Gå til innhold

Hvis du hadde vært singel og møtt på Derek Shepherd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og han hadde vist en viss interesse for deg...

Hadde du slått til? :D

Anonym poster: b6f1f35b790914118b616b78daa86d61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes please :P

Eller Jack Sparrow, mmmmm :D

Anonym poster: cb56034f7a9973600572db60c98376ff

Skrevet

nei ville heller hatt mark, husker ikke hvordan etternavnet skriver, men er pappan til det lesbiske parets barn

Anonym poster: acea35babd941df66cddc99d1d256dfd

Skrevet

nei ville heller hatt mark, husker ikke hvordan etternavnet skriver, men er pappan til det lesbiske parets barn

Mark Sloan ;)

Gjest Thunder Road
Skrevet

Trodde du heller ville hatt mark (i magen altså), fordi du syntes dr. Sheperd er så fæl! Hahaha! Men så leste jeg resten :P

Skrevet

Ooooooh yes!!!

Han hadde ikke trengt å vise interesse en gang, jeg hadde glatt tatt første steg ;-)

Anonym poster: 71dec9bb772ec5b4251483f6c853ade6

Skrevet

Jeg hadde nok bare vært interessert til Alex kom inn i rommet... Litt sånn "ødelagte" menn er utrolig tiltrekkende.

Anonym poster: 2a0e606ce5bcd7b309d6ddca2d05f7d3

Skrevet

Nei... Det er ingen av mennene i Grey's som appellerer til meg...

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Så hadde jeg spurt om han kunne vise meg veien dit Jackson Avery befant seg...mmmm

Skrevet

Derek who....? Greys har aldri fenget meg. Har fulgt med på mye rart, men der orket jeg faktisk ikke..

Anonym poster: 7996fe91db69c2ad230cb8e141984f69

Skrevet

Hadde jeg vært singel og møtt på Derek hadde jeg bare gått videre. Kan jo hende Avery eller Sloan var i nærheten ;)

Skrevet

Ja takk! Alle faktisk :-)

Skrevet

Nei, liker ikke små pinglete menn.

Anonym poster: 005f483d09afa671c23e0ad3e9fa6e03

Skrevet

Oh yeah :)

Skrevet

Hadde jeg vært singel og møtt Derek Sheperd, så hadde jeg tenkt at fyren må jo være klin gal som tror han er denne personen i virkeligheten ;)

Hadde jeg derimot møtt Patric Dempsey, så hadde jeg sikkert slått av en prat, men han er ikke min type :)

Anonym poster: 00a2d0a952285c6fad9439c81f0dec9e

Skrevet

Hvis man lever i en fantastiverden, så lett! Kanskje litt gammel for meg, menneh, details :D Owen Hunt hadde ikke vært feil han heller...!

Sånn i den virkelige verden så er jo Patrick Dempsey kjekk, for all del, og han fremstår som veldig hyggelig, men...Tja, er jo personligheten og karakteren han spiller som gjør ham så infamt tiltrekkende *sikle*

Gjest Visten Vrangskapning
Skrevet

Man trenger ikke være hjernekirurg for å skjønne at det aldri kun

ne blitt oss to ;-)

Skrevet

Nah, foretrekker Owen Hunt- tidligere soldat/militærlege og utført heltedåder i krig etc. Sexy! :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Lurte på hvem Derek Shepherd er, så jeg googlet og fant foto. Men hvem er han? Hva er så spesielt med ham? Fant et bilde av en pen, men ellers ganske vanlig utseende mann.

Skrevet

Nei... Det er ingen av mennene i Grey's som appellerer til meg...

Da må du gi ett eks på en tiltrekkende mann! Det er jo så mange "hotte" menn i Greys!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...