skjotta Skrevet 13. juni 2013 #51 Skrevet 13. juni 2013 (endret) For da må det jo være sånn at norske jenter kunn er sammen men norske gutter fordi de ikke kan få noe bedre Anonymous poster hash: 4c3f0...300 For en motbydelig ting å si. Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Anonymous poster hash: b3aec...11b Hehehe, å hvorfor kan det ikke det?? For meg så er det nemlig like dumt når det sies om norske jenter som finner seg utenlandske menn.. Anonymous poster hash: 4c3f0...300 Fordi biologisk sett er vi programmert til å tiltrekkes de som er lik oss. Denne trenden er konstant, selv i disse "multikulturelle" tidene. Derfor er det idiotisk å si noe slikt, siden det er helt feil. Mennesker tiltrekkes som regel av dem som er lik i utseende og kultur. Anonymous poster hash: b3aec...11b kan du vennligst henge ved noen linker til forskningen som viser dette? faktum er at fra ett biologisk ståsted er det "opposites attract" som gjelder. vi leter etter partnere som vil gi våre avkom best mulig mulighet til å overleve. ett forsøk jeg husker gikk på svettelukt. ulike immunforsvar avgir ulike lukter og vi er programmert til å like lukten av mennesker med immunforsvar som er forskjellige fra vårt eget slik at ett eventuellt avkom vil få ett så bredt immunforsvar som mulig... det at vi velger partnere innenfor samme rase/utseende er kulturellt betinget. ikke biologisk. http://understandingbiologyandlife.blogspot.no/2012/01/opposites-attract.html http://www.sciencedaily.com/releases/2009/05/090525105435.htm http://insciences.org/article.php?article_id=7713 Endret 13. juni 2013 av skjotta
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #52 Skrevet 13. juni 2013 Du skulle ha spesifisert "utlending" i overskrifta di. Jeg er gift med en hvit sør-afrikaner, men det teller vel ikke..? Anonymous poster hash: d677f...bdd Jeg tenker vel mest på tyrkere, pakistanere, mange afrikanere og. Jeg kjenner mange menn som har sagt at de aldri kunne vært med en som har vært med en som har vært med en utlending fra disse stedene Anonymous poster hash: 1ba58...02b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #53 Skrevet 13. juni 2013 For da må det jo være sånn at norske jenter kunn er sammen men norske gutter fordi de ikke kan få noe bedre Anonymous poster hash: 4c3f0...300 For en motbydelig ting å si. Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Anonymous poster hash: b3aec...11b Hehehe, å hvorfor kan det ikke det?? For meg så er det nemlig like dumt når det sies om norske jenter som finner seg utenlandske menn.. Anonymous poster hash: 4c3f0...300 Fordi biologisk sett er vi programmert til å tiltrekkes de som er lik oss. Denne trenden er konstant, selv i disse "multikulturelle" tidene. Derfor er det idiotisk å si noe slikt, siden det er helt feil. Mennesker tiltrekkes som regel av dem som er lik i utseende og kultur. Anonymous poster hash: b3aec...11b Skulle gjerne sett beviset på at vi er programmert slik, altså. Selv er jeg meget norsk i både avstamning og utseende, men tenner først og fremst på menn medafrikansk/asiatisk utseende. Antar at jeg er en biologisk frik. Anonymous poster hash: 05521...3b4
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #54 Skrevet 13. juni 2013 For da må det jo være sånn at norske jenter kunn er sammen men norske gutter fordi de ikke kan få noe bedre Anonymous poster hash: 4c3f0...300 For en motbydelig ting å si. Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Anonymous poster hash: b3aec...11b Hehehe, å hvorfor kan det ikke det?? For meg så er det nemlig like dumt når det sies om norske jenter som finner seg utenlandske menn.. Anonymous poster hash: 4c3f0...300 Fordi biologisk sett er vi programmert til å tiltrekkes de som er lik oss. Denne trenden er konstant, selv i disse "multikulturelle" tidene. Derfor er det idiotisk å si noe slikt, siden det er helt feil. Mennesker tiltrekkes som regel av dem som er lik i utseende og kultur. Anonymous poster hash: b3aec...11b kan du vennligst henge ved noen linker til forskningen som viser dette? faktum er at fra ett biologisk ståsted er det "opposites attract" som gjelder. vi leter etter partnere som vil gi våre avkom best mulig mulighet til å overleve. ett forsøk jeg husker gikk på svettelukt. ulike immunforsvar avgir ulike lukter og vi er programmert til å like lukten av mennesker med immunforsvar som er forskjellige fra vårt eget slik at ett eventuellt avkom vil få ett så bredt immunforsvar som mulig... det at vi velger partnere innenfor samme rase/utseende er kulturellt betinget. ikke biologisk. http://understandingbiologyandlife.blogspot.no/2012/01/opposites-attract.html http://www.sciencedaily.com/releases/2009/05/090525105435.htm http://insciences.org/article.php?article_id=7713 Dde linkene dine var ikke så seriøse at det gjør noe, men at man tiltrekkes av et fremmed immunforsvar er derimot helt korrekt, og ikke noe som har med etnisitet og kultur å gjøre. Nei, vi tiltrekkes av de som ligner oss selv, faktisk så mye at om noen blir adoptert bort, og møter sine foreldre/søsken/osv så er det svært vanlig at de innleder et forhold. http://phys.org/news199509031.html Om det var slik at motsetninger tiltrakk biologisk så hadde man ikke hatt det mangfoldet vi har i dag, heldigvis. Har du lest mye av Darwin? De fleste vil underbevist gå for det som er kjent og lik oss selv, for å sikre videreføring av gener. (Dyrisk, ja, men mennesker er bare et dyr, tross alt) Anonymous poster hash: b3aec...11b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #55 Skrevet 13. juni 2013 En gammel klassevenninne av meg kom med en veldig god kommentar den gangen en lærer slengte med leppa angående hennes overvekt. "Jeg er tykk, jeg kan gjøre noe med det. Du er dum og mangler sosiale antenner og det er et personlighetstrekk som du kommer til å slite med resten av livet ditt. Det er ikke synd i meg, men derimot synes jeg fryktelig synd i deg". Kan si det slik at læreren ble stum og hun ble klassens helt :-) Og forresten HI jeg er ikke tykk og er ikke sammen med en utenlands mann, men jeg ville gladelig valgt å være tykk istedenfor dum og lide under manglende sosiale antenner som du gjør... Anonymous poster hash: 36846...3c7
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #56 Skrevet 13. juni 2013 En gammel klassevenninne av meg kom med en veldig god kommentar den gangen en lærer slengte med leppa angående hennes overvekt. "Jeg er tykk, jeg kan gjøre noe med det. Du er dum og mangler sosiale antenner og det er et personlighetstrekk som du kommer til å slite med resten av livet ditt. Det er ikke synd i meg, men derimot synes jeg fryktelig synd i deg". Kan si det slik at læreren ble stum og hun ble klassens helt :-) Og forresten HI jeg er ikke tykk og er ikke sammen med en utenlands mann, men jeg ville gladelig valgt å være tykk istedenfor dum og lide under manglende sosiale antenner som du gjør... Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: 36846a9eb8eb2c1c73db0bb6b75303c7 ] 36846...3c7 [/acronym] Mine sosiale antenner fungerer helt fint de. Jeg sier bare sannheten som alle vet, men som ingen tørr å innrømme Anonymous poster hash: 1ba58...02b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #57 Skrevet 13. juni 2013 En gammel klassevenninne av meg kom med en veldig god kommentar den gangen en lærer slengte med leppa angående hennes overvekt. "Jeg er tykk, jeg kan gjøre noe med det. Du er dum og mangler sosiale antenner og det er et personlighetstrekk som du kommer til å slite med resten av livet ditt. Det er ikke synd i meg, men derimot synes jeg fryktelig synd i deg". Kan si det slik at læreren ble stum og hun ble klassens helt :-) Og forresten HI jeg er ikke tykk og er ikke sammen med en utenlands mann, men jeg ville gladelig valgt å være tykk istedenfor dum og lide under manglende sosiale antenner som du gjør... Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: 36846a9eb8eb2c1c73db0bb6b75303c7 ] 36846...3c7 [/acronym] Mine sosiale antenner fungerer helt fint de. Jeg sier bare sannheten som alle vet, men som ingen tørr å innrømme Anonymous poster hash: 1ba58...02b Betyr det at du eier sannheten og alle andre som mener noe annet har feil? Anonymous poster hash: 36846...3c7
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #58 Skrevet 13. juni 2013 En gammel klassevenninne av meg kom med en veldig god kommentar den gangen en lærer slengte med leppa angående hennes overvekt. "Jeg er tykk, jeg kan gjøre noe med det. Du er dum og mangler sosiale antenner og det er et personlighetstrekk som du kommer til å slite med resten av livet ditt. Det er ikke synd i meg, men derimot synes jeg fryktelig synd i deg". Kan si det slik at læreren ble stum og hun ble klassens helt :-) Og forresten HI jeg er ikke tykk og er ikke sammen med en utenlands mann, men jeg ville gladelig valgt å være tykk istedenfor dum og lide under manglende sosiale antenner som du gjør... Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: 36846a9eb8eb2c1c73db0bb6b75303c7 ] 36846...3c7 [/acronym] Mine sosiale antenner fungerer helt fint de. Jeg sier bare sannheten som alle vet, men som ingen tørr å innrømme Anonymous poster hash: 1ba58...02b Betyr det at du eier sannheten og alle andre som mener noe annet har feil? Anonymous poster hash: 36846...3c7 Det har jeg aldri sagt Anonymous poster hash: 1ba58...02b
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #59 Skrevet 14. juni 2013 En gammel klassevenninne av meg kom med en veldig god kommentar den gangen en lærer slengte med leppa angående hennes overvekt. "Jeg er tykk, jeg kan gjøre noe med det. Du er dum og mangler sosiale antenner og det er et personlighetstrekk som du kommer til å slite med resten av livet ditt. Det er ikke synd i meg, men derimot synes jeg fryktelig synd i deg". Kan si det slik at læreren ble stum og hun ble klassens helt :-) Og forresten HI jeg er ikke tykk og er ikke sammen med en utenlands mann, men jeg ville gladelig valgt å være tykk istedenfor dum og lide under manglende sosiale antenner som du gjør... Anonymous poster hash: 36846...3c7 Hvis hun fortsatt var feit var det et tåplig utsagn. Da hadde hun jo ikke klart å gjøre noe med det! Anonymous poster hash: 5c80d...f44
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #60 Skrevet 14. juni 2013 Jasså. Jeg har et barn som er halvt afrikansk. Men vil tørre å påstå at jeg har nesten over gjennomsnittet mange "beilere", de er forresten alle hvite også. Så det du sier om at ingen vil ha en som meg stemmer ikke. Jeg har en bachelor og en god jobb også. Bf har forresten ingen lang utdannelse men han spiller fotball her i Norge så det er jobben hans. Tjener bra gjør han og. Ingen av oss henger på kjøpesenteret så vet ikke hvordan de som henger der ser ut. Anonymous poster hash: 9f12b...667
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #61 Skrevet 14. juni 2013 Helt idiotisk og gifte seg med en Tyrker eller Pakistaner. Æsj. De er ikke som oss. Ble akkurat drept en dame og ungen tatt av mannen !!! Slik er de. Kanskje ikke i dag , eller i morgen , men de kommer nok til å vise sitt sanne ansikt ja damer . Det er noe galt når en Norsk dame velger å gifte seg med en fra et slikt land. Da har hun problemer , tror ikke hun er god nok. Eller større psykologiske problemer. Trist. Anonymous poster hash: b5fef...b28
mams87 Skrevet 14. juni 2013 #62 Skrevet 14. juni 2013 Angående det å bli tiltrukket av de som ligner oss mest må jeg dessverre være uenig... Jeg er fra Brasil, brunette, brune øyne, eksotisk utseende og liker menn med blondt hår og blå øyne (som mannen min, som også foretrekker brunetter).
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #63 Skrevet 14. juni 2013 Men der er det jo like mye forskjellig som det er blant Norske par også... Men som oppvokst i Oslo, så ser jeg veldig mye av det du beskriver . Jeg har selv vært 100 kg, da jeg gikk i byen, var det ikke mange andre enn utlendingene som plystret på meg....Så det er nok mange overvektige som går til utlendingene for der føler de seg kanskje mer akseptert for hvem de er når det kommer til størrelsen og utseende. Satt litt på spissen..En dame på 130 kg som går inn på Choice pub på Grønland, kan velge og vrake mellom mer eller mindre alle mennene der inne ,får masse oppmerksomhet og føler seg som en dronning blandt alle mennene, mens en dame på 130 kg som går inn på et fancy sted på soli plass, kan nok ikke velge og vrake mellom så mange, og blir tilsidesatt i forhold til vestkantsbertene med silikon, guccivesker og champagne. Man hører jo også om disse forholdene der damene blir behandlet som dukker, får omtrent ikke gå ut, blir hjernevasket og lever i et helvete med sine kontrollerende muslimske menn. De blir behandlet som dronninger frem til dagen de gifter seg, da blir plutselig mannen en annen.. Jeg kjenner selv en del kvinner som har gått i den fella.. Og ja, alle disse er overvektige . Ikke platinablonde, men store, og ikke alle fult så attraktive kvinner.Men dette er jo kun DEN delen av de som er sammen med utendlandske menn.. Nettopp damene med lav selvtillit, som hører noen plystre på seg, og tar den første og beste, fordi hun ikke tror hun kan få noe bedre.. (Ikke at bedre nødvendigvis vil si NORSK mann)En mann som klyper en dame på rumpa og plyster på gata, er jo uansett ikke en mann som lyser selve respekten for kvinner.. Så det er ikke slik at alle damer som er sammen med utlendinger er "feite og stygge", men det er noen kvinner med lav selvtillit, som nøyer seg med "det de får", og tar den første som viser intresse. Og er man da 130 kg, er det som regel utenlandske menn som viser denne interressen.. Anonymous poster hash: d6776...e27
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #64 Skrevet 14. juni 2013 Eg er utlending selv og vet at mange menn fra mitt hjemmeland elsker blonde kvinner med masse fett på kroppen. De synes at alle blonde damer er pene så lenge de er hvite og har blond hår. Anonymous poster hash: f6ea4...f82
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #65 Skrevet 14. juni 2013 Men er det ikke bra da at de "mindre pene" norske damene får seg kjæreste siden norske menn ikke vil ha dem. Bør de også reise til Thailand? Jeg er forresten en pen pakistansk dame gift med en pen pakistansk mann..hvor havner jeg i klassesystemet ditt? Anonymous poster hash: ae010...4cb
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #66 Skrevet 14. juni 2013 Angående det å bli tiltrukket av de som ligner oss mest må jeg dessverre være uenig... Jeg er fra Brasil, brunette, brune øyne, eksotisk utseende og liker menn med blondt hår og blå øyne (som mannen min, som også foretrekker brunetter). Ingen ting her i verden er sort/hvitt. Men rent genetisk sett så er man "programmert" til å like det som er likt en selv, siden det gir bedre overføring av gener. Det betyr IKKE at dette alltid er tilfelle, som med deg og mannen din. (Betyr heller ikke at det er noe galt, som en anonym ser ut til å tro at jeg mener) men å si at dette ikke er sant fordi en selv ikke er en av majoriteten blir helt feil. Anonymous poster hash: b3aec...11b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå