Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #27 Skrevet 2. juni 2013 Vet ikke hvem det er engang.... Anonym poster: a5aeafc24ab7cba20833c9508c24a8ed
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #28 Skrevet 2. juni 2013 Owen Hunt. Han skulle fått putte unger på meg i vertfall! Så kunne Christina sitte der med skjegget i postkassa Anonym poster: 5e9f521a97b0859af11b04393838a2bf
valkyrien Skrevet 2. juni 2013 #29 Skrevet 2. juni 2013 Nei... Det er ingen av mennene i Grey's som appellerer til meg... Da må du gi ett eks på en tiltrekkende mann! Det er jo så mange "hotte" menn i Greys! Matthew Mcconaughey i rollen som Denton Van Zan i "Reign of fire" er relativt hot Kristofer Hivju i "Game of thrones". Var vanskelig å komme på noen nå Sånn blant vanlige dødelige så er det typisk bikerfolk jeg tiltrekkes av. Med skjegg, helst kort hår, gjerne tatoveringer
Catlady Skrevet 2. juni 2013 #30 Skrevet 2. juni 2013 Nei... Det er ingen av mennene i Grey's som appellerer til meg... Da må du gi ett eks på en tiltrekkende mann! Det er jo så mange "hotte" menn i Greys! Matthew Mcconaughey i rollen som Denton Van Zan i "Reign of fire" er relativt hot Kristofer Hivju i "Game of thrones". Var vanskelig å komme på noen nå Sånn blant vanlige dødelige så er det typisk bikerfolk jeg tiltrekkes av. Med skjegg, helst kort hår, gjerne tatoveringer Opi litt mer up your biker alley ?
valkyrien Skrevet 2. juni 2013 #31 Skrevet 2. juni 2013 Nei... Det er ingen av mennene i Grey's som appellerer til meg... Da må du gi ett eks på en tiltrekkende mann! Det er jo så mange "hotte" menn i Greys! Matthew Mcconaughey i rollen som Denton Van Zan i "Reign of fire" er relativt hot Kristofer Hivju i "Game of thrones". Var vanskelig å komme på noen nå Sånn blant vanlige dødelige så er det typisk bikerfolk jeg tiltrekkes av. Med skjegg, helst kort hår, gjerne tatoveringer Opi litt mer up your biker alley ? Opi?
Light of my life Skrevet 2. juni 2013 #32 Skrevet 2. juni 2013 Ingen fra Greys nei, men Travis Fimmel fra Vikings.... Oh my....
valkyrien Skrevet 2. juni 2013 #33 Skrevet 2. juni 2013 Ingen fra Greys nei, men Travis Fimmel fra Vikings.... Oh my.... Det begynner å ligne noe ja, kunne sett noe eldre og litt mer rufsete ut for meg da
Catlady Skrevet 2. juni 2013 #34 Skrevet 2. juni 2013 Nei... Det er ingen av mennene i Grey's som appellerer til meg... Da må du gi ett eks på en tiltrekkende mann! Det er jo så mange "hotte" menn i Greys! Matthew Mcconaughey i rollen som Denton Van Zan i "Reign of fire" er relativt hot Kristofer Hivju i "Game of thrones". Var vanskelig å komme på noen nå Sånn blant vanlige dødelige så er det typisk bikerfolk jeg tiltrekkes av. Med skjegg, helst kort hår, gjerne tatoveringer Opi litt mer up your biker alley ? Opi? Glemte en e gitt !! https://www.google.no/search?q=opie+sons+of+anarchy&client=safari&hl=nb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=RIKrUZL1FcaS4ATnuoCgBA&ved=0CDQQsAQ&biw=1024&bih=672
valkyrien Skrevet 2. juni 2013 #36 Skrevet 2. juni 2013 Nei... Det er ingen av mennene i Grey's som appellerer til meg... Da må du gi ett eks på en tiltrekkende mann! Det er jo så mange "hotte" menn i Greys! Matthew Mcconaughey i rollen som Denton Van Zan i "Reign of fire" er relativt hot Kristofer Hivju i "Game of thrones". Var vanskelig å komme på noen nå Sånn blant vanlige dødelige så er det typisk bikerfolk jeg tiltrekkes av. Med skjegg, helst kort hår, gjerne tatoveringer Opi litt mer up your biker alley ? Opi? Glemte en e gitt !! https://www.google.n...iw=1024&bih=672 Yes, det var en god kandidat ja
Rivjernet Skrevet 2. juni 2013 #37 Skrevet 2. juni 2013 Nei... Det er ingen av mennene i Grey's som appellerer til meg... Da må du gi ett eks på en tiltrekkende mann! Det er jo så mange "hotte" menn i Greys! Matthew Mcconaughey i rollen som Denton Van Zan i "Reign of fire" er relativt hot Kristofer Hivju i "Game of thrones". Var vanskelig å komme på noen nå Sånn blant vanlige dødelige så er det typisk bikerfolk jeg tiltrekkes av. Med skjegg, helst kort hår, gjerne tatoveringer Opi litt mer up your biker alley ? Opi? Glemte en e gitt !! https://www.google.n...iw=1024&bih=672 Yes, det var en god kandidat ja Hadde ikke sparket noen av dem ut av senga mi, for å si det sånn..
Catlady Skrevet 2. juni 2013 #38 Skrevet 2. juni 2013 Nei... Det er ingen av mennene i Grey's som appellerer til meg... Da må du gi ett eks på en tiltrekkende mann! Det er jo så mange "hotte" menn i Greys! Matthew Mcconaughey i rollen som Denton Van Zan i "Reign of fire" er relativt hot Kristofer Hivju i "Game of thrones". Var vanskelig å komme på noen nå Sånn blant vanlige dødelige så er det typisk bikerfolk jeg tiltrekkes av. Med skjegg, helst kort hår, gjerne tatoveringer Opi litt mer up your biker alley ? Opi? Glemte en e gitt !! https://www.google.n...iw=1024&bih=672 Yes, det var en god kandidat ja Hadde ikke sparket noen av dem ut av senga mi, for å si det sånn.. Han her !!! https://www.google.no/search?q=don+draper&client=safari&hl=nb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=0IarUeCkMo3P4QSGzYHIBw&ved=0CDUQsAQ&biw=1024&bih=672
Gjest Trulte med to små Skrevet 2. juni 2013 #39 Skrevet 2. juni 2013 Jeg hadde snudd i døren og løpt!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #40 Skrevet 2. juni 2013 Hehe, hadde neppe sagt nei takk til hverken ham, Mark eller Jackson Avery (er det det han heter? Han med de fantastiske øynene!). Anonym poster: f523ef63b27bc86d7acc6ac934d57dbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå