Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #51 Skrevet 11. juni 2013 De 8 siste ukene i graviditeten kom jeg ikke til og lot det gro, følte meg ikke særlig fresh. Men fjerner som regel, mest for å føle meg fin for sambo. Er 26 år. Anonymous poster hash: 3eb8e...abd
Slalotte Skrevet 11. juni 2013 #52 Skrevet 11. juni 2013 Jeg barberer og har gjort det siden jeg fikk hår.. jeg føler meg shabby og lite sexy hvis jeg ikke var barbert.. barberer annenhver dag.. Forrige svangerskap barberte samboer når jeg ikke nådde.. en mnd til med dette svangerskapet så må han nok begynne å hjelpe til.. Han er barbert han også men jeg bryr meg lite om det
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. juni 2013 #53 Skrevet 11. juni 2013 Hmm, quotingen har gått skeisen i oppdateringen av nettsiden ser jeg... Jeg har bare hørt fra andre at de har blitt frarådet å stille nybarbert til fødsel, ttersom du er mer utsatt for infeksjon pga små rifter i huden. Og det er jo logisk. Man får jo feks ikke lov å barbere seg selv på plasser man skal operere, så det er vel noe i det? Uansett, jeg trives godt med litt kort stuss, så det blir nok bra Ja KS har sine fordeler Hihi, nei jeg er ikke så nøye denne, erfarte sist gang at jeg sikkert kunne sett ut som både det egne og det andre, når jeg sto og brølte i smerter brydde jeg meg fint lite. Husker ikke engang om jeg hadde sokker på meg? Men jeg vil gjerne være litt fint stusset der nede i hvertfall, ikke helt glattbarbert pga infeksjonsfaren, men litt sånn kortkort http://www.klikk.no/forum/dinbaby/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/wink.png så hvis jeg fjerner alt nå, så har det kanskje vokst ut passe til fødsel. Er 37 selv (tror jeg?), men har ikke tid til å føde på minst en uke, så jeg satser på at jeg har litt tid http://www.klikk.no/forum/dinbaby/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/tongue.pngTror det blir lite brøling her m.planlagt KS. Trodde det m.infeksjonsfare var en myte, jeg ...
Siamese Hellhound Skrevet 11. juni 2013 #54 Skrevet 11. juni 2013 Jeg pleier å ta ytterkantene med veet. Barberer jeg, blir det bare nupper. Men nå etter fødselen, er det full busk. Tør ikke å nærme meg stingene med verken høvel eller krem...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #55 Skrevet 11. juni 2013 Stusse bikinilinjen hvis jeg skal på stranden, og trimmer lenden innimellom for at det ikke skal bli helt 70- talls busk:) Har prøvd "glatt" noen ganger, men føler "miljøet" der nede blir mye bedre med hår! Mindre lukt, ingen sopp, kviser eller nupper. Føler det blir mer klamt og svett uten hår faktisk. Mannen foretrekker hår. Jeg er 33. Anonymous poster hash: 41a2e...0bc
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #56 Skrevet 11. juni 2013 Jeg har en trekant midt på som jeg stusser ganske kort. Har to døtre og det ville føltes merkelig å skulle være like hårløs som de er. Barberer bikinilinja++ og under (+ leggene og under amene). Jeg er rimelig hårete og det vokser så raskt ut igjen at jeg ikke gidder å bruke voks, hårfjerningskremer tåler jeg ikke. Da jeg var yngre og barnløs var jeg som regel glattbarbert i sommerhalvåret. Er bare glad jeg aldri begynte å barbere armene, det ser av en eller annen grunn mer stress ut Anonymous poster hash: 01e08...a8a
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #57 Skrevet 11. juni 2013 Jeg barberer ikke, trimmer det bare, så det ikke er en stor dott, barbert en gang og aldri mer, synes det ser helt rart ut, og mistrivdes, samme gjorde samboeren, for han rørte meg ikke stort før det grodde ut igjen :-p Er 25 år. Anonymous poster hash: 7cca1...523
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #58 Skrevet 11. juni 2013 Barberer, har bare en liten stripe... 24 år. Delvis fordi jeg føler meg bedre uten full busk, og delvis fordi mannen innrømte at han syntes det var finest uten hår... Helt siden han sa det klarer jeg bare ikke å føle meg sexy når det begynner å gro, og dette er jeg egentlig litt forbanna over!! Anonymous poster hash: 45427...e33
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #59 Skrevet 11. juni 2013 Er ganske så hårete, og det vokser så fort.... Så jeg gidder ikke glattbarbere. Stikker og klør og ser helt grusomt ut! Synes ikke jeg kler det heller Vokser bikinilinjen++, så har en liten dusj som er mer eller mindre velstelt, avhengig av hvor lenge det er siden sist jeg vokset. Ser jo ikke så pent ut når det skal vokse ut igjen Nå har jeg endel inngrodde hår og (slurvet med peelingen), såh... tja. Ikke nydelig. Mannen gir nøkken, og er happy med det han får Anonymous poster hash: cbbd3...186
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #60 Skrevet 11. juni 2013 Vanligvis tar jeg bikinilinjen jevnlig, pluss at det stusses endel. Men nå før fødselen har jeg lest at man helst ikke skal barbere på grunn av infeksjonsfare i stingene etter fødsel og evt ved keisersnitt. Så nå tar jeg bare på lengden, og det verste i lyskene. LÆKKERT Jeg er forresten 33 år. Anonymous poster hash: 4ca59...e5b
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #61 Skrevet 11. juni 2013 Barberer, har bare en liten stripe... 24 år. Delvis fordi jeg føler meg bedre uten full busk, og delvis fordi mannen innrømte at han syntes det var finest uten hår... Helt siden han sa det klarer jeg bare ikke å føle meg sexy når det begynner å gro, og dette er jeg egentlig litt forbanna over!! Anonymous poster hash: 45427...e33 Spesielt. Å ikke kunne si meningen sin uten at du blir fobanna mener jeg. Anonymous poster hash: a2337...2d0
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #62 Skrevet 11. juni 2013 Hos meg varierer det.. Noen ganger glatt og andre ganger full busk ... Like god sex samme hva :-),... Reager vel mest på at noen kvinner synes at andre kvinner er ekle om de har busk !!! Hvorfor være så stygge mot hverandre ?? Anonymous poster hash: e7597...3ed
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #63 Skrevet 11. juni 2013 Hos meg varierer det.. Noen ganger glatt og andre ganger full busk ... Like god sex samme hva :-),... Reager vel mest på at noen kvinner synes at andre kvinner er ekle om de har busk !!! Hvorfor være så stygge mot hverandre ?? Anonymous poster hash: e7597...3ed
nistepakka Skrevet 11. juni 2013 #64 Skrevet 11. juni 2013 Her er det glatt, ikke for min skyld, men for mannens. Det er tross alt han som skal ned der og rote og da er det greit at han har litt han skulle ha sagt.
Puma - sprekker snart! Skrevet 11. juni 2013 #65 Skrevet 11. juni 2013 Barberer ja. Beholder en tykk stripe/trekant da jeg synes glatt underliv er forbeholdt barn og ungjenter. Har alltid barbert da jeg trives med det og synes det føles mer rent og lettholdt. Plages ikke m utslett eller kviser.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #66 Skrevet 11. juni 2013 Barberer, har bare en liten stripe... 24 år. Delvis fordi jeg føler meg bedre uten full busk, og delvis fordi mannen innrømte at han syntes det var finest uten hår... Helt siden han sa det klarer jeg bare ikke å føle meg sexy når det begynner å gro, og dette er jeg egentlig litt forbanna over!! Anonymous poster hash: 45427...e33 Spesielt. Å ikke kunne si meningen sin uten at du blir fobanna mener jeg. Anonymous poster hash: a2337...2d0 Det kom litt feil ut kanskje. Jeg er ikke forbanna på han Det jeg mente var at jeg spurte han, og han hadde egentlig ikke noen spesiell formening, men jo han syntes det var finest uten hår. Så selv om jeg fint kunne hatt det akkurat slik jeg ville uten at han bryr seg mye om det, så vet jeg alltid at han ville synes det er finest uten hår. Jeg er forbanna over at hele greia med hvordan underlivet skal se ut betyr så mye i mitt hode, at jeg skal føle meg så ulekker med litt hår Jeg vil helst ha selvtilliten til å føle meg sexy uansett! Anonymous poster hash: 45427...e33
Tigerpote Skrevet 11. juni 2013 #67 Skrevet 11. juni 2013 Jeg barberer av alt en gang i uken. Fixer ikke å ha hår hverken der eller under armene eller å ha store unappede øyenbryn. Ikke alt som er naturlig er pent ;-) Sex er hundre ganger bedre og delikat uten hår der nede, det gjelder også ifht mannen. Skulle gjerne tatt en brazilian, men skyhet og uviljen mot å betale for hårfjerning har foreløpig stoppet meg. Jeg er ei gammal røy på 35.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #68 Skrevet 11. juni 2013 Barberer alt! 35 år ,aldri hatt full busk ever, ugh.,,, Anonymous poster hash: 7e8d3...567
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #69 Skrevet 11. juni 2013 Jeg barberer aldri! Takler ikke når det vokser ut igjen, og har ikke tid til (prioriterer ikke å bruke så mye tid i dusjen annenhver dag) Så er stusses det litt i ny og ne. Mannen ville helst hatt det oftere, men jeg klarer det ikke. Jeg har mye hår, og det er ikke mulig å få det til uten nupper og inngrodde hår.. Jeg er 36 (og det kom som en stor overraskelse på meg, måtte tenke etter der, gitt) Anonymous poster hash: 04dfa...bd0
Miamimom Skrevet 11. juni 2013 #70 Skrevet 11. juni 2013 Min har vært hårløs i godt over 20 år, og har ingen planer om å slutte fordi JEG liker det! Mannen min liker det også, og det er selvfølgelig et pluss :-)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #71 Skrevet 11. juni 2013 jeg gjør det ikke (altså trimmer og tar bikinilinjen) men mer enn det gidder jeg ikke, er bare mannen som ser det uansett (jeg bruker ikke offentlige dusjer med mindre de er i egen bås og jeg kan gjemme meg bak bikini eller håndkle) og han syntes det er ekkelt når den er glattbarbert, litt fordi da føler han seg pedofil når det kommer til sengekosen er foresten 20, og høygravid så akkurat nå hadde det ikke gått uansett, litt på grunn av magen og litt på grunn av at fødselen nærmerseg og vil ikke få infeksjoner, Anonymous poster hash: 7506b...5b0
3barnsmor_to_be Skrevet 11. juni 2013 #72 Skrevet 11. juni 2013 Et spørsmål til alle dere hårete dåser : blir dere slikket ?
Gjest PerfectChapterLaidToRest Skrevet 11. juni 2013 #73 Skrevet 11. juni 2013 Har barbert meg siden jeg først fikk hår nedentil.Dette gjør jeg for å føle meg fresh, og for samboeren min sin skyld! - 20
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #74 Skrevet 11. juni 2013 har dårlig ærfaring med det å bli slikket så nei men hvis mannen på død og liv vil slikke så hender det at jeg tar vekk alt. men han bryr seg faktisk fint lite, uansett så er de jo der for å beskytte mot infeksjoner OG de sender ut hormoner som gjør det "lettere" å bli tent for begge parter Anonymous poster hash: 7506b...5b0
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #75 Skrevet 11. juni 2013 Barberer elr tar fransk bikini voksing i en salong, har alltid en tynn og fin og stusset stripe der nede. Det ser sexy og delikat ut:) Anonymous poster hash: 5397f...570
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå