Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #26 Skrevet 3. juni 2013 Jeg blir alltid så overrasket hver gang jeg leser innlegg som dette.. Mener virkelig så mange av dere at det er elskerinna som er verst her? At det er henne dere skal legge for hat, "dra hennes navn gjennom søla" rett og slett bebreide henne for dette mens mannen bare var et stakkars offer som ble lurt og er selvfølgelig ikke ansvarlig her...?? Men vet dere? Uansett hvor mye dere argumenterer med etikk, moral, at dama er ei hore, homewrecker osv osv, det er faktisk ene og alene deres mann som er den store jævelen her, det er han som har sviktet deg, det er han som ga faen i deg og dine følelser og viste deg null respekt, risikerte familien sin, ved å ha sex med den andre dama. Hun kunne spradet kliss naken fram og tilbake foran ham og servert seg selv på et sølvfat. Men det er opp til ham!!! om han som velger å krysse grensa. Så dessverre for dere som er i fornektelse så er det faktisk han som har sviktet og bedratt dere. Og når dere endelig ser mannen deres for det han faktisk er, nemlig et utro rasshøl, først da vil dere finne denne indre roen dere søker. Å innse dette betyr ikke at dere må gå fra ham, men se ham ihvertfall for den han er, og ikke legg skylda over på et "fremmed menneske".. Hilsen ei som selv har blitt bedratt og som blir like overrasket hver gang over at dere bebreider den andre dama Anonym poster: 1f20d681648dfeb7de40d6eaec885488
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #27 Skrevet 3. juni 2013 Jeg blir alltid så overrasket hver gang jeg leser innlegg som dette.. Mener virkelig så mange av dere at det er elskerinna som er verst her? At det er henne dere skal legge for hat, "dra hennes navn gjennom søla" rett og slett bebreide henne for dette mens mannen bare var et stakkars offer som ble lurt og er selvfølgelig ikke ansvarlig her...?? Men vet dere? Uansett hvor mye dere argumenterer med etikk, moral, at dama er ei hore, homewrecker osv osv, det er faktisk ene og alene deres mann som er den store jævelen her, det er han som har sviktet deg, det er han som ga faen i deg og dine følelser og viste deg null respekt, risikerte familien sin, ved å ha sex med den andre dama. Hun kunne spradet kliss naken fram og tilbake foran ham og servert seg selv på et sølvfat. Men det er opp til ham!!! om han som velger å krysse grensa. Så dessverre for dere som er i fornektelse så er det faktisk han som har sviktet og bedratt dere. Og når dere endelig ser mannen deres for det han faktisk er, nemlig et utro rasshøl, først da vil dere finne denne indre roen dere søker. Å innse dette betyr ikke at dere må gå fra ham, men se ham ihvertfall for den han er, og ikke legg skylda over på et "fremmed menneske".. Hilsen ei som selv har blitt bedratt og som blir like overrasket hver gang over at dere bebreider den andre dama Anonym poster: 1f20d681648dfeb7de40d6eaec885488 Ja, det var akkurat det jeg også prøvde å si, men jeg klarte ikke å skrive så velformulert som deg :) :) Anonym poster: 705dde705a0d2a08977e70b773a5c329
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #28 Skrevet 3. juni 2013 Jeg blir alltid så overrasket hver gang jeg leser innlegg som dette.. Mener virkelig så mange av dere at det er elskerinna som er verst her? At det er henne dere skal legge for hat, "dra hennes navn gjennom søla" rett og slett bebreide henne for dette mens mannen bare var et stakkars offer som ble lurt og er selvfølgelig ikke ansvarlig her...?? Men vet dere? Uansett hvor mye dere argumenterer med etikk, moral, at dama er ei hore, homewrecker osv osv, det er faktisk ene og alene deres mann som er den store jævelen her, det er han som har sviktet deg, det er han som ga faen i deg og dine følelser og viste deg null respekt, risikerte familien sin, ved å ha sex med den andre dama. Hun kunne spradet kliss naken fram og tilbake foran ham og servert seg selv på et sølvfat. Men det er opp til ham!!! om han som velger å krysse grensa. Så dessverre for dere som er i fornektelse så er det faktisk han som har sviktet og bedratt dere. Og når dere endelig ser mannen deres for det han faktisk er, nemlig et utro rasshøl, først da vil dere finne denne indre roen dere søker. Å innse dette betyr ikke at dere må gå fra ham, men se ham ihvertfall for den han er, og ikke legg skylda over på et "fremmed menneske".. Hilsen ei som selv har blitt bedratt og som blir like overrasket hver gang over at dere bebreider den andre dama Anonym poster: 1f20d681648dfeb7de40d6eaec885488 Det trenger da ikke å være enten eller? Vil tro det er ekstremt få/ingen som ikke er rasende på mannen, og lar han få gjennomgå så ørene flagrer. Men det betyr da ikke at man ikke samtidig kan ha skikkelig dårlige følelser for ei som syntes det var greit å bidra til denne utroskapen. Det er jo en vanvittig umoralsk handling, på linje med å bidra til annet snusk i samfunnet. Feks medløpere som bare observer mobbing uten å bidra selv, og dermed føler seg uten skyld. Blir ikke så bra samfunn hvis man er opptatt av å unnskylde/frita for skyld mennesker som bevisst bidrar til å gjøre noe man vet er galt og vil såre andre. Anonym poster: 49d06a23df86bdc4c5af3031a8093f76
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 3. juni 2013 #29 Skrevet 3. juni 2013 Jeg tror ikke det er så mange som mener dama er den verste her, dere må ikke legge så mye i det som står, annet enn det som faktisk står. Ja, mannen har ansvaret, og er drittsekken. Men i tilfeller elskerinna visste at han var opptatt, så er hun også en dritt i mine øyne. Det gjør IKKE at mannen blir mer uskyldig eller et offer, absolutt ikke. Det gir ham ikke mindre skyld, og gjør ikke at det blir lettere å tilgi ham. Er min erfaring.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #30 Skrevet 3. juni 2013 Selvfølgelig har mannen min skylda, ikke ment noe annet. Men de som har opplevd dette og vet hvordan det er de eneste som kan forstå dette. Mannen min har vel hørt alle verdens kallenavn og fått så øra flagrer. Men iblant er ikke bare det nok. Man blir bitter og hevnlysten. Jeg har ikke gjort noe mot henne, og kommer ikke til å gjøre det heller, men det frister. Våre felles venner er fortsatt våre felles venner. Ett par venninner har hun mister pga detta da....mohahaha. Men det har også mannen min...mohahaha Anonym poster: 417c1fc88fe8b28ddf71dedd02693abf
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #31 Skrevet 3. juni 2013 Selvfølgelig har mannen min skylda, ikke ment noe annet. Men de som har opplevd dette og vet hvordan det er de eneste som kan forstå dette. Mannen min har vel hørt alle verdens kallenavn og fått så øra flagrer. Men iblant er ikke bare det nok. Man blir bitter og hevnlysten. Jeg har ikke gjort noe mot henne, og kommer ikke til å gjøre det heller, men det frister. Våre felles venner er fortsatt våre felles venner. Ett par venninner har hun mister pga detta da....mohahaha. Men det har også mannen min...mohahaha Anonym poster: 417c1fc88fe8b28ddf71dedd02693abf Hi Anonym poster: 417c1fc88fe8b28ddf71dedd02693abf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå