Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #26 Skrevet 2. juni 2013 Jeg klarer ikke se problemet med disse diskusjonene. Se det heller som et kompliment på at navnet dere og venninne/slekt har valgt er lekkert! Selv har jeg ei barndomsvenninne som valgte samme navn som mitt barn 3 mnd etter jeg fødte. Moren min møtte henne og fortalte henne om at jeg hadde valgt dette navnet. Åhhh, så nydelig et navn, det har jeg ikke hørt før, sa hun, og vips... (Det er få som heter det i Norge.) Det betyr jo bare at jeg valgte et nydelig navn Anonym poster: 775884ce19ec60968ca8e86ad0145dce
Gjest ronja røverdatter Skrevet 2. juni 2013 #27 Skrevet 2. juni 2013 Jeg synes at det er litt merkelig å velge samme navnet som en nær venninne eller et nært familemedlem, i alle fall dersom navnet er så spesielt at det ikke er et navn man ville ha valgt om ikke akkurat denne andre hadde det. Men ingen eier navn, og ingen trenger å spørre andre om å få lov til å bruke navnet.
Slalotte Skrevet 2. juni 2013 #28 Skrevet 2. juni 2013 Den som roper det ut først skal hete det.. Folk får gjøre som de vil men jeg syns det blir litt rart når folk tar navnet av noen som allerede har brukt det.. En venninne kalte sønnen sin for det samme som min sønn heter.. syns det blir idiotisk.. Jeg har en kusine som har helt likt navn som meg, fornavn og etternavn.. hun er 5 år yngre.. syns det er utrolig teit.. har man ikke fantasi, så man får bare ta det som noen andre i familien heter..
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #29 Skrevet 2. juni 2013 Jeg klarer ikke se problemet med disse diskusjonene. Se det heller som et kompliment på at navnet dere og venninne/slekt har valgt er lekkert! Selv har jeg ei barndomsvenninne som valgte samme navn som mitt barn 3 mnd etter jeg fødte. Moren min møtte henne og fortalte henne om at jeg hadde valgt dette navnet. Åhhh, så nydelig et navn, det har jeg ikke hørt før, sa hun, og vips... (Det er få som heter det i Norge.) Det betyr jo bare at jeg valgte et nydelig navn Anonym poster: 775884ce19ec60968ca8e86ad0145dce Kan jeg spørre hva navnet er? Anonym poster: 8e9a7f52c9179aca6302c6a899d4a12d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå