Gå til innhold

Barberer du deg nedentil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vokser, men noen ganger går det lang tid mellom. Mannen liker begge deler og ja jeg blir slikket, både med og uten hår. 31 år.

Anonymous poster hash: b07f7...7f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar bikinikanten og stusser litt. Synes det er rart at så mange fjerner alt, det ser jo helt merkelig ut på voksne damer og jeg synes faktisk det er litt ekkelt at noen menn tenner på det. Glatt mus er det jo bare barn som har. 

Anonymous poster hash: d1287...f6e
Skrevet

Stort sett tar jeg bort det som går nedover låra og de øverste 2 cm. Vil ikke risikere at noe stikker ut fra bikini/undertøy. I tillegg holder jeg resten kort, for det ser mye bedre ut. Jeg har tatt bort alt noen ganger, men da blir jeg mer sår pga mer utflod og gnikking under sex(spesielt hvis han også er glatt), så jeg blir ikke helt fortrolig med det. Føler meg bedre og mer selvsikker med en trekant/stripe som dekker litt til enn å være helt blottet, men virker jo bedre å slikke på en glatt mus bortsett fra kanskje etter en dag med innestengt utflod. Føler miljøet er litt bedre der nede når litt hår gjør at trusa ikke ligger helt inntil...

Anonymous poster hash: 8ed40...890
Skrevet

Jeg bare stusser litt. Får kløe og nupper av å barbere. Men dere andre som stusser, hva slags saks bruker dere? :-D

Anonymous poster hash: 5c405...e2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...