Gå til innhold

Huff... :( Var på besøk hos ett vennepar i dag og mannen ble helt tullerusk, fnisen og godt skjult kåt på husets datter som er 15.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

HAHAHAHA!Dette er definitivt den morsomste tråden jeg har lest her inne! Slår nok både sametruse, hyllebærsaft og biler i feil garasje...

 

Anonymous poster hash: e4fc5...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker denne tråden, jeg søker den opp innimellom når jeg trenger å le litt. Hahaha, jeg ser for meg denne rare rødmussede fårete mannen. Noen ganger tenker jeg at han liksom sparker litt i bakken også, som en hest som tar fart. HAHAHAHAHAHA :D

 

Anonymous poster hash: 89ac5...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min glante fælt en gang på ei veldig pen jente, kanskje i begynnelsen av 20. Når vi var gått forbi hvisket jeg han i øret at det såret meg VELDIG at han glante slik. Jeg ble flau av det og skulle han gjøre det skulle ikke jeg gå på siden med en gubbe som glaner på andre. Han gjorde det aldri igjen.



Anonymous poster hash: 35396...773
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker denne tråden, jeg søker den opp innimellom når jeg trenger å le litt. Hahaha, jeg ser for meg denne rare rødmussede fårete mannen. Noen ganger tenker jeg at han liksom sparker litt i bakken også, som en hest som tar fart. HAHAHAHAHAHA :D

 

Anonymous poster hash: 89ac5...081

 

Som en elg i brunst! ;)

 

Anonymous poster hash: dcb0f...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg elsker denne tråden, jeg søker den opp innimellom når jeg trenger å le litt. Hahaha, jeg ser for meg denne rare rødmussede fårete mannen. Noen ganger tenker jeg at han liksom sparker litt i bakken også, som en hest som tar fart. HAHAHAHAHAHA :D

 

Anonymous poster hash: 89ac5...081

Som en elg i brunst! ;)

 

Anonymous poster hash: dcb0f...0e1

JAAAA! Det er det jeg mener! Ikke hest :)

 

Anonymous poster hash: 89ac5...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å problemet er? :o Jeg var selv bare 15 år når jeg ble sammen med min mann som er 19 år eldre enn meg. Nå er jeg 36 år, vi er i dag gift og har 2 små barn. Problemet her er jo ikke alderen, men at han ser på når han har kone!

Å man er IKKE pedofil om man tenner på jenter på 15 år!!!!!

 

Anonymous poster hash: 7b454...555

Om en mann på 34 hadde kommet etter min datter på 15, hadde han hatt et stort problem!!! Skjønner at du som 15-åring ikke så det klart, for da var du jo mentalt et barn, men nå som du er voksen fatter jeg ikke at du syns det er helt ok!

Enig i at det er galt, men pedofili er det ikke, og det var vel det som først og fremst ble tatt opp her.

 

 

Anonymous poster hash: cf97f...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

  • 7 måneder senere...

Hehe.. Sånn duene gjør. Som at skjorta har en vond merkelapp eller ikke sitter. Du verden, vanskelig å forklare. Men det tar helt av med chicks på radaren. Anonym poster: 3ede3f0bbb21d3d8729889524fe50ebb

along with chicks, my man get tics....

 

 

Yæk!

 

Anonymous poster hash: 56d1f...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før pedofili-diskusjonen starter er jo dette bare en av de aller, aller beste og festligste trådene her inne!

 

Anonymous poster hash: e4fc5...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Jeg har ledd så jeg har ristet, tårene spruter her. For en fantastisk tråd. Moderator bør klippe vekk alt det kjipe pisset på slutten av tråden

 

Anonymous poster hash: 13df8...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...

Annonse

  • 7 måneder senere...

Tar meg selv i å stange litt med hodet hver gang jeg leser denne, for å prøve hvordan det ser ut... 😂

Anonymkode: e6422...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
På 31.3.2018 den 2.19, Anonym bruker skrev:

Tar meg selv i å stange litt med hodet hver gang jeg leser denne, for å prøve hvordan det ser ut... 😂

Anonymkode: e6422...5df

Du er sikkert ikke aleine heller, sitter   nok sunnere i det ganske land og prøvestanger! 😂😂😂

Anonymkode: 2807b...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er sikkert ikke aleine heller, sitter   nok sunnere i det ganske land og prøvestanger! 😂😂😂

Anonymkode: 2807b...baf

*stangere*

Anonymkode: 2807b...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er sikkert ikke aleine heller, sitter   nok sunnere i det ganske land og prøvestanger! 😂😂😂

Anonymkode: 2807b...baf

Opp. Må leses!

Anonymkode: 10b40...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan det går med de, om de fortsatt er gift og han fortsatt stanger og blåser seg opp? 

Anonymkode: e2d5e...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...