LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Tøffeste mammaen i verden, fineste, snilleste, beste. Nå er jeg redd for mammaen min. Hun har tidligere overlevd hjerneblødning og hjerteinfarkt, og er beinhard som få, alltid positiv, alltid den som stiller opp. I forrige uke fikk hun et lite illebefinnende, men fungerte greit, og det ble mistenkt et lite drypp. Idag fikk hun beskjed om å komme rett inn på akutten, etter at sykehuset fikk informasjon om tidligere sykdom, og der ble det fastslått at hun har fått hjerneslag. Altså endel mer alvorlig. Min far forteller nå at hun de siste dagene har begynt å surre, glemme pinkoder, hvor hun skal og årstall for diverse viktige ting.. I tillegg har hun kols, hjertefeil, revmatisme og en haug andre sykdommer, og hjertet er så dårlig at hun ikke vil tåle en større operasjon. Huff, jeg er så bekymret, aller mest for at hun skal bli liggende og ikke fungere normalt, for det er det verste hun kan oppleve. Og for at hun skal bli borte for tidlig, slik at barna mine ikke husker henne. Hun er jo den beste mormoren noen kunne få. Og så får jeg sånne flashbacks fra da jeg var 11 år og fant henne i koma på sofaen med hjerneblødning, og ble fortalt at hun kom til å dø. Det gjør vondt, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Ta vare på dem dere er glade i, folkens, for plutselig en dag er de borte..
Gjest sug lut Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Det er tungt og vondt å være redd. Mammaer og pappaer skal være der, være trygge og ha det bra. Og du har hatt en sånn opplevelse før - da er du sikkert på en måte også redd for den redselen du følte den gangen, tenker jeg meg. Sender deg en klem og masse styrke, og ønsker alt det beste for moren din og resten av familien.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2013 Det er tungt og vondt å være redd. Mammaer og pappaer skal være der, være trygge og ha det bra. Og du har hatt en sånn opplevelse før - da er du sikkert på en måte også redd for den redselen du følte den gangen, tenker jeg meg. Sender deg en klem og masse styrke, og ønsker alt det beste for moren din og resten av familien. Takk
Iiiiik Skrevet 10. juni 2013 #5 Skrevet 10. juni 2013 Uff, skjønner at du er redd. Pappa'n min er som mamma'n din skjønner jeg og jeg vet litt om hvordan det er å være deg nå. En masse klemmer fra meg også.
ms.Pond Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 (endret) Sender deg en god klem. Det er en forferdelig vond situasjon å være i. Jeg vet dessverre ikke hva jeg kan si, annet enn at jeg håper på alt det beste for dere fremover. Endret 11. juni 2013 av mama foodie
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 11. juni 2013 #8 Skrevet 11. juni 2013 Åh, det er vondt å være bekymret for en mamma og/eller en pappa. Jeg ønsker dere gode stunder sammen fremover. Godt hun har flere som støtte rundt seg og dere får også ta vare på hverandre. Sender en stor klem.
Gjest Anybody Skrevet 11. juni 2013 #9 Skrevet 11. juni 2013 Huff kjære! Sender deg en god klem og mange tanker! Forferdelig å ikke vite og å være redd! Jeg er på andre siden i mammaen din sin situasjon, bare vær masse sammen! Ta bilder, filmsnutter og la hun få noe eget med barna som vare er hennes
Gjest sug lut Skrevet 11. juni 2013 #10 Skrevet 11. juni 2013 Huff kjære! Sender deg en god klem og mange tanker! Forferdelig å ikke vite og å være redd! Jeg er på andre siden i mammaen din sin situasjon, bare vær masse sammen! Ta bilder, filmsnutter og la hun få noe eget med barna som vare er hennes Kjære konditor, Er du syk selv? Gode tanker til deg også...
Gjest Anybody Skrevet 11. juni 2013 #11 Skrevet 11. juni 2013 Huff kjære! Sender deg en god klem og mange tanker! Forferdelig å ikke vite og å være redd! Jeg er på andre siden i mammaen din sin situasjon, bare vær masse sammen! Ta bilder, filmsnutter og la hun få noe eget med barna som vare er hennes Kjære konditor,Er du syk selv? Gode tanker til deg også... Ja je har fått meg litt kreft serru! Men men noen må jo få det og
bIomstre Skrevet 11. juni 2013 #12 Skrevet 11. juni 2013 Klemmer på... Hold om, hold av og ta vare på de gode stunder!
Gjest sug lut Skrevet 11. juni 2013 #13 Skrevet 11. juni 2013 Huff kjære! Sender deg en god klem og mange tanker! Forferdelig å ikke vite og å være redd! Jeg er på andre siden i mammaen din sin situasjon, bare vær masse sammen! Ta bilder, filmsnutter og la hun få noe eget med barna som vare er hennes Kjære konditor,Er du syk selv? Gode tanker til deg også... Ja je har fått meg litt kreft serru! Men men noen må jo få det og Å, vennen, det var leit å høre - er du i gang med behandling?
Gjest Anybody Skrevet 11. juni 2013 #14 Skrevet 11. juni 2013 Huff kjære! Sender deg en god klem og mange tanker! Forferdelig å ikke vite og å være redd! Jeg er på andre siden i mammaen din sin situasjon, bare vær masse sammen! Ta bilder, filmsnutter og la hun få noe eget med barna som vare er hennes Kjære konditor,Er du syk selv? Gode tanker til deg også... Ja je har fått meg litt kreft serru! Men men noen må jo få det og Å, vennen, det var leit å høre - er du i gang med behandling? Snart svar på biopsi o dag, må bare fjerne en eggstokk. Fremdeles uvisst om det blir cellegift.. :/ håper å slippe, men alltid hatt lyst å prøve med som langhåret brunette med krøller så da skal jeg få meg parykk som er slik
Gjest sug lut Skrevet 11. juni 2013 #15 Skrevet 11. juni 2013 Huff kjære! Sender deg en god klem og mange tanker! Forferdelig å ikke vite og å være redd! Jeg er på andre siden i mammaen din sin situasjon, bare vær masse sammen! Ta bilder, filmsnutter og la hun få noe eget med barna som vare er hennes Kjære konditor,Er du syk selv? Gode tanker til deg også... Ja je har fått meg litt kreft serru! Men men noen må jo få det og Å, vennen, det var leit å høre - er du i gang med behandling? Snart svar på biopsi o dag, må bare fjerne en eggstokk. Fremdeles uvisst om det blir cellegift.. :/ håper å slippe, men alltid hatt lyst å prøve med som langhåret brunette med krøller så da skal jeg få meg parykk som er slik Du er beundringsverdig positiv! Fjerne en eggstokk, ja, skjønner. Jeg er helt sikker på at du blir nydelig som brunette med krøller, jeg tenker umiddelbart Rachel Ward i Tornefuglene...
Gjest amandine Skrevet 11. juni 2013 #16 Skrevet 11. juni 2013 Å nei, å kjære dere, både gorillaer, konditorer og andre.. Hvor urettferdig er ikke livet. Hvor tøft er det ikke å stå i det. Og hvor heldige er vi ikke som har hverandre. Takk for at jeg aldri vet hva morgendagen bringer, og takk for det jeg har akkurat nå. Varm klem herfra. (fremdeles litt euforisk siden det er nøyaktig fire år og to dager siden jeg fikk vite at jeg kom til å overleve mine greier)
Gjest Anybody Skrevet 11. juni 2013 #17 Skrevet 11. juni 2013 Ikke meningen å kuppe tråden din kjære gorilla du er tøff og det er nok mammaen din også! Jeg er nok overstadig positiv ja, folk rust går bare å venter på en reaksjon.. Men jeg har vært gjennom Så mye så jeg klarer dette også. Og når dette er over er det ikke mer kjipt som skjer meg. For jeg tror man bare får en viss kvote drit og jeg blir da ferdig med min i ung alder og kan nyte vin og kaker de resterende årene Amadine vil du dele din historie? Eller er du lei av det? Så godt det gikk så bra med deg tøffinger vi krangledamer
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. juni 2013 #18 Skrevet 11. juni 2013 Sender gode klemmer og tanker til alle som vil ha. Her er vi heldigvis friske. Og mammaer bør leve evig. Både vi og våre.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #19 Skrevet 11. juni 2013 Huff kjære! Sender deg en god klem og mange tanker! Forferdelig å ikke vite og å være redd! Jeg er på andre siden i mammaen din sin situasjon, bare vær masse sammen! Ta bilder, filmsnutter og la hun få noe eget med barna som vare er hennes Kjære konditor,Er du syk selv? Gode tanker til deg også... Ja je har fått meg litt kreft serru! Men men noen må jo få det og Huff, nå måtte jeg le litt også Konditoren- du er nå så søt også. Takker for klem og krysser alt jeg har for at du står han av du også- det bare SKAL du!
ms.Pond Skrevet 11. juni 2013 #20 Skrevet 11. juni 2013 Sender en ny runde med klemmer! Jeg har ikke så mye mer å bidra med i kveld. Det ble en tung aften, uten at jeg skal gå noe mer inn på det. Mine beste tanker og energier går ut til dere vakre krangledamene og familiene deres. <3
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #21 Skrevet 11. juni 2013 Ikke meningen å kuppe tråden din kjære gorilla du er tøff og det er nok mammaen din også! Jeg er nok overstadig positiv ja, folk rust går bare å venter på en reaksjon.. Men jeg har vært gjennom Så mye så jeg klarer dette også. Og når dette er over er det ikke mer kjipt som skjer meg. For jeg tror man bare får en viss kvote drit og jeg blir da ferdig med min i ung alder og kan nyte vin og kaker de resterende årene Amadine vil du dele din historie? Eller er du lei av det? Så godt det gikk så bra med deg tøffinger vi krangledamer Helt greit, det, vennen- denne tråden kan jo være en klemme- og oppmuntringstråd for dem som trenger det? Ellers har jeg snakket med mamma på tlf idag, hun virker relativt ok. Dro på sykehuset for å besøke henne, men da var hun til medisinske undersøkelser langt avgårde, så vi ventet i nesten 2 timer til ingen nytte. Men lillejenta fikk lagt igjen en fin tegning til mormor, i det minste. Så får vi se hva morgendagen bringer når hun får tilbakemelding fra legene.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #22 Skrevet 11. juni 2013 Klemmer tilbake til alle som vil ha
Patetica fåkksi Skrevet 12. juni 2013 #23 Skrevet 12. juni 2013 Et lass med klemmer kommer selvsagt fra Patetica også, og et oppriktig håp om at alt går (og forblir) kjempebra. Både til Gorilla og Konditor og Amandine og alle andre med større og mindre utfordringer.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. juni 2013 #24 Skrevet 12. juni 2013 En god klem til medsøstre i sorg, uten å gå dypere inn på ting så sitter jeg i samme situasjon selv... Det er så vondt å se på mennesker man har så kjær lide seg gjennom mange urettferdigheter. Er en stor sorg for pårørende også, man tar en dag av gangen og håper på det beste...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #25 Skrevet 12. juni 2013 Så leit å høre at det er så mange som sørger eller har det vanskelig på annen måte. Håper det ordner seg for dere alle, iallefall så langt det går an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå