Gå til innhold

Vil en mann takke ja eller nei til dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får se hva jeg gjør. Takk for alle innspill! Setter pris på alle svar.

Hi

Anonym poster: 441584bd8e2166b5eb0d2483bd36e799

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en idé! Gå fra mannen først, så kan du ha så mye uforpliktende sex du bare orker! OG du trenger ikke å være redd for å bli avvist, for da er det jo bare å velge ut en annen mann! Beklager HI, jeg vet at det ikke er dette du spør om, men det er lite som provoserer meg mer enn utroskap. Det er en ting at vi ikke er monogame, men vi har avgitt et løfte(gift eller ei) om å være trofast. Fantasiene dine kan ingen ta fra deg, men om du velger å praktiser de så ikke la det gå ut over mannen din. Ha baller nok til å gå fra han først. Takk for meg..

Skrevet

Jeg har en idé! Gå fra mannen først, så kan du ha så mye uforpliktende sex du bare orker! OG du trenger ikke å være redd for å bli avvist, for da er det jo bare å velge ut en annen mann! Beklager HI, jeg vet at det ikke er dette du spør om, men det er lite som provoserer meg mer enn utroskap. Det er en ting at vi ikke er monogame, men vi har avgitt et løfte(gift eller ei) om å være trofast. Fantasiene dine kan ingen ta fra deg, men om du velger å praktiser de så ikke la det gå ut over mannen din. Ha baller nok til å gå fra han først. Takk for meg..

Ønsker ikke gå fra han. Om det hadde vært alternativet hadde jeg klart å holde meg på matta. Men har lyst til å være super-ego og ha meg en kortvarig affære. Bare fordøm meg, forventet det, men vet at vi er mange som tenker som jeg. Ikke alle er like prektige eller greier å holde seg til èn partner hele livet. Betyr ikke at det er riktig eller greit, men det er sant.

Hi

Skrevet

Jeg har en mann som hadde en ons. Han angra seg som en hund og fortalte meg alt etter 4t.

Så det fins faktisk menn som kan være ærlig om den slags ting. Selvom man risikerer alt.

Anonym poster: a0be39313876c381653b325ff013a817

Skrevet

Jeg forundres over at noen i det hele tatt kan vurdere dette.. Sjansen er stor for at din fantasi om denne natten er bedre enn i virkeligheten. Ons er vel sjelden den helt store sexopplevelsen, og blandet med samvittighetskvaler så må det jo bare bli en katastrofe!

Hva om dere gjennomfører dette, han angrer seg vanvittig etterpå og forteller alt til sin kone? Kan jo hende kona da tar kontakt med din mann, eventuelt forteller om hendelsen til alle sine venninner slik at mannen din får høre om det andre steder. Er du virkelig villig til å ta denne sjansen?

Anser ikke sannsynligheten for at han skal si noe til konen som særlig stor. Hvorfor ødelegge slik for seg selv?

Hi

Kan vel være at han synes det blir vanskelig å leve med skyldfølelsen og føler for å være ærlig med henne. Slikt har skjedd før.

Og med det risikere at hun går fra han? Tror ikke det.. Har aldri hørt om en mann som har innrømmet utroskap uten å ha kniven på strupen og står i fare ofr å bli avslørt.

Hi

Enig med Groosalugg. Ikke gjør det HI. Du snakker med en med dyrekjøpt erfaring...

Jeg var ny i jobb og ble raskt introdusert for kollegaen min. Vi jobbet mye sammen bare vi to. Det ble plutselig overtid med pizza og takeaway.

Så ble det "overtid" på byen med øl og vin.. Og så skjedde det bare. Han var kjekk, vi var kåte og lot den spontane lysten regjere. Vi var begge gift, han hadde to barn, jeg hadde ett. Ingen skulle få vite noe og alt virket så ukomplisert da jeg forlot hotellrommet hans.

Det kom til å gå som en lek å skulle skjule det.

Inntil den dagen han ikke gjorde det lenger. Kona hans hadde visst kjøpt kjærestereise til de for å vise hvor mye hun satt pris på en så trofast og god mann som ham.

Og da sprakk han og innrømmet alt på stedet. Så klart fikk min mann også vite. Og gikk fra meg sammen dagen.

Du kan ALDRI, ALDRI, ALDRI lene deg på et slikt løfte. Plutselig blir en av partene trengt oppi et hjørne. Og det blir plutselig veldig vanskelig å tie. Vi er alle bare mennesker og de fleste av oss, uansett hvor lite vi liker å tro det, vil på et punkt ha vanskelig med å holde på en sånn hemmelighet.

Vi kjente ikke hverandre godt nok og det virker ikke som du og denne mannen gjør heller. Det er ingen som forventer at man skal sette all sin lit til en person man nettopp har møtt. Det er ikke naturlig det.

Det virker som du har det bra med din mann. Prøv så godt du kan å pleie forholdet deres. Flørt, le, kos, ha masse sex.

Det er sommer og plutselig skal du se forelskelsen springe frem igjen. Det er en grunn til at du valgte akkurat ham. Han er din spesielle. Ikke sats alt du har. Det er ikke, under noen omstendigheter, verdt det.

Hilsen brent barn.

Anonym poster: 4773dc84f8c9a3ef0c1db13db3432d33

Skjønner veldig godt hva du mener. Det hadde vært helt krise for meg å bli oppdaget, og da bør jeg jo helst la være. Men har fantasert om dette daglig i seks mnd og holder på å bli sprø.

Hi

Hvis du har fantasert om dette så lenge blir det garantert en skuffelse! Du vet jo ikke om han er noe bra i senga en gang! Jeg skal ikke dømme deg, og skjønner lysten, jeg var en gang "den andre kvinnen" og sendt en sånn forespørsel til en mann og fikk positiv respons, men vi holdt på til og fra i 3 år da, ikke bare en natt... Det var veldig spennende og bra den gangen, men jeg hadde aldri bedratt min nåværende mann. Jeg hadde aldri greid å slappe av sammen med han igjen etter noe sånt... (ikke har jeg lyst heller nå, vi har der veldig bra sammen...) Men som sagt, jeg tror sjansen for at du blir skuffa er stor, og da er det virkelig ikke vært det!!

Anonym poster: 790fb54966086fe7de89447118923992

Skrevet

Er egentlig ikke selve sexen jeg fantaserer om, men det å kline og kjenne sommerfuglene og begjæret. Syns det er så trist å aldri skulle ha den følelsen igjen. Det er det deiligste i verden.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...