nagini Skrevet 13. juni 2013 #26 Skrevet 13. juni 2013 Det er jammen ikke rart mange unge jenter lider under store komplekser når de skal leve opp til bilder som er så retusjert.. Anonymous poster hash: 549c6...818 Jeg tenker heller at jammen ikke rart unge jenter lider under komplekser når man ser hvordan voksne damer godter seg over andre menneskers skavanker...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #28 Skrevet 13. juni 2013 Det er jammen ikke rart mange unge jenter lider under store komplekser når de skal leve opp til bilder som er så retusjert.. Anonymous poster hash: 549c6...818 Jeg tenker heller at jammen ikke rart unge jenter lider under komplekser når man ser hvordan voksne damer godter seg over andre menneskers skavanker... HI her. Jeg postet ikke denne linken for å godte meg over andres skavanker. Sitter jo ikke å ler av dem, eller tenker noe negativt om dem på noen måte. Ei heller håper jeg at de lider under cellulittene sine. Men for meg, som har cellulitter selv, og synes det er kjipt, var det faktisk kjekt å se at også de som blir opphøyd som noen av de mest attraktive blant oss kvinner, også har lår som meg. For dette er jo ikke noe vi vanligvis ser. Vi blir jo "lurt" til å tro at disse damene er "perfekte", og ja, mange av oss tenker nok mer enn vi liker, at vi gjerne skulle sett ut som dem. At de ser litt mer menneskelige ut i virkeligheten enn vi kanskje skulle tro, gjør i alle fall meg mer komfortabel med mine ruglete lår. En selvtillits-boost :-) Anonymous poster hash: d6e31...885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå