Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #26 Skrevet 31. mai 2013 Hahaha... Om du syns dette er ille og barnemishandling, så bør du åpne opp øyene og lese litt i avisene, da får du se hva som virkelig er barnemishandlig! Mange barn der ute som drømmer om at det verste de opplever er en mor som gir de softis........ Anonym poster: 994254eddf853b4c919b6db4f17934b0
Trultemor85 Skrevet 31. mai 2013 #27 Skrevet 31. mai 2013 Jeg er enig i at jeg aldri ville gjort det selv. Mine barn fikk ikke vanlig melk det første året. Men det KAN faktisk være engangstilfelle da. Min største fikk en skje med tress is av en i familien i bursdag engang, men tro meg, det var engangstilfelle.. Men hadde du sett det, hadde du vel flydd av skaftet og trodd at barnet var på vei til å bli ødelagt?..
Tigerpote Skrevet 31. mai 2013 #28 Skrevet 31. mai 2013 Jeg er enig i at jeg aldri ville gjort det selv. Mine barn fikk ikke vanlig melk det første året. Men det KAN faktisk være engangstilfelle da. Min største fikk en skje med tress is av en i familien i bursdag engang, men tro meg, det var engangstilfelle.. Men hadde du sett det, hadde du vel flydd av skaftet og trodd at barnet var på vei til å bli ødelagt?.. EN SKJE MED TRESS??? Dette blir bare verre og verre! At du tør å signere med nick! Og Tress gikk vel av moten en gang på åttitallet kanskje??
Trultemor85 Skrevet 31. mai 2013 #29 Skrevet 31. mai 2013 Har ikke noen grunn for å være anonym jeg vel., jiizeees.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå