Gå til innhold

Huff... :( Var på besøk hos ett vennepar i dag og mannen ble helt tullerusk, fnisen og godt skjult kåt på husets datter som er 15.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Godt skjult???

 

Ja. Jeg ser det tydelig fordi jeg kjenner hans reaksjonsmønser når han ser noe han liker. Han begynner å stange med hodet, lufte på genseren, blåser ut brystkassa og ler mye med en kunstig latter og smiler alt for mye.

Men andre ser ikke dette. Tror jeg. Han stirrer ikke så mye. Han er for smart til det og prøver å ta hensyn. Sett menn som stirrer mer. Men han reagerer ubevisst. Reaksjonene kommer. Svetten kan renne og han mister tråden.

Så dette er et problem for han. Men andre som ikke har grunn til å bli såret legger nok ikke så merke til det.

Hi

 

Anonym poster: 3ede3f0bbb21d3d8729889524fe50ebb

 

Stange med hodet? I all verden, hva er dette for slags vesen?

 

Anonym poster: 6f34850f6a2bf2a30aa82f87a6097b3f

 

Hehe.. Sånn duene gjør. Som at skjorta har en vond merkelapp eller ikke sitter. Du verden, vanskelig å forklare. Men det tar helt av med chicks på radaren.

 

Anonym poster: 3ede3f0bbb21d3d8729889524fe50ebb

 

Sånn duene gjør??

Uff, dette var jo bare ekkelt (og rart)! Så utrolig ubehagelig det må være for dette venneparet deres at han reagerer sånn på datteren deres! Ikke si at de ikke merker at han svetter, blåser opp brystkassen og stanger som en due (??)!!

 

Anonym poster: 21406c8c6230841da6ddd0870cefd081

hahaha sorry, har hatt totalt latterkick i flere minutter!

Som duene gjør???!! Ha ha kan se det for meg!

Tipper den stakkars jenta ble imponert av oppførselen hans.

En svett gammel gris som prøver og kurtisere henne!

 

Lufter på genseren og blåser ut brystkassa? Neandertalergener?

 

Tenker han er et syn på stranda når ungjentene spretter forbi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gitt beskjed. Da ble det verre. Han kan rett og slett ikke for det. Da må han være hjemme. Dette er et ufrivillig tenningsmønster og det ødelegger respekt.

Hi

 

Anonym poster: 3ede3f0bbb21d3d8729889524fe50ebb

da bør han nesten være hjemme. Tror ikke akkurat det blir bedre med årene...

En gammel bestefarsgris... Grøss!!

 

Hva med venninner av barna deres når de blir så store?

 

Anonym poster: 2b211915863aac2e818369b61ce802e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det du beskriver kan man godt le av - men seriøst.... det virker som om mannen kanskje kunne trengt noen terapitimer ift hvordan han kan kontrollere dette.

 

En tenning på så unge jenter grenser til pedofili. Det blir ubehagelig for ham selv, det er ubehagelig for deg og ikke minst for den unge jenta som ufrivillig blir utsatt for slik oppmerksomhet. For tro meg, man må være både blind og døv for å unngå å legge merke til slik endring av adferd.

 

Han bør ikke minst søke terapi for sin egen del om dette er noe han "ikke kontrollerer". Hvis han ikke greier å kontrollere det så trenger han hjelp. Han beveger seg innpå et område som ikke er akseptabelt, hverken lovlig ift seksuell lavalder eller sosialt sett. Han risikerer å få et rykte på seg som kan gå ut over både det sosiale og det jobbmessige - som "grisen" som alltid sikler på ungjenter.

 

Om han vil kan han lære å kontrollere reaksjonene sine. Men det virker jo som om han egentlig ikke er så interessert i det...?

 

Anonym poster: 5ab06a147e4d3acbcc231b2e39cf9c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du må jo glede deg til å dra på stranda til sommern med en sånn kåtbukk. Sitte der stolt ved siden av han....., fy faan. Ekkelt og trist ... For deg HI for jeg går utifra du ser ut som en normal voksen dame? Kan jeg spørre hva hans oppførsel gjør med din selvtillit når han så unormalt tydelig blir tent og kåt på ungt lammekjøtt!

 

Anonym poster: 5fc2c33696d42ddcebce1ddc62dcb065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge mannen din ikke glor eller viser tegn til å prøve seg så synes jeg han må få lov å ha sin fasinasjon for ungdommelig friskhet. Jeg synes det høres ut som og jeg mistenker at HI er en usikker litt avdanket dame med dårlig selvtillit.

 

Anonym poster: a991813e9e388fa540585e706a9eb39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan virkelig ikke for det, men veldig glad for at jeg satt bak en skjerm alene nå! Stanger! Slik som duene gjør! Hahahahaha, ler så tårene triller, har helt vondt i magen her! Morsomste innlegget på lenge! Seriøst, har vondt av deg og skjønner at det er ekkelt og alt det der. Jeg hadde blitt kvalm og irritert selv!! Men likevel - takk for en god latter, herregud å vittig, verste er at jeg skjønte beskrivelsen 100% fordi jeg har en kompis som alltid ble sånn når jeg snakka med han! Plutselig med han "såå kul" mens vi snakka, og hodet gikk akkurat som en due! Sikkert derfor denna beskrivelsen ble så utrooolig komisk! Syns du kan vise han innlegga her jeg :)

 

Anonym poster: 5d66a10269af556cf5f73cca214a9505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lykkeliggift

Forundrer meg at dere dømmer han, kaller han en gris osv. Hi skriver jo at han ikke kan noe for det og at han ikke stirrer fordi han forsøker å vise respekt.

 

Ingen kan vel for hva de blir tent på / opphisset av. Men hva han velger å gjøre med det er jo en annen sak.

 

For meg virker det som han selv er klar over det og virkelig sliter med dette, men forsøker av respekt å kikke vekk osv.

 

Han er da ingen gris eller pedofil da. Han kan jo ikke for det. Stor forskjell på det han sliter med og de som med vitende vilje legger an på og går videre med dette.

 

Synes synd på mannen din jeg hi. Kanskje du skal høre med han om en terapeut og hjelp til teknikker som kan hjelpe han å enten bli kvitt dette eller dempe det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt skjult???

 

Ja. Jeg ser det tydelig fordi jeg kjenner hans reaksjonsmønser når han ser noe han liker. Han begynner å stange med hodet, lufte på genseren, blåser ut brystkassa og ler mye med en kunstig latter og smiler alt for mye.

Men andre ser ikke dette. Tror jeg. Han stirrer ikke så mye. Han er for smart til det og prøver å ta hensyn. Sett menn som stirrer mer. Men han reagerer ubevisst. Reaksjonene kommer. Svetten kan renne og han mister tråden.

Så dette er et problem for han. Men andre som ikke har grunn til å bli såret legger nok ikke så merke til det.

Hi

 

Anonym poster: 3ede3f0bbb21d3d8729889524fe50ebb

 

Stange med hodet? I all verden, hva er dette for slags vesen?

 

Anonym poster: 6f34850f6a2bf2a30aa82f87a6097b3f

Nå går det noen ekstremt morsomme bilder gjennom hodet mitt!! :):):):) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh....my....god. For det første til mannen din som reagerer sånn. For det andre til kjerringene her inne som er utrolig teite! Flere nevner døtrene deres? Hva i alle dager har det med saken å gjøre?? Selv om man synes en jente er fin betyr ikke det at en mann har lyst til å pule sin egen datter. Det er dere som er syke.

 

Anonym poster: 6ceeea4706bcb7a737d09d5f51581e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så såret. Han er en aller tiders mann. Men han er så utrolig fysisk tiltrekt unge og pene jenter. Sjelden han reagerer på så unge. Men kan smugtitte og bli svært overlykkelig om det deiser ned 18-19 åringer ved siden av oss på stranda.

Han skjuler som sagt dette godt. Men han blir jo helt rar og svett så det lyser lang vei likevel :-/

Han er 39 år.

 

Anonym poster: 3ede3f0bbb21d3d8729889524fe50ebb

det høres jo fælt ut.... datteren min er 15, helt utenkelig at min mann ( hennes stefar) skulle tenkt sånn om henne... det må være ille... føler m deg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så såret. Han er en aller tiders mann. Men han er så utrolig fysisk tiltrekt unge og pene jenter. Sjelden han reagerer på så unge. Men kan smugtitte og bli svært overlykkelig om det deiser ned 18-19 åringer ved siden av oss på stranda.

Han skjuler som sagt dette godt. Men han blir jo helt rar og svett så det lyser lang vei likevel :-/

Han er 39 år.

 

Anonym poster: 3ede3f0bbb21d3d8729889524fe50ebb

det høres jo fælt ut.... datteren min er 15, helt utenkelig at min mann ( hennes stefar) skulle tenkt sånn om henne... det må være ille... føler m deg

 

Jeg er 32, og finner det helt utenkelig at min stefar skal tenke sånn om meg også. HI's mann høres ut som ekkel gris, men det betyr da virkelig ikke at han er incestuøs, ærlig talt.

 

Anonym poster: c86fd1ca4424076f77250ed5001e1bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såret? Du blir SÅRET?? For at han glor på jenter? Jeg ville blitt sint, flau og forbanna om gubben sikla på smårips. Minst av alt såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Herregud, jeg ler så jeg griner av beskrivelsene av denne stakkarslige mannen. Kan forstå at ikke fruen hans ler da. Ville også tro at litt terapi kunne gjort seg. Han kan jo starte med å vise hvordan han stanger og blåser opp brystkassen. Et sleskete flir for å toppe det hele, så skal du se at menn i hvite frakker kommer å henter ham ;)

 

Anonymous poster hash: c1237...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å forsvare denne mannen... Han høres ut som en gris... MEN å kalle han pedofil er altfor drøyt!!! Når man er pedofil tenner man på prepubertale barn.. Og det er ikke en 15 åring... Når man er 15 år har man en kvinnelig kropp... Fremdeles creepy av denne mannen, men å kalle han pedofil blir rett og slett for drøyt!!

 

Anonymous poster hash: f6c9c...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stanger med hodet slik duene gjør, mens han blåser opp brystet og svetter som en gris! Sorry altså, men jeg ler og ler mens tårene triller her :D Snurr film! He he he :)

 

Anonymous poster hash: 3a70b...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke ofte jeg flirer her jeg sitter bak paden, men det gjorde jeg jaggu meg nå,hahaha :-)

Kurr,Kurr,Kurr :-)

 

Anonymous poster hash: c5eca...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å problemet er? :o Jeg var selv bare 15 år når jeg ble sammen med min mann som er 19 år eldre enn meg. Nå er jeg 36 år, vi er i dag gift og har 2 små barn. Problemet her er jo ikke alderen, men at han ser på når han har kone!

Å man er IKKE pedofil om man tenner på jenter på 15 år!!!!!

 

Anonymous poster hash: 7b454...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å problemet er? :o Jeg var selv bare 15 år når jeg ble sammen med min mann som er 19 år eldre enn meg. Nå er jeg 36 år, vi er i dag gift og har 2 små barn. Problemet her er jo ikke alderen, men at han ser på når han har kone!

Å man er IKKE pedofil om man tenner på jenter på 15 år!!!!!

 

Anonymous poster hash: 7b454...555

Jo, det er man.

 

- 15-åringer er småunger

- de er under den seksuelle lavalderen

- de er ikke myndige

- noen har heller ikke fått mensen!

 

Anonymous poster hash: 8e6e6...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å problemet er? :o Jeg var selv bare 15 år når jeg ble sammen med min mann som er 19 år eldre enn meg. Nå er jeg 36 år, vi er i dag gift og har 2 små barn. Problemet her er jo ikke alderen, men at han ser på når han har kone!

Å man er IKKE pedofil om man tenner på jenter på 15 år!!!!!

 

Anonymous poster hash: 7b454...555

Jo, det er man.

 

- 15-åringer er småunger

- de er under den seksuelle lavalderen

- de er ikke myndige

- noen har heller ikke fått mensen!

 

Anonymous poster hash: 8e6e6...16f

Hahaha. Håper for din del at du ikke går ut i den virkelige verden og sier man er pedofil om man blir sammen med ei på 15 år???? Da blir du gjort til latter og årets snakkis. Når man er pedofil så tenner man på barn! Ikke på ungdommer.

 

Anonymous poster hash: 7b454...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å problemet er? :o Jeg var selv bare 15 år når jeg ble sammen med min mann som er 19 år eldre enn meg. Nå er jeg 36 år, vi er i dag gift og har 2 små barn. Problemet her er jo ikke alderen, men at han ser på når han har kone!

Å man er IKKE pedofil om man tenner på jenter på 15 år!!!!!

 

Anonymous poster hash: 7b454...555

Om en mann på 34 hadde kommet etter min datter på 15, hadde han hatt et stort problem!!! Skjønner at du som 15-åring ikke så det klart, for da var du jo mentalt et barn, men nå som du er voksen fatter jeg ikke at du syns det er helt ok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å problemet er? :o Jeg var selv bare 15 år når jeg ble sammen med min mann som er 19 år eldre enn meg. Nå er jeg 36 år, vi er i dag gift og har 2 små barn. Problemet her er jo ikke alderen, men at han ser på når han har kone!

Å man er IKKE pedofil om man tenner på jenter på 15 år!!!!!

 

Anonymous poster hash: 7b454...555

Om en mann på 34 hadde kommet etter min datter på 15, hadde han hatt et stort problem!!! Skjønner at du som 15-åring ikke så det klart, for da var du jo mentalt et barn, men nå som du er voksen fatter jeg ikke at du syns det er helt ok!

Du synes det er rart at jeg fortsatt synes det er greit??? Ehhhh jeg er fortsatt gift med han! Verdens beste mann, venn og pappa. <3

 

Anonymous poster hash: 7b454...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...