Gå til innhold

Mor som ødelegger barna sine


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg på Oslo City og ble mildt sagt sjokkert over det jeg så: En mar maten et barn på ca 6 mnd med soft is. Jeg hadde veldig lyst å fortelle henne hvor unødvendig de var å gi små barn slik unyttig mat. Da tenkte jeg på mine små som kun spiser økologisk mat som er nøringsrik og lagget fra bunnen av.

 

Er det noen plasser jeg kunne henvendt meg før å få noen til å gripe inn, før denne overvektige, hjernedøde kvinnen ødelegger barna sine?

 

De er vel ikke min sak egentlig, men noen må tale barnas sak...

 

Anonym poster: 665b2d1a2ab42eb79a134faa83c663a9

 

Anonym poster: 0a70fbcb2d73a6984c95f2f95374bf93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke benytter muligheten der og da, er den nok tapt dessverre... Hvordan kan noen vite hvem hun er? Og kanskje det var et engangstilfelle. Men ville neppe gitt så mye softis på en gang til et så lite barn.

 

Anonym poster: 8c5d63ba88dc1e75ce4921773897b1ed

Skrevet

omg sier jeg bare. du er lite frekk da. ååå jeg er så mye bedre holdingen din er helt på tryne

 

Anonym poster: ea2151b5e2d5022da04b516992abb9d2

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Aiaiaiai boff!

Skrevet

I dag var jeg på Oslo City og ble mildt sagt sjokkert over det jeg så: En mar maten et barn på ca 6 mnd med soft is. Jeg hadde veldig lyst å fortelle henne hvor unødvendig de var å gi små barn slik unyttig mat. Da tenkte jeg på mine små som kun spiser økologisk mat som er nøringsrik og lagget fra bunnen av.

 

Er det noen plasser jeg kunne henvendt meg før å få noen til å gripe inn, før denne overvektige, hjernedøde kvinnen ødelegger barna sine?

 

De er vel ikke min sak egentlig, men noen må tale barnas sak...

 

Anonym poster: 665b2d1a2ab42eb79a134faa83c663a9

 

Anonym poster: 0a70fbcb2d73a6984c95f2f95374bf93

 

Bare fordi du er økofreak betyr ikke at den gjengse nordmannen er det. Enig i at det er unødvendig å la sitt barn på 6 mnd smake softis, er det absolutt ikke "ødelegge barna sine" hvis det er engangstilfelle. Og hvordan vet du at barnet var 6 måneder? Jeg kan ikke bestandig se forskjell på en ettåring og et barn på 6 mnd hvis de sitter i en stol, stor forskjell på størrelse, kanskje barnet er prematurt osv. Og ettåringer tåler kumelk som er i softisen helt fint.

 

Anonym poster: 5a0d520ee1b6a78f9d932de0723026f2

Skrevet

At slikt kan skje i verdens rikeste land er ikke mindre enn en skandale! Nå må noen sette en stopper for regjeringen og den galskap som herjer i landet. Ja!

Skrevet

Dette er skammelig! Jeg arrangerer herved fakkeltog i hjembyen min for å sette søkelyset på hvor helseskadelig softis er på andre dager enn nasjonaldagen. Virker som om alle har glemt den paragrafen som er nedtegnet i den norske grunnlov om at softis-dagen skal holdes hellig, og deretter skal alle softisselgere dra hjem. Det er aldeles uhørt at vi skal være nødt til å være vitne til det uhyrlige med at barn blir tvangsforet med softis, sikkert gjort av svenske utlendinger som ikke gidder ta seg bryet med integrere seg.

 

Fakkeltoget burde egentlig arrangeres på nasjonalt nivå, og bli fulgt av kamerateam fra NRK og CBN news. Noen som melder seg til å være medarrangører sammen med meg?

 

Anonym poster: 0ebab012d1864a11450b9d78a93ee1b0

Skrevet

At slikt kan skje i verdens rikeste land er ikke mindre enn en skandale! Nå må noen sette en stopper for regjeringen og den galskap som herjer i landet. Ja!

Stem borgerlig, så blir vi kvitt dette isspisende problemet en gang for alle! Nå ser vi resultatet av den rødgrønne regjering, fri flyt av softis til alle kan umulig være samfunnsøkonomisk!

Gjest sussie77
Skrevet

Hvordan vet du alderen på barnet? Fordi det er jo ikke så lett å se bestandig. Kanskje dette var et mye større barn som fikk smake soft is for første gang. En grunn til at man ikke skal blande seg borte i noe man ikke har noe med, hvis det ikke er noe alvorlig da selvsagt.

Skrevet

Er du sikker på at du ikke var i butikken etter klokken 9 om kvelden, så noen som hadde med seg ungen sin og dermed har hatt mareritt om dette svært usannsynlige scenarioet?

 

Jeg synes disse innleggene var veldig like... Tror det er samme trollet!

 

Anonym poster: f51d37b1139c03bbf1a6aec3917596cf

Skrevet

I dag var jeg på Oslo City og ble mildt sagt sjokkert over det jeg så: En mar maten et barn på ca 6 mnd med soft is. Jeg hadde veldig lyst å fortelle henne hvor unødvendig de var å gi små barn slik unyttig mat. Da tenkte jeg på mine små som kun spiser økologisk mat som er nøringsrik og lagget fra bunnen av.

 

Er det noen plasser jeg kunne henvendt meg før å få noen til å gripe inn, før denne overvektige, hjernedøde kvinnen ødelegger barna sine?

 

De er vel ikke min sak egentlig, men noen må tale barnas sak...

 

Anonym poster: 665b2d1a2ab42eb79a134faa83c663a9

 

Anonym poster: 0a70fbcb2d73a6984c95f2f95374bf93

 

Spise økologisk næringsrik mat hjelper tydeligvis ikke på skrivefeil... JEG syns det er mye mer skremmende at det finnes folk som er villige til å anmelde folk for å gi barna sine is! Tror du ikke barnevernet har viktigere ting å foreta seg som å hjelpe di barna som faktisk blir mishandlet daglig fysisk og psykisk? Nei, ta den en bolle og kok deg en økologisk gulerot.

 

 

Anonym poster: 52624c098d0ec685afe8fe6c59420d72

Skrevet

Jeg lot min 8 mnd gammel baby smake soft is hinn dagen :-) ellers spiser han hjemme laget mat, uten salt og sukker. Fullammet i 6 1/2 mnd...

 

Jeg har GOD samvittighet ;-)

Skrevet

Hva gjorde det at en 8 mnd baby fikk smake is?Det er så mange rare mennesker inne som skal melde til bv for bageteller.Og hva gjør det at en alene mor er på butikken klokka 21 og kjøper mat?Synes heller man skal ta folk som driver overgrep og mishandling av barna ikke en mor som kjøper mat eller lar en baby kose seg med en softis i varmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Anonym poster: 21839fdb731260210bd173dbd9f3eb39

Skrevet

Hvis du ikke kjente personen hvordan vet du alderen på barnet?

 

Mitt barn har alltid vært lite av størrelse, og har alltid selv som baby blitt trodd yngre en det hun er, derfor lurer jeg på hvordan du kan være skråsikker på at barnet er 6 mnd

 

Anonym poster: 70338e34aa23d6a44561ec58c020f83a

Skrevet

I dag var jeg på Oslo City og ble mildt sagt sjokkert over det jeg så: En mar maten et barn på ca 6 mnd med soft is. Jeg hadde veldig lyst å fortelle henne hvor unødvendig de var å gi små barn slik unyttig mat. Da tenkte jeg på mine små som kun spiser økologisk mat som er nøringsrik og lagget fra bunnen av.

 

Er det noen plasser jeg kunne henvendt meg før å få noen til å gripe inn, før denne overvektige, hjernedøde kvinnen ødelegger barna sine?

 

De er vel ikke min sak egentlig, men noen må tale barnas sak...

 

Anonym poster: 665b2d1a2ab42eb79a134faa83c663a9

 

Anonym poster: 0a70fbcb2d73a6984c95f2f95374bf93

Du er et syk syk menneske.

 

Anonym poster: 21839fdb731260210bd173dbd9f3eb39

Skrevet

Troll...

 

Anonym poster: dd998917587cda41819d0b7b2688f69e

Skrevet

Minste på 10 mnd får smake is når storebror på 5 har fått is. Noe annet godtar hun ikke. Hun får saftis vel og merke og det er ikke så ofte, men hun vil smake det han har og det gjelder alt, grønnsaker som is.

Skrevet

Dette er skammelig! Jeg arrangerer herved fakkeltog i hjembyen min for å sette søkelyset på hvor helseskadelig softis er på andre dager enn nasjonaldagen. Virker som om alle har glemt den paragrafen som er nedtegnet i den norske grunnlov om at softis-dagen skal holdes hellig, og deretter skal alle softisselgere dra hjem. Det er aldeles uhørt at vi skal være nødt til å være vitne til det uhyrlige med at barn blir tvangsforet med softis, sikkert gjort av svenske utlendinger som ikke gidder ta seg bryet med integrere seg.

 

Fakkeltoget burde egentlig arrangeres på nasjonalt nivå, og bli fulgt av kamerateam fra NRK og CBN news. Noen som melder seg til å være medarrangører sammen med meg?

 

Anonym poster: 0ebab012d1864a11450b9d78a93ee1b0

 

Jeg klandrer muslimene!!!!

Skrevet
:o herregud SOFTIS??? At det er mulig! Kontakt bv sporenstreks, vi får håpe for barnets skyld at noen kameraer har fanget seansen!
Skrevet

Hjelpes meg skal kontakte politiet med en gang kansje dem finner dama på kamra.

Helt forferdelig dette altså :o

 

Anonym poster: 21839fdb731260210bd173dbd9f3eb39

Skrevet

Hihi...

 

Trollemor, det er ikke alt som provoserer like mye.

 

Hadde syntes synd på barn av slike du beskriver deg selv som om de ikke fikk smake is i denne varmen!

 

Litt is er deilig i sommervarmen:)

Skrevet

Du kunne jo løpt etter henne og gitt henne oppskriften på nydelig, økologisk is. Nei, stakkars barn som blir utsatt for åpenbar omsorgssvikt. Godt vi har sånne gode mennesker som deg til å passe på.

 

Anonym poster: 232b1b0e5bad406f827d50501cf08177

Skrevet

Dette er skammelig! Jeg arrangerer herved fakkeltog i hjembyen min for å sette søkelyset på hvor helseskadelig softis er på andre dager enn nasjonaldagen. Virker som om alle har glemt den paragrafen som er nedtegnet i den norske grunnlov om at softis-dagen skal holdes hellig, og deretter skal alle softisselgere dra hjem. Det er aldeles uhørt at vi skal være nødt til å være vitne til det uhyrlige med at barn blir tvangsforet med softis, sikkert gjort av svenske utlendinger som ikke gidder ta seg bryet med integrere seg.

 

Fakkeltoget burde egentlig arrangeres på nasjonalt nivå, og bli fulgt av kamerateam fra NRK og CBN news. Noen som melder seg til å være medarrangører sammen med meg?

 

Anonym poster: 0ebab012d1864a11450b9d78a93ee1b0

 

Jeg klandrer muslimene!!!!

 

Og islam, det er helt klart en skandale av religiøs art dette her! Og softis blir vel laget på beinmel av gris, så dette var nok helt klart en mor som mishandlet sitt barn ved å forurense det innvendig ved å trosse alle lover fra Koranen.

 

Fakkeltoget har oppstart i kveld kl 17.00. Ta med barna, men husk å løpe hjem med det før kl 18.30, ellers må vi ha fakkeltog for å rette søkelyset på mødre som frarøver barnet sitt søvn også!

 

Anonym poster: 0ebab012d1864a11450b9d78a93ee1b0

Skrevet

Dette er skammelig! Jeg arrangerer herved fakkeltog i hjembyen min for å sette søkelyset på hvor helseskadelig softis er på andre dager enn nasjonaldagen. Virker som om alle har glemt den paragrafen som er nedtegnet i den norske grunnlov om at softis-dagen skal holdes hellig, og deretter skal alle softisselgere dra hjem. Det er aldeles uhørt at vi skal være nødt til å være vitne til det uhyrlige med at barn blir tvangsforet med softis, sikkert gjort av svenske utlendinger som ikke gidder ta seg bryet med integrere seg.

 

Fakkeltoget burde egentlig arrangeres på nasjonalt nivå, og bli fulgt av kamerateam fra NRK og CBN news. Noen som melder seg til å være medarrangører sammen med meg?

 

Anonym poster: 0ebab012d1864a11450b9d78a93ee1b0

 

Jeg klandrer muslimene!!!!

 

Og islam, det er helt klart en skandale av religiøs art dette her! Og softis blir vel laget på beinmel av gris, så dette var nok helt klart en mor som mishandlet sitt barn ved å forurense det innvendig ved å trosse alle lover fra Koranen.

 

Fakkeltoget har oppstart i kveld kl 17.00. Ta med barna, men husk å løpe hjem med det før kl 18.30, ellers må vi ha fakkeltog for å rette søkelyset på mødre som frarøver barnet sitt søvn også!

 

Anonym poster: 0ebab012d1864a11450b9d78a93ee1b0

 

Hahaha! Jeg ler meg ihjel!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...