Gå til innhold

Så herlig for oss damer med cellulitter..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:D

Anonymous poster hash: d7ae0...42c

Skrevet

Åh takk! Nå ble jeg faktisk glad inni meg, hehe :D

Skrevet

Ikke sant? Jeg óg ble så glad inni meg at jeg måtte dele det :)

Anonymous poster hash: d6e31...885

Skrevet

Hurra :-) nå ble jeg glad. Godt å se at de og er menneskelige

Anonymous poster hash: 0859b...ffb

Gjest Skofantomet
Skrevet

Men hva f, tennis i høyhælte sko? :D

Skrevet

. Selvfølgelig er det skoa skofantomet legger merke til ;-)

Skrevet

Huff, jeg ble bare deppa jeg :( Har aldri før hatt cellulitter, men fått noen nå i svangerkapet, og nå brast illusjonen om at jeg kan bli kvitt dem hvis jeg er naziflink med kosthold og trening etter jeg er ferdig å amme - hadde det vært mulig hadde vel disse, som har råd til privatkokk og privattrener, ikke hatt dem :(

Anonymous poster hash: a5ef0...7ef
Gjest Skofantomet
Skrevet

Det var jo rimelig vanskelig å unngå da :P

Skrevet

Dette virker jo nesten for "godt" til å være sant... Jeg har faktisk mine tvil om disse "ekte" bildene virkelig er ekte.

Anonymous poster hash: 070c4...bc9
Skrevet

Ha sett flere av dem i andre sammenhenger før, noen av stjernene har gått ut og snakket om cellulittene, så jo, de er nok ekte.

Skrevet

Det var jo rimelig vanskelig å unngå da :P
hehe, la ikke merke til det før du kommenterte det. Men ja, wtf??

Skrevet

_Akkurat_ som oss er vel (dessverre) å ta litt hardt i.

Anonymous poster hash: 7d2aa...0ec
Skrevet

Mange av de hadde styggere lår enn meg, og mine er FÆLE. Love it :D

Anonymous poster hash: f439a...8c4

Skrevet

Jippi jeg har finere rumpe og lår og færre celulitter enn de alle sammen :) super post hehe

Anonymous poster hash: 245e0...887

Skrevet

Jippi jeg har finere rumpe og lår og færre celulitter enn de alle sammen :) super post heheAnonymous poster hash: 245e0...887

Ja, ingenting er som å tråkke på andre for å føle seg bedre selv.. Jippi...

Skrevet

Takk, dette trengte jeg å se:D

Anonymous poster hash: 85401...745

Skrevet

Eh... Excuse me.. Men var da flere enn meg som var happy for denne posten ! I tilleg en til skrev hun hadde finere enn flere av dem. Hvorfor var det jeg skrev noe verre? Burde ikke jeg også kunne juble og digge det er mulig se bedre ut enn de hollywood damene som retusjeres til det tydeligvis ugjenkjennelige på bilder? Merkelig du skulle reagere på posten min.

Skrevet

Eh... Excuse me.. Men var da flere enn meg som var happy for denne posten ! I tilleg en til skrev hun hadde finere enn flere av dem. Hvorfor var det jeg skrev noe verre? Burde ikke jeg også kunne juble og digge det er mulig se bedre ut enn de hollywood damene som retusjeres til det tydeligvis ugjenkjennelige på bilder? Merkelig du skulle reagere på posten min.

Sorry, menge ikke ditt svar spesifikt. Trykket bare svar så ble det ditt svar det la seg under.. Beklager!

Skrevet

Ok , no hard feelings :)

Skrevet

Jippi jeg har finere rumpe og lår og færre celulitter enn de alle sammen :) super post heheAnonymous poster hash: 245e0...887

Tråkke på andre???

Fordi hun påpeker at hun har finere rumpe og lår enn disse kjendisdamene? Mener du virkelig det?

Vet du, for å være like hårsår, så føler jeg disse pene damene tråkker på MEG jeg! Der de jukser og trikser for å se så fantastiske ut, mens andre kvinner bruker penger på å skulle se like ut, kanskje utvikler et dårlig selvbilde og i verste fall spiseforstyrrelser... Så er det bare juks.

Så nei, synes ikke synd på dem. De føler helt sikkert selv at de er finere enn mange andre kvinner de også. Det må faktisk være lov.

Anonymous poster hash: 42a0c...35d

Skrevet

Noen av bildene er nok ekte, men langt i fra alle. Det nekter jeg og tro.

Anonymous poster hash: 98fbf...a28
Skrevet

Tråkke på andre???

Fordi hun påpeker at hun har finere rumpe og lår enn disse kjendisdamene? Mener du virkelig det?

Vet du, for å være like hårsår, så føler jeg disse pene damene tråkker på MEG jeg! Der de jukser og trikser for å se så fantastiske ut, mens andre kvinner bruker penger på å skulle se like ut, kanskje utvikler et dårlig selvbilde og i verste fall spiseforstyrrelser... Så er det bare juks.

Så nei, synes ikke synd på dem. De føler helt sikkert selv at de er finere enn mange andre kvinner de også. Det må faktisk være lov.

Anonymous poster hash: 42a0c...35d

Nå er det ikke jentene som retusjerer bildene men industrien de jobber i.. Det er fordi det er det som selger blader.. Lese og se på det uoppnåelige. De er selvfølgelig over middels pene men det krever sitt. Flott at man kan sammenligne seg med de men å rope opp hvor glad man er for at kjendisene har verre lår blir bare trist. Man blir ikke noe finere selv av den grunn. Alle vet at bilder blir retusjert av magasinene de er i og at det er en fantasi verden man ser på når vi leser bladene. Selvfølgelig er kjendiser like dødelige som oss andre og får celulittet de også. Er det noen som tror de er utenomjordiske?

Skrevet

Det er jammen ikke rart mange unge jenter lider under store komplekser når de skal leve opp til bilder som er så retusjert..

Anonymous poster hash: 549c6...818

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...