi er to voksne og ett barn som bor på 115 kvm. Er helt ok størrelse, men savner mer lagringsplass. Har ikke noe sted å gjøre av ting.

Skrevet

Lagringsplass hva er grunn viktig med det.En stor bod er nok.Det fleste av ting folk lagrer blir bare liggende der i lengre tid gi det bort det man ikke har plass til.

Anonymous poster hash: e8d72...f5b
Skrevet

Vi er 2 voksne og 3 barn på 300 kvm. Men vi leier ut ca 100 kvm som betaler nesten alt lånet vårt. Veldig praktisk og kjekke penger:) jeg føler ikke vi kunne hatt noe mindre. Nå har barna hvert sitt soverom i tillegg har vi loftstue og to store bad.

Anonymous poster hash: 34318...acd

Skrevet

Vi har ca. 180 kvm. Vi er to voksne og snart tre barn! Akkurat passe stort ;) fire soverom, to bad, gjestetoalett, loftsstue. Vi har bygget :)

Skrevet

Jeg ville ikke hatt større (kun større vaskerom...) av den enkle grunn at huset skal holdes ryddig og rent! Tanken på 100 kvm ekstra frister faktisk ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...