Gå til innhold

hoppe av i svingen - men gravid likevel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vår nr 3 ble til med denne "metoden". Vi var veldig åpne for et barn til med tid og stunder og brukte av og til kondom. En ting er hva som ev kommer ut før utløsning, en annen ting er om mannen hopper av raskt nok! Det greide nemlig ikke min mann...

 

Anonym poster: 0679e60c0747dd297e0c381be97007c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er ikke rimelig sikker. Som regel blir man jo ikke gravid like lett, men så er det jo også bare et par dager i mnd man kan bli gravide på, så det er jo ikke sikkert dere har hatt sex akkurat da, og uansett om man ikke hopper av, så trenger man ikke å bli gravid. Det er ganske tilfeldig.

 

Vi har hoppet av i svingen i 6 år og jeg har blitt gravid 4 ganger. 2 spontanaborter og 2 flotte,friske unger. Nå håper vi på en til, så nå blir det ikke mer avhopping med det første :)

 

Anonym poster: d0aa01304ebacd00662876efc6078f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså må huske at det kommer litt sperm ut av mannens penis før han får skikkelig utløsning. Derfor er det ingen garanti som sikker metode!

 

Anonym poster: d0aa01304ebacd00662876efc6078f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har praktisert metoden i over 10 år. Har ikke blitt gravid selv om jeg blir lett gravid når vi prøver på det. Må legge til at vi ikke er så naive at vi tror dette er helt sikkert, så man må være klar for konsekvensen om svingen blir litt lang.

 

Anonym poster: 134283dced701362f6043f6b791d54c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil uansett ikke være et spørsmål om å ta abort om jeg hadde blitt gravid. Min samboer elsker barn men synes det holder med jenta vi har og ønsker derfor ikke flere. Men som sagt tar han jo likevel sjansen på å hoppe av. Jeg tror nok at det er noe i det som ble sagt at han tenker det har gått bra så langt og da gjør det det sikkert videre også. Men jeg kjenner han godt nok til å påstå at det vil være grei for han også dersom det skulle skje. Det er derfor jeg håper at det skjer og lurer på hvor mange andre som har praktisert metoden korrekt men likevel blitt gravide:-))

 

Anonym poster: 9ce1436234661ba695dca2a30112f62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gravid på denne måten.. Skulle bytte prevensjon, og brukte denne metoden i mellomtiden.. Ble noen mnd til jeg startet på prevensjon igjen for å si det slik :-) sitter her med verdens beste lille venn :-)

 

Anonym poster: ad138eaaefe9627d744f2cfed3f1383a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...