Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Hvor er han fra fra? Og hvordan ser du ut? Her ser jeg de som er sammen med utlendinger er enten tykk og ikke er pene eller helbleket hår og direkte billig utseende. Når jeg sier utlending mener jeg de fra Pakistan Tyrkia osv. De som henger i byn uten jobb og utdannelse Anonymous poster hash: 1ba58...02b
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Gratulerer med årets dummeste innlegg. Følte du deg truffet? Anonymous poster hash: 1ba58...02b
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Jeg er gift med en utlending. Han er fra osv, men jobber og har høy utdanning så da gjelds det vel ikke at jeg er høy, slank, sunn og relativt pen. Håret er blondt men har aldri vært farget. De to andre som er gift med utlendinger i datteren min sin klasse (også fra osv.) er også slanke. En mørk og en lys. Begge med høy utdanning og bra utseende, men de gjelds sikkert heller ikke ettersom de mennene også jobber. Anonymous poster hash: 5c80d...f44
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Jeg er 169 cm og veier 66 kg. Har brunt hår klippet i kort bob, grønne øyne og får jevnlig høre at jeg ser bra ut. Kler meg i klassiske, ganske dyre klær. Anonymous poster hash: af3e2...8f2
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 Jeg er sammen med en fra Island og får høre at jeg ser bra ut (Blonde krøller, slank, blå øyne) Tror du har litt rett egentlig, de fleste jeg kjenner med afrikanske menn eller menn fra midt-østen er som regel overvektige og ikke akkurat populære blant mannfolka... Husker den tjukkeste jenta i klassen omtrent gikk på rundgang på asylmottaket. Det som er trist er jo at når det blir slutt (Her har to av mine bekjente blitt dumpet etter mannen fikk statsborgerskap) er at norske menn ikke vil ta i dem med en jerntang engang. Anonymous poster hash: b3aec...11b
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #7 Skrevet 12. juni 2013 Jeg er sammen med en fra Island og får høre at jeg ser bra ut (Blonde krøller, slank, blå øyne) Tror du har litt rett egentlig, de fleste jeg kjenner med afrikanske menn eller menn fra midt-østen er som regel overvektige og ikke akkurat populære blant mannfolka... Husker den tjukkeste jenta i klassen omtrent gikk på rundgang på asylmottaket. Det som er trist er jo at når det blir slutt (Her har to av mine bekjente blitt dumpet etter mannen fikk statsborgerskap) er at norske menn ikke vil ta i dem med en jerntang engang. Anonymous poster hash: b3aec...11b Slik er det her og med de jeg vet om. Hi Anonymous poster hash: 1ba58...02b
Skautrollet Skrevet 12. juni 2013 #8 Skrevet 12. juni 2013 tja, gift m en fra et vest afrikansk land, jeg er høy og slank(bare ikke akkurat nå da jeg er høygravid) kort mørkeblondt hår. Han er utdannet innen teknologi i hjemlandet sitt men jobber på vaskeriet på det lokale sykehuset, er forørvrig 9 års aldersforskjel(og nei, jeg er ikke eldre enn han), mens jeg ar utdanning som aktivisør i helsevesnenet
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #9 Skrevet 12. juni 2013 Er sammen med en utlending ja, men ikke fra noen av de landene du nevner. Og vet du hva, er sikker på at jeg hadde greid å forføre mannen din uten problem hi Anonymous poster hash: 9f12b...667
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #10 Skrevet 12. juni 2013 Jeg er gift med en tyrker og har vært det i 11 år. Jeg kjenner mange tyrkisk/norske par og må nok si at min erfaring ikke samsvarer med din.. De jentene jeg kjenner som har et forhold til en tyrkisk mann er flotte, smarte og reflekterte jenter. Jeg måtte gå igjennom bildene mine på FB nå for å se om jeg har noen bekjente i den kategorien du nevner og av de rundt 50 jentene jeg kjenner var det to stykker der det utseendemessig var en vesentlig nivåforskjell... Kanskje jeg for morroskyld burde gå igjennom de norske parene jeg kjenner også, så kan vi jo se om det er flere der som har nivåforskjell i utseende... For da må det jo være sånn at norske jenter kunn er sammen men norske gutter fordi de ikke kan få noe bedre Har forresten selv en bachelor, på vei til å ta master.... Mannen min derimot har kunn 4 års grunnskole.. Anonymous poster hash: 4c3f0...300
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #11 Skrevet 12. juni 2013 For da må det jo være sånn at norske jenter kunn er sammen men norske gutter fordi de ikke kan få noe bedre Anonymous poster hash: 4c3f0...300 For en motbydelig ting å si. Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Anonymous poster hash: b3aec...11b
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #12 Skrevet 12. juni 2013 Jeg kjenner to "vellykede" som er gift med en utlendig. Hus i begge landt ol. En pen lege og en pen servitør. Lange ekteskap. Resten går dessverre i den kategorien du beskriver. Svært overvektige, mindre pene og med liten eller ingen utdannelse. Det rare er at mennene er meget vakre. Ser og at ekteskapene sjeldent varer. Snakket med en av mennene ved en anledning, kalte kvinnene for gatemiks, horer etc. Trist å høre. Men det begrenser seg til en 10-12 par jeg kjenner/ kjenner til. Så kan neppe kalles representativt. Anonymous poster hash: 41101...d3d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #13 Skrevet 12. juni 2013 Men jeg synes nesten det er mer tydelig med norske menn som gifter seg med kvinner fra Thailand, Russland etc. Der ser jeg nesten bare nydelige koner og menn jeg aldri hadde klart å se to ganger på. Har sett ett par unntak da, men da legger jeg godt merke til det fordi han sr "normal" ut. Anonymous poster hash: 41101...d3d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #14 Skrevet 12. juni 2013 Jeg er gift med en mann fra et osv.-land. Når jeg ikke er gravid, er jeg normalt slank og naturlig blond. Har master og en attraktiv jobb. Vi har hus og biler i begge land. Mannen har ikke lang utdannelse, men har jobbet seg oppover i systemet, og tjener godt over gjennomsnittet. Beklager at ingen av oss lever opp til dine stereotyper. Anonymous poster hash: c04d4...609
Tigerpote Skrevet 12. juni 2013 #15 Skrevet 12. juni 2013 Jeg er 155 lav og veier 104 kg. Jeg er kronisk naver, og tilbringer mesteparten av livet mitt på sofaen foran Oprah, Dr. Phil og Days of our life, mens jeg patter på rullingsen min og spiser Doodles. Etter at jeg har slept meg bort til barnehagen med ungene. Jeg har palestinablondt hår som jeg farger selv seff, og liker å kle meg i "gullsmykker" som jeg kjøper på Samvirkelaget. Ellers funker tennissokker og joggis bra, sommer som vinter. Jeg tror de fleste som er sammen med utlendinger er sånn som meg, og det er for at ingen norske menn vil ha oss.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #16 Skrevet 12. juni 2013 For da må det jo være sånn at norske jenter kunn er sammen men norske gutter fordi de ikke kan få noe bedre Anonymous poster hash: 4c3f0...300 For en motbydelig ting å si. Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Anonymous poster hash: b3aec...11b Hehehe, å hvorfor kan det ikke det?? For meg så er det nemlig like dumt når det sies om norske jenter som finner seg utenlandske menn.. Anonymous poster hash: 4c3f0...300
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #17 Skrevet 12. juni 2013 For da må det jo være sånn at norske jenter kunn er sammen men norske gutter fordi de ikke kan få noe bedre Anonymous poster hash: 4c3f0...300 For en motbydelig ting å si. Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Anonymous poster hash: b3aec...11b Hehehe, å hvorfor kan det ikke det?? For meg så er det nemlig like dumt når det sies om norske jenter som finner seg utenlandske menn.. Anonymous poster hash: 4c3f0...300 Fordi biologisk sett er vi programmert til å tiltrekkes de som er lik oss. Denne trenden er konstant, selv i disse "multikulturelle" tidene. Derfor er det idiotisk å si noe slikt, siden det er helt feil. Mennesker tiltrekkes som regel av dem som er lik i utseende og kultur. Anonymous poster hash: b3aec...11b
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #18 Skrevet 12. juni 2013 Norske damer som er sammen med utenlandske menn får ikke noe annent. De man ser som er sammen med menn fra andre land er stygge. De blir sett ned på!! Anonymous poster hash: 58bbf...ccd
Ophiophagus Hannah Skrevet 12. juni 2013 #19 Skrevet 12. juni 2013 Jeg har barn med en vest-afrikansk mann oppvokst i Oslo, og han jobber som konsulent. Selv har jeg høyere utdannelse og er 1.60 høy og veier 54 kilo, og har langt mørkt hår. Vet ikke helt hva du skal med denne informasjonen, men håper det var til hjelp.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #20 Skrevet 12. juni 2013 For da må det jo være sånn at norske jenter kunn er sammen men norske gutter fordi de ikke kan få noe bedre Anonymous poster hash: 4c3f0...300 For en motbydelig ting å si. Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Anonymous poster hash: b3aec...11b Hehehe, å hvorfor kan det ikke det?? For meg så er det nemlig like dumt når det sies om norske jenter som finner seg utenlandske menn.. Anonymous poster hash: 4c3f0...300 Fordi biologisk sett er vi programmert til å tiltrekkes de som er lik oss. Denne trenden er konstant, selv i disse "multikulturelle" tidene. Derfor er det idiotisk å si noe slikt, siden det er helt feil. Mennesker tiltrekkes som regel av dem som er lik i utseende og kultur. Anonymous poster hash: b3aec...11b Så jeg er ikke tiltrukket av min tyrkiske ektemann fordi han ikke ligner meg, hverken utseendemessig eller kulturelt? Selvfølgelig er mitt utsagn idiotiskt, jeg trodde det kom ganske tydelig frem at jeg var ironisk. Anonymous poster hash: 4c3f0...300
Ophiophagus Hannah Skrevet 12. juni 2013 #21 Skrevet 12. juni 2013 Norske damer som er sammen med utenlandske menn får ikke noe annent. De man ser som er sammen med menn fra andre land er stygge. De blir sett ned på!!Anonymous poster hash: 58bbf...ccd Jadda, jadda. Det kommer alltid noen slike kommentarer. Jeg har afrikansk eks, men er i dag sammen med en flott norsk mann. Har oppdaget at min egen preferanse når det gjelder menn tydeligvis ikke er farge; derimot liker jeg store menn, med grov kroppsbygning og kort hår.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #22 Skrevet 12. juni 2013 For da må det jo være sånn at norske jenter kunn er sammen men norske gutter fordi de ikke kan få noe bedre Anonymous poster hash: 4c3f0...300 For en motbydelig ting å si. Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Anonymous poster hash: b3aec...11b Hehehe, å hvorfor kan det ikke det?? For meg så er det nemlig like dumt når det sies om norske jenter som finner seg utenlandske menn.. Anonymous poster hash: 4c3f0...300 Fordi biologisk sett er vi programmert til å tiltrekkes de som er lik oss. Denne trenden er konstant, selv i disse "multikulturelle" tidene. Derfor er det idiotisk å si noe slikt, siden det er helt feil. Mennesker tiltrekkes som regel av dem som er lik i utseende og kultur. Anonymous poster hash: b3aec...11b Så jeg er ikke tiltrukket av min tyrkiske ektemann fordi han ikke ligner meg, hverken utseendemessig eller kulturelt? Selvfølgelig er mitt utsagn idiotiskt, jeg trodde det kom ganske tydelig frem at jeg var ironisk. Anonymous poster hash: 4c3f0...300 Å kjære vene... Nei, men biologisk sett (og statistisk sett) så velger mennesker dem som ligner dem selv. Det betyr ikke at alle gjør det (Selvfølgelig) På samme måte som at vi biologisk sett er "programmert" til å være redd for alle som er annerledes, uten at det betyr at vi alle er rasister. Anonymous poster hash: b3aec...11b
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #23 Skrevet 12. juni 2013 Vær helt ærlige. Når dere ser utlendingene som henger nede i byen eller senteret eller hvor de henger i din by, er de jentene de er sammen med der de der vil kalle søte pene jenter? Her i Bergen ser jeg hvertfall at de enten er tykke og lite attraktive eller platinablond og ekstermt billig påkledd. Vær hele ærlige nå. Og jeg tenker ikke på de mennene som har god jobb og slik. For de er skikkelige menn. Jeg snakker om slaurene i byn. Hi Anonymous poster hash: 1ba58...02b
SnekkerPelle Skrevet 12. juni 2013 #24 Skrevet 12. juni 2013 Jeg er 169 cm og veier 66 kg. Har brunt hår klippet i kort bob, grønne øyne og får jevnlig høre at jeg ser bra ut. Kler meg i klassiske, ganske dyre klær. Anonymous poster hash: af3e2...8f2 Overlord?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #25 Skrevet 12. juni 2013 For da må det jo være sånn at norske jenter kunn er sammen men norske gutter fordi de ikke kan få noe bedre Anonymous poster hash: 4c3f0...300 For en motbydelig ting å si. Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Anonymous poster hash: b3aec...11b Hehehe, å hvorfor kan det ikke det?? For meg så er det nemlig like dumt når det sies om norske jenter som finner seg utenlandske menn.. Anonymous poster hash: 4c3f0...300 Fordi biologisk sett er vi programmert til å tiltrekkes de som er lik oss. Denne trenden er konstant, selv i disse "multikulturelle" tidene. Derfor er det idiotisk å si noe slikt, siden det er helt feil. Mennesker tiltrekkes som regel av dem som er lik i utseende og kultur. Anonymous poster hash: b3aec...11b Så jeg er ikke tiltrukket av min tyrkiske ektemann fordi han ikke ligner meg, hverken utseendemessig eller kulturelt? Selvfølgelig er mitt utsagn idiotiskt, jeg trodde det kom ganske tydelig frem at jeg var ironisk. Anonymous poster hash: 4c3f0...300 Å kjære vene... Nei, men biologisk sett (og statistisk sett) så velger mennesker dem som ligner dem selv. Det betyr ikke at alle gjør det (Selvfølgelig) På samme måte som at vi biologisk sett er "programmert" til å være redd for alle som er annerledes, uten at det betyr at vi alle er rasister. Anonymous poster hash: b3aec...11b Nå er det mulig at jeg er tett, men forklar meg nøye hvordan disse tiltrekningteoriene du her viser til gjør at mitt utsagn ang nordmenn som er sammen med nordmenn, er mer usmakelig enn utsagn ang nordmenn som er sammen med utlendinger? Vil bare igjen poengtere at mitt utsagn var ment ironisk for å sette fokus på hvor usmakelig jeg synes utsagn ang nordmenn/utlendinger er.. Anonymous poster hash: 4c3f0...300
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå