Gå til innhold

Vil en mann takke ja eller nei til dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sikkert tenkt det samme som deg!

Nå har ikke mannen og jeg hatt sex på to år, og forholdet er mer eller mindre dødt! Fantaserer stadig vekk om andre menn.

Om du er sikker på at dere ikke blir oppdaget, hadde jeg bare kjørt på! Jeg bet at i hvert fall jeg ikke er skapt for å ha sex med bare en mann hele livet....

Håper jeg husker anonymknappen nå!!

Anonym poster: 017f1ffff2c2610500653d197946e270

Godt å høre at vi er flere som lider av umoral. Her er jo ikke sexlivet dødt da. Det tok seg faktisk opp etter at jeg kysset han andre. Det vekket et begjær i meg som jeg hadde glemt at jeg hadde..

Men tør jeg? Vet ikke hva jeg er mest redd for, men tror nok det er at han skal si nei og så skal jeg stå igjen som en sexgal skrulle ;)

Hi

Anonym poster: 441584bd8e2166b5eb0d2483bd36e799

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forundres over at noen i det hele tatt kan vurdere dette.. Sjansen er stor for at din fantasi om denne natten er bedre enn i virkeligheten. Ons er vel sjelden den helt store sexopplevelsen, og blandet med samvittighetskvaler så må det jo bare bli en katastrofe!

Hva om dere gjennomfører dette, han angrer seg vanvittig etterpå og forteller alt til sin kone? Kan jo hende kona da tar kontakt med din mann, eventuelt forteller om hendelsen til alle sine venninner slik at mannen din får høre om det andre steder. Er du virkelig villig til å ta denne sjansen?

Skrevet

Jeg forundres over at noen i det hele tatt kan vurdere dette.. Sjansen er stor for at din fantasi om denne natten er bedre enn i virkeligheten. Ons er vel sjelden den helt store sexopplevelsen, og blandet med samvittighetskvaler så må det jo bare bli en katastrofe!

Hva om dere gjennomfører dette, han angrer seg vanvittig etterpå og forteller alt til sin kone? Kan jo hende kona da tar kontakt med din mann, eventuelt forteller om hendelsen til alle sine venninner slik at mannen din får høre om det andre steder. Er du virkelig villig til å ta denne sjansen?

Anser ikke sannsynligheten for at han skal si noe til konen som særlig stor. Hvorfor ødelegge slik for seg selv?

Hi

Skrevet

Anser ikke sannsynligheten for at han skal si noe til konen som særlig stor. Hvorfor ødelegge slik for seg selv?

Hi

Kan vel være at han synes det blir vanskelig å leve med skyldfølelsen og føler for å være ærlig med henne. Slikt har skjedd før.

Skrevet

Hi

Kan vel være at han synes det blir vanskelig å leve med skyldfølelsen og føler for å være ærlig med henne. Slikt har skjedd før.

Og med det risikere at hun går fra han? Tror ikke det.. Har aldri hørt om en mann som har innrømmet utroskap uten å ha kniven på strupen og står i fare ofr å bli avslørt.

Hi

Skrevet

Det er jo ingen av oss som kjenner mannen, og vet hva slags karakter han har, så da er det veldig vanskelig å svare på spm også. Har han en sterk karakter, svarer han nei...er han litt svak for kvinner, fart og spenning, svarer han kanskje ja.....det er jo 50/50, uansett hva vi her inne måtte tro om han,,,,,,men du ønsker kanskje at de fleste av oss her skulle svart ja, han vil nok hoppe til køys m deg. Likevel kan det hende han svarer nei..... Kanskje kona hans akkurat på D tidspunktet trengte han mer, barna, hjemmet etc, og han skjønner at å være utro er fullstendig galt......

Slike fristelse du beskriver er rett fra Fristeren m stor F. Ikke for å dømme deg, men dette er en felle lagt ut for deg for å ødelegge ditt ekteskap. Du har blitt forblindet av lyst og begjær etter det kysset. De tankene du har må du kvitte deg med! Vil du at mannen din skal ha en affære kanskje? Er det greit andre veien?

Skrevet

Jeg har vært i en lignende situasjon, og klarte å bli veldig forelsket, noe jeg ikke var forberedt på. Trodde det skulle være mye mer uproblematisk, men den andre mannen, som var så sjarmerende viste seg å a være litt drittsekk og det tok lang tid å komme over. Endte med at jeg ble skilt (av andre grunner), men greiene med han andre gjorde at jeg ble veldig ulykkelig (egentlig ikke pga noe dårlig samvittighet for min del men bare ulykkelig forelsket). Så jeg vil si, hvis du har det bra med mannen din så kan ting forandre seg på en måte du ikke er forberedt på, og når du har gått over en grense en gang, så er det fryktelig lett å gjøre det flere ganger.... Men jeg tror nok at han du tenker på vil si ja.

Anonym poster: e184d1d1a21b0ca14eddd8ea3496eb21

Skrevet

Det er jo ingen av oss som kjenner mannen, og vet hva slags karakter han har, så da er det veldig vanskelig å svare på spm også. Har han en sterk karakter, svarer han nei...er han litt svak for kvinner, fart og spenning, svarer han kanskje ja.....det er jo 50/50, uansett hva vi her inne måtte tro om han,,,,,,men du ønsker kanskje at de fleste av oss her skulle svart ja, han vil nok hoppe til køys m deg. Likevel kan det hende han svarer nei..... Kanskje kona hans akkurat på D tidspunktet trengte han mer, barna, hjemmet etc, og han skjønner at å være utro er fullstendig galt......

Slike fristelse du beskriver er rett fra Fristeren m stor F. Ikke for å dømme deg, men dette er en felle lagt ut for deg for å ødelegge ditt ekteskap. Du har blitt forblindet av lyst og begjær etter det kysset. De tankene du har må du kvitte deg med! Vil du at mannen din skal ha en affære kanskje? Er det greit andre veien?

Vil jo ikke at han skal ha en affære, men om han hadde hatt det ville jeg ikke visst om det. Hadde jeg fått vite det hadde jeg tilgitt dersom det ikke var et forhold, men "bare" sex. Hadde ikke ville brutt opp en familie pga noe sånt som faktisk skjer i nesten halvparten av alle forhold.

Er klar over at jeg nå er så full av begjær at jeg ikke tenker helt rasjonelt. Kanskje vil jeg angre etterpå (mest sannsynlig), men da gjør jeg det kanskje ikke igjen? Og får det "ut av systemet".

Hi

Skrevet

Nå har ikke mannen og jeg hatt sex på to år, og forholdet er mer eller mindre dødt! Fantaserer stadig vekk om andre menn.

Om du er sikker på at dere ikke blir oppdaget, hadde jeg bare kjørt på! Jeg bet at i hvert fall jeg ikke er skapt for å ha sex med bare en mann hele livet....

Hva med å gå til en sexterapeut for å få fart på sakene?

Skrevet

Jeg har vært i en lignende situasjon, og klarte å bli veldig forelsket, noe jeg ikke var forberedt på. Trodde det skulle være mye mer uproblematisk, men den andre mannen, som var så sjarmerende viste seg å a være litt drittsekk og det tok lang tid å komme over. Endte med at jeg ble skilt (av andre grunner), men greiene med han andre gjorde at jeg ble veldig ulykkelig (egentlig ikke pga noe dårlig samvittighet for min del men bare ulykkelig forelsket). Så jeg vil si, hvis du har det bra med mannen din så kan ting forandre seg på en måte du ikke er forberedt på, og når du har gått over en grense en gang, så er det fryktelig lett å gjøre det flere ganger.... Men jeg tror nok at han du tenker på vil si ja.

Anonym poster: e184d1d1a21b0ca14eddd8ea3496eb21

Er sikker på at jeg ikke vil bli forelsket. Har hatt muligheten flere ganger til å være utro med min første store kjærlighet, og det gjør jeg ikke for da vet jeg at jeg ville blitt følelsemessig engasjert og ikke greid å skjule at noe hadde skjedd.

Hi

Skrevet

Det er fart i sakene, men jeg fantaserer om uforpilktende sex med en (nesten) fremmed.

Hi

Skrevet

Vil jo ikke at han skal ha en affære, men om han hadde hatt det ville jeg ikke visst om det. Hadde jeg fått vite det hadde jeg tilgitt dersom det ikke var et forhold, men "bare" sex. Hadde ikke ville brutt opp en familie pga noe sånt som faktisk skjer i nesten halvparten av alle forhold.

Er klar over at jeg nå er så full av begjær at jeg ikke tenker helt rasjonelt. Kanskje vil jeg angre etterpå (mest sannsynlig), men da gjør jeg det kanskje ikke igjen? Og får det "ut av systemet".

Hi

Dette er ikke noe du skal få ut av systemet ved å gjennomføre det. Dette er noe du selv må vende deg fullstendig bort ifra, tankemessig og følelsesmessig. Jeg er IKKE opptatt av synd, men denne type "synd" (utroskap) vil føre uante konsekvenser over deg og din ektemann, noe som det IKKE er verdt. Du ser ikke nå hva konsekvensene av å gj.føre dette vil bli etterhvert..... Og da er det for sent! Don't go there.....

Skrevet

Det er fart i sakene, men jeg fantaserer om uforpilktende sex med en (nesten) fremmed.

Hi

Det var til dama som ikke har elsket m mannen sin på to år :P

Skrevet

Ut fra det du beskriver er det godt mulig han vil takke ja. Det er også godt mulig han vil takke nei (har andre planer den kvelden, ønsker ikke å gjøre dette mot sin kone, har ikke noe behov for å møte deg, har en annen elskerinne, osv osv)

Du må være forberedt på å bli avvist.

Det er også godt mulig dere blir avslørt. Bare det å sende en melding er jo risky, noen andre kan komme til å lese den.

Jeg vet du ikke ville ha slike råd, men du gjør klokest i å prøve å glemme dette prosjektet. Nå er du helt blindet av fantasier. Det blir ofte ikke like fantastisk i virkeligheten. Om du bare lar dette brenne ut av seg selv er det godt mulig at du vil sitte der om noen måneder og lure på hva i all verden du tenkte på, når du kommer ut av den værste galskapen.

Lykke til uansett, det er litt slitsomt å stri med slike tanker. Been there, dog uten å gjøre noe med det.

Anonym poster: 38c0084229876b49546a0fd3f92eb955

Skrevet

altså. jeg skjønner hva du spør om.

var det alkohol i bildet under møtet deres sist??

kanskje han sier ja, kanskje han takker pent nei.

det er en kjangse du må ta om du ønsker det.

grunnen til at alle klikker i vinkler her er jo nettop fordi det moralsk sett er helt jævlig, hvorfor er ikke mannen din god nok?

velger man å leve sammen med noen så skal man være trofast å sånn er det. tenk om din mann hadde gjort sånn? det er fult lov å fantasere, ingen kan ta ifra deg det. men å gjøre alvor ut av det er ..... jeg har ikke ord.. å nruke som unnskylding a statestikken sier å folk gjør.. come on!

ditt valg hva du gjør. men et godt menneske gjør ikke sånt mot noen man er glad i. å skranter forholdet er det bedre å avslutte det . å forresten! åspørre en gift mann om noe sånt... bare tenk om det var din mann , sier nå jeg:)

lykke til skal du ihvertfall ha, håper du tar til fornuft å holder det løftet du har gitt mannen din.

Skrevet

lest litt i flere av svara dine. å ærlig talt! slutt med det der det er vanlig i flere forrhold å blabla! det er faktisn ikke VANLIG OG NORMALT........

Skrevet

Hi

Og med det risikere at hun går fra han? Tror ikke det.. Har aldri hørt om en mann som har innrømmet utroskap uten å ha kniven på strupen og står i fare ofr å bli avslørt.

Hi

Enig med Groosalugg. Ikke gjør det HI. Du snakker med en med dyrekjøpt erfaring...

Jeg var ny i jobb og ble raskt introdusert for kollegaen min. Vi jobbet mye sammen bare vi to. Det ble plutselig overtid med pizza og takeaway.

Så ble det "overtid" på byen med øl og vin.. Og så skjedde det bare. Han var kjekk, vi var kåte og lot den spontane lysten regjere. Vi var begge gift, han hadde to barn, jeg hadde ett. Ingen skulle få vite noe og alt virket så ukomplisert da jeg forlot hotellrommet hans.

Det kom til å gå som en lek å skulle skjule det.

Inntil den dagen han ikke gjorde det lenger. Kona hans hadde visst kjøpt kjærestereise til de for å vise hvor mye hun satt pris på en så trofast og god mann som ham.

Og da sprakk han og innrømmet alt på stedet. Så klart fikk min mann også vite. Og gikk fra meg sammen dagen.

Du kan ALDRI, ALDRI, ALDRI lene deg på et slikt løfte. Plutselig blir en av partene trengt oppi et hjørne. Og det blir plutselig veldig vanskelig å tie. Vi er alle bare mennesker og de fleste av oss, uansett hvor lite vi liker å tro det, vil på et punkt ha vanskelig med å holde på en sånn hemmelighet.

Vi kjente ikke hverandre godt nok og det virker ikke som du og denne mannen gjør heller. Det er ingen som forventer at man skal sette all sin lit til en person man nettopp har møtt. Det er ikke naturlig det.

Det virker som du har det bra med din mann. Prøv så godt du kan å pleie forholdet deres. Flørt, le, kos, ha masse sex.

Det er sommer og plutselig skal du se forelskelsen springe frem igjen. Det er en grunn til at du valgte akkurat ham. Han er din spesielle. Ikke sats alt du har. Det er ikke, under noen omstendigheter, verdt det.

Hilsen brent barn.

Anonym poster: 4773dc84f8c9a3ef0c1db13db3432d33

Skrevet

Tror han vil takke ja med tanke på hva han fortalte deg og kysset.

Faren for å bli oppdaget ligger jo i om han får dårlig samvittighet og forteller dette.

Moralen gidder jeg ikke si noe om, for det er jo opp til deg hva du tenker omkring det.

Anonym poster: 72ca2b25de71434a5d33d7424b6341c0

Takk for saklig svar! Jeg tror også at han vil takke ja, men det ville blitt utrolig ubehagelig å bli avvist. Selvsagt enda mer ubehagelig dersom jeg skulle bli avslørt, men ser det som svært usannsynlig. Min mann og han kjenner hverandre. Denne mannen og jg vil ha felles interesse av at ingen andre får vite dette. Vi trenge rikke ha noe kontakt etterpå.

Jeg ser jo at jeg er spenningssøkende og kanskje vil sitte igjen med en dårlig følelse etterpå, men da har jeg iallefall fulgt fantasien og kan slå meg til ro med at jeg ikke trenger å gjøre dette flere ganger.

Hi

"Min mann og han kjenner hverandre. Denne mannen og jg vil ha felles interesse av at ingen andre får vite dette," skriver du, men tenker ikke på at OM han skulle avvist deg, så har han ingen grunn til å ikke fortelle dette til noen. Han kan fortelle din mann om dette. Kommer du da med påstander om at han kysset deg da og da, vil alle se på det som et patetisk forsøk på å få fokus bort fra den aktuelle situasjonen.

Det er ditt valg å ta, men om dere skulle blitt oppdaget... Vil det være verdt det? Still han det samme spm om han skulle velge å si ja. Dere begge bør være klar over hva konsekvensene kan bli.

Anonym poster: 6da8443e6feddb8be8ff21472b8e34f7

Skrevet

Hi

Er det en ting jeg har lært her på dib som jeg ikke visste før, er det at mistenksomme koner sjekker mannens telefon, Facebook, mail, brev, skuffer, skjorter, bukser osv. Så jeg ønsker deg lykke til med å få formidlet forespørselen og fremdeles være 100 % sikker på at det er deres dirty lille hemmelighet :-)

Skrevet

Hi

Er det en ting jeg har lært her på dib som jeg ikke visste før, er det at mistenksomme koner sjekker mannens telefon, Facebook, mail, brev, skuffer, skjorter, bukser osv. Så jeg ønsker deg lykke til med å få formidlet forespørselen og fremdeles være 100 % sikker på at det er deres dirty lille hemmelighet :-)

Godt poeng. Da må jeg altså ringe.. Huff, da håper jeg ikke at jeg lbir avvist .. ;)

Hi

Skrevet

Hi

Hi

Enig med Groosalugg. Ikke gjør det HI. Du snakker med en med dyrekjøpt erfaring...

Jeg var ny i jobb og ble raskt introdusert for kollegaen min. Vi jobbet mye sammen bare vi to. Det ble plutselig overtid med pizza og takeaway.

Så ble det "overtid" på byen med øl og vin.. Og så skjedde det bare. Han var kjekk, vi var kåte og lot den spontane lysten regjere. Vi var begge gift, han hadde to barn, jeg hadde ett. Ingen skulle få vite noe og alt virket så ukomplisert da jeg forlot hotellrommet hans.

Det kom til å gå som en lek å skulle skjule det.

Inntil den dagen han ikke gjorde det lenger. Kona hans hadde visst kjøpt kjærestereise til de for å vise hvor mye hun satt pris på en så trofast og god mann som ham.

Og da sprakk han og innrømmet alt på stedet. Så klart fikk min mann også vite. Og gikk fra meg sammen dagen.

Du kan ALDRI, ALDRI, ALDRI lene deg på et slikt løfte. Plutselig blir en av partene trengt oppi et hjørne. Og det blir plutselig veldig vanskelig å tie. Vi er alle bare mennesker og de fleste av oss, uansett hvor lite vi liker å tro det, vil på et punkt ha vanskelig med å holde på en sånn hemmelighet.

Vi kjente ikke hverandre godt nok og det virker ikke som du og denne mannen gjør heller. Det er ingen som forventer at man skal sette all sin lit til en person man nettopp har møtt. Det er ikke naturlig det.

Det virker som du har det bra med din mann. Prøv så godt du kan å pleie forholdet deres. Flørt, le, kos, ha masse sex.

Det er sommer og plutselig skal du se forelskelsen springe frem igjen. Det er en grunn til at du valgte akkurat ham. Han er din spesielle. Ikke sats alt du har. Det er ikke, under noen omstendigheter, verdt det.

Hilsen brent barn.

Anonym poster: 4773dc84f8c9a3ef0c1db13db3432d33

Skjønner veldig godt hva du mener. Det hadde vært helt krise for meg å bli oppdaget, og da bør jeg jo helst la være. Men har fantasert om dette daglig i seks mnd og holder på å bli sprø.

Hi

Skrevet

Han takker sikkert ja.

Umulig å være monogam igjennom et langt samliv, tror det er veldig få som virkelig klarer det, det ligger i naturen og spesielt for menn.

Alle blir iallefall betatt av en og annen i løpet av årene, tabuemne, men det er jeg helt sikker på.

Jeg er ekspert på å få menn til å åpne seg og blir bare oppgitt av alle naive konene som går rundt og tror at ikke mennene deres sikler på andre damer.

Ikke alle kjører løpet ut, men minst 80%,

Det er jeg overbevist om.

Anonym poster: 2c609b061570302cd0fa8630e89db24c

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Han takker sikkert ja.

Umulig å være monogam igjennom et langt samliv, tror det er veldig få som virkelig klarer det, det ligger i naturen og spesielt for menn.

Alle blir iallefall betatt av en og annen i løpet av årene, tabuemne, men det er jeg helt sikker på.

Jeg er ekspert på å få menn til å åpne seg og blir bare oppgitt av alle naive konene som går rundt og tror at ikke mennene deres sikler på andre damer.

Ikke alle kjører løpet ut, men minst 80%,

Det er jeg overbevist om.

Anonym poster: 2c609b061570302cd0fa8630e89db24c

Det er forskjell på å sikle på andre damer og ha sex med andre når man er i forhold. Se og føle kan man ikke noe for, men handle derimot...

Skrevet

Hi

Kanskje kona har gps på telefonen hans?

Gjest meg&mini
Skrevet

En mann vil nok takke nei, men en dust takker muligens ja.

Anonym poster: ae5df5c8221f9a7eb6cf03413722a5ae

Som om jeg skulle sagt det selv. Er så enig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...