Gå til innhold

Få et barn til med en udugelig far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med flere innspill...? Beklager maset, men trenger virkelig mest mulig input på dette her..HI

Anonymous poster hash: 2f725...b84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer nøyaktig det samme som deg, ønsker at barnet vårt skal vokse opp med helsøsken.. tvi tvi :-)

Anonymous poster hash: d2f7d...3b1

Skrevet

Vil du angre resten av livet på barnet du aldri fikk? Hva om det skjer deg noe, er det ikke bedre at barna har hverandre enn at et barn står alene?

Anonymous poster hash: 893ac...aea

Gjest meg&mini
Skrevet

Du, jeg synes du skal kjøre på jeg, hvis det er dette du vil. Du vet jo hva du går til..

Jeg vurderte det samme med datteren min sin far, den perioden vi ikke var sammen, men så fant vi heldigvis tilbake til hverandre. Han er forsåvidt ikke udugelig:)

Dette var i hvertfall noe vi diskuterte fordi vi ønsket at barnet skulle ha et helsøsken.

Ellers kan jeg si at faren min er udugelig, men mamma valgte likevel å få to til barn med han. Hun visste at hun ville ha tre barn, og ville at alle skulle ha samme far.

Takk Gud for det, hvis ikke hadde ikke jeg vært født ;p

Du kan også risikere å møte en ordentlig mann i nærmeste framtid, som ønsker barn:)

Du bestemmer HI, lykke til uansett hva du velger:)

Skrevet

Personlig vil jeg kun ha egne barn som er helsøsken, så hvis jeg hadde stått oppi samme situasjon så hadde jeg nok gjort det samme..

Min første tanke var at det er en noe egoistisk handling, siden det er ditt ønske og behov.. og stakkars barn som får en slik far ut fra en bevisst handling.. Hvordan er det med denne faren? er han helt ute av bilde? er han delvis tilstede?  Jeg tenker at hvis du får et barn til med han er det isåfall superviktig med "riktig" oppfølging av barna i forhold til dette.. ar du vet hvordan du skal legge frem historien om hvordan barna ble til og hvorfor far ikke er der.. Hvis du har den kjærligheten... åpenheten og ærligheten så kan du kanskje spare barna for det negative en slik situasjon drar med seg.. 

For å ha sagt det og, så forstår jeg veldig godt at du ønsker flere barn.. og for meg ville alternativet vært to helsøsken eller bare det ene barnet.

Skrevet

Ja, føler helt klart ekstra på det siden jeg er enebarn. Har følt meg mye alene, både i barndom og voksen alder, og tror et søsken hadde hjulpet meg veldig.

Du som synes det høres egoistisk ut, hvorfor synes du det?

HI

Anonymous poster hash: 2f725...b84

Det er ikke sikkert at barnet ditt ender som enebarn bare fordi du er for "gammel" til å vente til å treffer en mann som duger til å være en skikkelig pappa. Du skal ikke se bort i fra at eksen din treffer en ny dame som han får barn med. Da kan du senke skuldrene og tenke at barnet ditt slipper å vokse opp som enebarn. Alt ligger ikke på deg ene og alene. Sjansen for at det kommer til å skje er ganske stor. Disse udugelige fedrene har en tendens til å spre unger rundt seg. Så du kan uansett ikke hindre at ditt barn får kun helsøsken. 

Anonymous poster hash: b7f28...d20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...