Gå til innhold

Katten hans ødelegger alt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jævla møkkadyr.

Min nye samboer hadde med seg en gammel sær hannkatt på flyttelasset. Kastrert, men ubrukelig.

Han røyter overalt, mjauer ustanselig, hiver jeg ham ut så skraper han istykker døra for å komme inn. Kjeder han seg inne skraper han istykker døra fra innsida.

Liker han ikke maten så spyr han den opp. På teppet. (Kunne ikke faenskapet i det minste spy på flis eller parkett!!??)

Så bryter han seg inn på ungen min sitt rom, legger seg i senga hvor han legger fra seg FLÅTT!!!!! Ææææsj!!!!

Fy faen, jeg takler ikke dette. Lyst å rygge over dyret ved et uhell eller be han avlive.

Anonym poster: e7aa398c11b9af83ca6467b086ab5067

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katteluke, flåttmiddel og en god børste kan gjøre mye....

Skrevet

Drittkjærring

Anonym poster: a5fa2af970e0dbc01fdff06bd1da8472

Skrevet

Drittkjærring

Det er ikke alle som er glad i katter.

Er ikke noe hyggelig da når disse kattene blir med på flyttelasset og man ikke har noe valg.

Jeg får helt panikk når jeg tenker på all den flåtten katten til samboer tar med seg inn på vaskerommet ( var der vi hadde mulighet til å ha katteluke)

Men nå har heldigvis ikke katten vår adgang til nederetasjen hvor soverommene er.

Jeg syns ikke HI er drittkjærring. Hun har all rett til å lufte sine følelser om hvor lite hun liker denne katten

Anonym poster: f777c877a18c4bd70dd97d6aa4d4fa05

Skrevet

Drittkjærring

Er ikke noe hyggelig da når disse kattene blir med på flyttelasset og man ikke har noe valg.

Jeg får helt panikk når jeg tenker på all den flåtten katten til samboer tar med seg inn på vaskerommet ( var der vi hadde mulighet til å ha katteluke)

Men nå har heldigvis ikke katten vår adgang til nederetasjen hvor soverommene er.

Jeg syns ikke HI er drittkjærring. Hun har all rett til å lufte sine følelser om hvor lite hun liker denne katten

Unnskyld, så ikke før nå det HI skrev helt på slutten. Det er IKKE greit eller akseptabelt.

Liker ikke samboerens katt jeg heller, men aldri livet om jeg ville ha skadet den.

Skrevet

Drittkjærring

Jo, man har valg, å ikke bli sammen med en mann som har katt.

Anonym poster: 6a32e1c9e6626fddebf33a5257f6abad

Skrevet

Du visste vel om katten før dere flyttet sammen? Det kan vel ikke ha kommet som noen overraskelse på deg at han hadde den. Regner med du hadde møtt den på forhånd også. Hvis du syns den er så ille burde dere jo ikke flyttet sammen.

Skrevet

Jeg er et skikkelig kattemenneske, men har full forståelse for at ikke alle er like glade i katter (jeg synes selv at hunder ofte er masete, bråkete og at mange av dem sikler voldsomt, men for all del - skjønner at folk synes det er stas med vofs).

Jeg kan anbefale "The Furminator" - tidenes beste kattebørste. Gamle hankatter er sære, men de kan faktisk være veldig hyggelige når man blir kjent med dem - gi ham en sjanse ;)

Som regel spyr de opp maten sin hvis de har en hårball eller om de har spist for mye. Har dere vurdert å bytte pusemat?

Skrevet

Hvis jeg ikke kunne utstå katten til kjæresten min hadde jeg nok glatt hoppet over å flytte sammen med ham.

Anonym poster: f04da64bf20be64bdf776cd725990e1c

Skrevet

Snik med deg kattekreket til dyrlegen og avliv faenskapet. Det hadde jeg gjort.

Anonym poster: ac3c1da0f068e9155f0b533148caabe5

Skrevet

Snik med deg kattekreket til dyrlegen og avliv faenskapet. Det hadde jeg gjort.

Anonym poster: ac3c1da0f068e9155f0b533148caabe5

Skam deg!
Skrevet

Jævla møkkadyr.

Min nye samboer hadde med seg en gammel sær hannkatt på flyttelasset. Kastrert, men ubrukelig.

Han røyter overalt, mjauer ustanselig, hiver jeg ham ut så skraper han istykker døra for å komme inn. Kjeder han seg inne skraper han istykker døra fra innsida.

Liker han ikke maten så spyr han den opp. På teppet. (Kunne ikke faenskapet i det minste spy på flis eller parkett!!??)

Så bryter han seg inn på ungen min sitt rom, legger seg i senga hvor han legger fra seg FLÅTT!!!!! Ææææsj!!!!

Fy faen, jeg takler ikke dette. Lyst å rygge over dyret ved et uhell eller be han avlive.

Anonym poster: e7aa398c11b9af83ca6467b086ab5067

Fy flate for et lite menneske du er :(

Anonym poster: a68e6403b57099a20790ef56cc043d27

Skrevet

Du høres fryktelig ut :( Stakkars pusen :(

Anonym poster: e4c3da9e0d49e82f470ef4166ee42a89

Skrevet

Hadde kjøpt den katta en enveisbillett til avlivningsmannen. Æsj for et ekkelt dyr.

Anonym poster: ad3aeb49b4673caa8f47ba54078359fe

Skrevet

Ja buhuuuu, stakkars pusepusen....

For er FRYKTELIG menneske man er når man ikke setter pris på katter som røyter, spyr, klorer opp dørene og legger seg i sengene!!! Å ikke like katter er ONDSKAP!

Herregud, det er så mange fjollete kattemennesker...

Anonym poster: 6208e834530c38f61e6edf34bcbba3f8

Skrevet

Du høres fryktelig ut sad.png Stakkars pusen sad.png

For er FRYKTELIG menneske man er når man ikke setter pris på katter som røyter, spyr, klorer opp dørene og legger seg i sengene!!! Å ikke like katter er ONDSKAP!

Jeg er IKKE et kattemenneske, men en katt er et levende individ og som har rett til å bli behandlet på en god måte. Ja det er ikke trivelig med flått, kattehår mm, MEN HI hadde to valg. Enten å ikke flytte sammen med kjæresten eller å flytte sammen med han og ta katten med på flyttelasset. Hun valgte det siste og da får hun også respektere katten og samboeren og gjøre det beste ut av det.

Istedenfor opptrer HI som en sutrete liten unge som ikke liker konsekvensene av sitt valg og som mener at hun har rett til å diktere hele samboerforholdet... HI er et menneske jeg veldig fort ville kvittet meg med hvis jeg hadde vært hennes samboer og prist meg lykkelig for at jeg valgte katta og ikke den selvsentrerte sutrekjærringa.

Anonym poster: 38a23d78f6d2150e30f9ea2d1c73ac5a

Skrevet

Dere som himler med øynene over katteelskere her, og sier at dere hadde avlivet katten. Hvor liten respekt har dere for deres egen ektemann/samboer?

Jeg synes det er hårreisende å gi et sånt råd til Hi. Det er rimelig stor sjanse for at Hi hadde blitt tuppa ut, viss hun hadde avlivet en pus som ikke en gang var hennes egen.

Jeg kan ikke tro at det finnes folk som bryr seg så lite om sine kjæres følelser og ønsker.

Anonym poster: 561c12ff6aec57679ce5abdc9a9df3c7

Skrevet

Jeg sier selvsagt ikke at HI skal gå bak sin kjæres rygg og avlive kreket. Men samboeren hennes ser vel problemet han også? Enten finner han en løsning alle kan leve med, eller så tar han katta med til avlivning. Det er jo hans ansvar.

Og hvis samboeren min hadde valgt ei katte framfor meg - well, good riddance.

Anonym poster: ad3aeb49b4673caa8f47ba54078359fe

Skrevet

Hun skriver at denne katten er gammel, dvs hennes kjæreste har hatt ham som sjelevenn ganske lenge. Hun har da ingen rett til å be ham avlive sin gamle kompis, hun kan la være å flytte sammen med ham. Jeg flytter da vel ikke sammen med mennesker som gjør noe jeg misliker sterkt, som drikker tett, røyker hasj osv. Hun har forresten ingen juridisk rett til å dreppe en annen manns kjæledyr, det er straffbart her til lands.

Anonym poster: 6a32e1c9e6626fddebf33a5257f6abad

Skrevet

Jeg er IKKE et kattemenneske, men en katt er et levende individ og som har rett til å bli behandlet på en god måte. Ja det er ikke trivelig med flått, kattehår mm, MEN HI hadde to valg. Enten å ikke flytte sammen med kjæresten eller å flytte sammen med han og ta katten med på flyttelasset. Hun valgte det siste og da får hun også respektere katten og samboeren og gjøre det beste ut av det.

Istedenfor opptrer HI som en sutrete liten unge som ikke liker konsekvensene av sitt valg og som mener at hun har rett til å diktere hele samboerforholdet... HI er et menneske jeg veldig fort ville kvittet meg med hvis jeg hadde vært hennes samboer og prist meg lykkelig for at jeg valgte katta og ikke den selvsentrerte sutrekjærringa.

Anonym poster: 38a23d78f6d2150e30f9ea2d1c73ac5a

Signerer denne!

Anonym poster: 96e018e8f7e3b02bbb4fd356f372f58e

Skrevet

Skaff dere en klorestativ og hver gang han klorer på noe annet løft han opp og bør han til den i nakkeskinnet så det ikke er kos (ja det gjør ikke vondt for de å bli båret i nakkeskinnet så det er ikke plaging) og så drar du labbene hans over der hvor han skal klore, han skjønner poenget til slutt.

Jeg har selv katt men skjønner at du blir irritert over at katten ødelegger ting, det er da naturlig å reagere på det. Jeg har katt og om den klorer på ting inne blir den kastet ut, om den maser mye (mjauer i et sett) blir den kastet ut. Jeg har ikke katteluke for jeg vil bestemme selv når den er inne og ute (men bor på gård så katten kan være i stallen, låven og er derfor ikke utestengt på den måten den har masse areal med og uten tak å boltre seg på samme hva.)

Lær barna dine at dører til soverom alltid skal være lukket så slipper du at katten går i sengetøyet. Gi samboeren din beskjed om å skaffe halsbånd som gjør at flott og lopper ikke fester seg i kattens pels. Gi han beskjed om at katten må bli gredd slik at han får fjernet mye av pelsen som detter av med en gang og det ikke blir hår overalt. Gi han beskjed om at han må støvsuge så og så ofte for å bli kvitt hårene siden det er hans katt.

Om katten spyr opp maten ville jeg forlangt at dyret skulle sjekkes hos dyrelege, det er ikke normalt at en katt spyr opp maten, om han ikke liker den spiser han den bare ikke. Så enten er det noe som dyret reagerer på i spesielle typer mat eller så er det sykt. Få samboeren din til å ta han med til dyrelegen du, kan hende dyret får rundt med plager

Anonym poster: 48c69e2608822308a6d2428803988021

Skrevet

Kanskje samboeren tenker det samme om barnet ditt. Hadde du likt det??

Anonym poster: 32ecea2b9040700fac43bedcf537d6c0

Skrevet

Skaff dere en klorestativ og hver gang han klorer på noe annet løft han opp og bør han til den i nakkeskinnet så det ikke er kos (ja det gjør ikke vondt for de å bli båret i nakkeskinnet så det er ikke plaging) og så drar du labbene hans over der hvor han skal klore, han skjønner poenget til slutt.

Jeg har selv katt men skjønner at du blir irritert over at katten ødelegger ting, det er da naturlig å reagere på det. Jeg har katt og om den klorer på ting inne blir den kastet ut, om den maser mye (mjauer i et sett) blir den kastet ut. Jeg har ikke katteluke for jeg vil bestemme selv når den er inne og ute (men bor på gård så katten kan være i stallen, låven og er derfor ikke utestengt på den måten den har masse areal med og uten tak å boltre seg på samme hva.)

Lær barna dine at dører til soverom alltid skal være lukket så slipper du at katten går i sengetøyet. Gi samboeren din beskjed om å skaffe halsbånd som gjør at flott og lopper ikke fester seg i kattens pels. Gi han beskjed om at katten må bli gredd slik at han får fjernet mye av pelsen som detter av med en gang og det ikke blir hår overalt. Gi han beskjed om at han må støvsuge så og så ofte for å bli kvitt hårene siden det er hans katt.

Om katten spyr opp maten ville jeg forlangt at dyret skulle sjekkes hos dyrelege, det er ikke normalt at en katt spyr opp maten, om han ikke liker den spiser han den bare ikke. Så enten er det noe som dyret reagerer på i spesielle typer mat eller så er det sykt. Få samboeren din til å ta han med til dyrelegen du, kan hende dyret får rundt med plager

Anonym poster: 48c69e2608822308a6d2428803988021

Voksne katter skal ALDRI ALDRI bæres i nakkeskinnet. Det er kattemishandling. FY skam deg!!

Anonym poster: 32ecea2b9040700fac43bedcf537d6c0

Skrevet

Jeg er sikker på at enkelte katter konspirerer mot oss mennesker og bare driver faenskap mot de menneskene de merker ikke liker dem. De er smarte og ekstremt utspekulerte, jeg er absolutt ikke noen katteperson, usj.

Føler med deg hi.

Anonym poster: ba7d018ac6f648116229848f29d15db5

Skrevet

Katten får du ikke bare avlivet hos dyrlegen. For ingen veterinærer(med vettet i behold) avliver friske dyr.

HI, gå og skam deg, for et troll du er.

Anonym poster: 7ec66e5294284e2b154fbb1b64a82e8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...