Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 I dag var jeg på Oslo City og ble mildt sagt sjokkert over det jeg så: En mar maten et barn på ca 6 mnd med soft is. Jeg hadde veldig lyst å fortelle henne hvor unødvendig de var å gi små barn slik unyttig mat. Da tenkte jeg på mine små som kun spiser økologisk mat som er nøringsrik og lagget fra bunnen av. Er det noen plasser jeg kunne henvendt meg før å få noen til å gripe inn, før denne overvektige, hjernedøde kvinnen ødelegger barna sine? De er vel ikke min sak egentlig, men noen må tale barnas sak... Anonym poster: 665b2d1a2ab42eb79a134faa83c663a9 Anonym poster: 0a70fbcb2d73a6984c95f2f95374bf93
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Hvis du ikke benytter muligheten der og da, er den nok tapt dessverre... Hvordan kan noen vite hvem hun er? Og kanskje det var et engangstilfelle. Men ville neppe gitt så mye softis på en gang til et så lite barn. Anonym poster: 8c5d63ba88dc1e75ce4921773897b1ed
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 omg sier jeg bare. du er lite frekk da. ååå jeg er så mye bedre holdingen din er helt på tryne Anonym poster: ea2151b5e2d5022da04b516992abb9d2
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #5 Skrevet 30. mai 2013 I dag var jeg på Oslo City og ble mildt sagt sjokkert over det jeg så: En mar maten et barn på ca 6 mnd med soft is. Jeg hadde veldig lyst å fortelle henne hvor unødvendig de var å gi små barn slik unyttig mat. Da tenkte jeg på mine små som kun spiser økologisk mat som er nøringsrik og lagget fra bunnen av. Er det noen plasser jeg kunne henvendt meg før å få noen til å gripe inn, før denne overvektige, hjernedøde kvinnen ødelegger barna sine? De er vel ikke min sak egentlig, men noen må tale barnas sak... Anonym poster: 665b2d1a2ab42eb79a134faa83c663a9 Anonym poster: 0a70fbcb2d73a6984c95f2f95374bf93 Bare fordi du er økofreak betyr ikke at den gjengse nordmannen er det. Enig i at det er unødvendig å la sitt barn på 6 mnd smake softis, er det absolutt ikke "ødelegge barna sine" hvis det er engangstilfelle. Og hvordan vet du at barnet var 6 måneder? Jeg kan ikke bestandig se forskjell på en ettåring og et barn på 6 mnd hvis de sitter i en stol, stor forskjell på størrelse, kanskje barnet er prematurt osv. Og ettåringer tåler kumelk som er i softisen helt fint. Anonym poster: 5a0d520ee1b6a78f9d932de0723026f2
Anastasia Beaverhausen Skrevet 30. mai 2013 #6 Skrevet 30. mai 2013 At slikt kan skje i verdens rikeste land er ikke mindre enn en skandale! Nå må noen sette en stopper for regjeringen og den galskap som herjer i landet. Ja!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #7 Skrevet 30. mai 2013 Dette er skammelig! Jeg arrangerer herved fakkeltog i hjembyen min for å sette søkelyset på hvor helseskadelig softis er på andre dager enn nasjonaldagen. Virker som om alle har glemt den paragrafen som er nedtegnet i den norske grunnlov om at softis-dagen skal holdes hellig, og deretter skal alle softisselgere dra hjem. Det er aldeles uhørt at vi skal være nødt til å være vitne til det uhyrlige med at barn blir tvangsforet med softis, sikkert gjort av svenske utlendinger som ikke gidder ta seg bryet med integrere seg. Fakkeltoget burde egentlig arrangeres på nasjonalt nivå, og bli fulgt av kamerateam fra NRK og CBN news. Noen som melder seg til å være medarrangører sammen med meg? Anonym poster: 0ebab012d1864a11450b9d78a93ee1b0
BareMas Skrevet 30. mai 2013 #8 Skrevet 30. mai 2013 At slikt kan skje i verdens rikeste land er ikke mindre enn en skandale! Nå må noen sette en stopper for regjeringen og den galskap som herjer i landet. Ja! Stem borgerlig, så blir vi kvitt dette isspisende problemet en gang for alle! Nå ser vi resultatet av den rødgrønne regjering, fri flyt av softis til alle kan umulig være samfunnsøkonomisk!
Gjest sussie77 Skrevet 31. mai 2013 #9 Skrevet 31. mai 2013 Hvordan vet du alderen på barnet? Fordi det er jo ikke så lett å se bestandig. Kanskje dette var et mye større barn som fikk smake soft is for første gang. En grunn til at man ikke skal blande seg borte i noe man ikke har noe med, hvis det ikke er noe alvorlig da selvsagt.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #10 Skrevet 31. mai 2013 Er du sikker på at du ikke var i butikken etter klokken 9 om kvelden, så noen som hadde med seg ungen sin og dermed har hatt mareritt om dette svært usannsynlige scenarioet? Jeg synes disse innleggene var veldig like... Tror det er samme trollet! Anonym poster: f51d37b1139c03bbf1a6aec3917596cf
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #11 Skrevet 31. mai 2013 I dag var jeg på Oslo City og ble mildt sagt sjokkert over det jeg så: En mar maten et barn på ca 6 mnd med soft is. Jeg hadde veldig lyst å fortelle henne hvor unødvendig de var å gi små barn slik unyttig mat. Da tenkte jeg på mine små som kun spiser økologisk mat som er nøringsrik og lagget fra bunnen av. Er det noen plasser jeg kunne henvendt meg før å få noen til å gripe inn, før denne overvektige, hjernedøde kvinnen ødelegger barna sine? De er vel ikke min sak egentlig, men noen må tale barnas sak... Anonym poster: 665b2d1a2ab42eb79a134faa83c663a9 Anonym poster: 0a70fbcb2d73a6984c95f2f95374bf93 Spise økologisk næringsrik mat hjelper tydeligvis ikke på skrivefeil... JEG syns det er mye mer skremmende at det finnes folk som er villige til å anmelde folk for å gi barna sine is! Tror du ikke barnevernet har viktigere ting å foreta seg som å hjelpe di barna som faktisk blir mishandlet daglig fysisk og psykisk? Nei, ta den en bolle og kok deg en økologisk gulerot. Anonym poster: 52624c098d0ec685afe8fe6c59420d72
HunMedDeBlå Skrevet 31. mai 2013 #12 Skrevet 31. mai 2013 Jeg lot min 8 mnd gammel baby smake soft is hinn dagen :-) ellers spiser han hjemme laget mat, uten salt og sukker. Fullammet i 6 1/2 mnd... Jeg har GOD samvittighet ;-)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #13 Skrevet 31. mai 2013 Hva gjorde det at en 8 mnd baby fikk smake is?Det er så mange rare mennesker inne som skal melde til bv for bageteller.Og hva gjør det at en alene mor er på butikken klokka 21 og kjøper mat?Synes heller man skal ta folk som driver overgrep og mishandling av barna ikke en mor som kjøper mat eller lar en baby kose seg med en softis i varmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonym poster: 21839fdb731260210bd173dbd9f3eb39
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #14 Skrevet 31. mai 2013 Hvis du ikke kjente personen hvordan vet du alderen på barnet? Mitt barn har alltid vært lite av størrelse, og har alltid selv som baby blitt trodd yngre en det hun er, derfor lurer jeg på hvordan du kan være skråsikker på at barnet er 6 mnd Anonym poster: 70338e34aa23d6a44561ec58c020f83a
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #15 Skrevet 31. mai 2013 I dag var jeg på Oslo City og ble mildt sagt sjokkert over det jeg så: En mar maten et barn på ca 6 mnd med soft is. Jeg hadde veldig lyst å fortelle henne hvor unødvendig de var å gi små barn slik unyttig mat. Da tenkte jeg på mine små som kun spiser økologisk mat som er nøringsrik og lagget fra bunnen av. Er det noen plasser jeg kunne henvendt meg før å få noen til å gripe inn, før denne overvektige, hjernedøde kvinnen ødelegger barna sine? De er vel ikke min sak egentlig, men noen må tale barnas sak... Anonym poster: 665b2d1a2ab42eb79a134faa83c663a9 Anonym poster: 0a70fbcb2d73a6984c95f2f95374bf93 Du er et syk syk menneske. Anonym poster: 21839fdb731260210bd173dbd9f3eb39
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #16 Skrevet 31. mai 2013 Troll... Anonym poster: dd998917587cda41819d0b7b2688f69e
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 31. mai 2013 #17 Skrevet 31. mai 2013 Minste på 10 mnd får smake is når storebror på 5 har fått is. Noe annet godtar hun ikke. Hun får saftis vel og merke og det er ikke så ofte, men hun vil smake det han har og det gjelder alt, grønnsaker som is.
Rivjernet Skrevet 31. mai 2013 #19 Skrevet 31. mai 2013 Dette er skammelig! Jeg arrangerer herved fakkeltog i hjembyen min for å sette søkelyset på hvor helseskadelig softis er på andre dager enn nasjonaldagen. Virker som om alle har glemt den paragrafen som er nedtegnet i den norske grunnlov om at softis-dagen skal holdes hellig, og deretter skal alle softisselgere dra hjem. Det er aldeles uhørt at vi skal være nødt til å være vitne til det uhyrlige med at barn blir tvangsforet med softis, sikkert gjort av svenske utlendinger som ikke gidder ta seg bryet med integrere seg. Fakkeltoget burde egentlig arrangeres på nasjonalt nivå, og bli fulgt av kamerateam fra NRK og CBN news. Noen som melder seg til å være medarrangører sammen med meg? Anonym poster: 0ebab012d1864a11450b9d78a93ee1b0 Jeg klandrer muslimene!!!!
Tigerpote Skrevet 31. mai 2013 #20 Skrevet 31. mai 2013 herregud SOFTIS??? At det er mulig! Kontakt bv sporenstreks, vi får håpe for barnets skyld at noen kameraer har fanget seansen!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #21 Skrevet 31. mai 2013 Hjelpes meg skal kontakte politiet med en gang kansje dem finner dama på kamra. Helt forferdelig dette altså Anonym poster: 21839fdb731260210bd173dbd9f3eb39
Ooops I did it AGAIN Skrevet 31. mai 2013 #22 Skrevet 31. mai 2013 Hihi... Trollemor, det er ikke alt som provoserer like mye. Hadde syntes synd på barn av slike du beskriver deg selv som om de ikke fikk smake is i denne varmen! Litt is er deilig i sommervarmen:)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #23 Skrevet 31. mai 2013 Du kunne jo løpt etter henne og gitt henne oppskriften på nydelig, økologisk is. Nei, stakkars barn som blir utsatt for åpenbar omsorgssvikt. Godt vi har sånne gode mennesker som deg til å passe på. Anonym poster: 232b1b0e5bad406f827d50501cf08177
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #24 Skrevet 31. mai 2013 Dette er skammelig! Jeg arrangerer herved fakkeltog i hjembyen min for å sette søkelyset på hvor helseskadelig softis er på andre dager enn nasjonaldagen. Virker som om alle har glemt den paragrafen som er nedtegnet i den norske grunnlov om at softis-dagen skal holdes hellig, og deretter skal alle softisselgere dra hjem. Det er aldeles uhørt at vi skal være nødt til å være vitne til det uhyrlige med at barn blir tvangsforet med softis, sikkert gjort av svenske utlendinger som ikke gidder ta seg bryet med integrere seg. Fakkeltoget burde egentlig arrangeres på nasjonalt nivå, og bli fulgt av kamerateam fra NRK og CBN news. Noen som melder seg til å være medarrangører sammen med meg? Anonym poster: 0ebab012d1864a11450b9d78a93ee1b0 Jeg klandrer muslimene!!!! Og islam, det er helt klart en skandale av religiøs art dette her! Og softis blir vel laget på beinmel av gris, så dette var nok helt klart en mor som mishandlet sitt barn ved å forurense det innvendig ved å trosse alle lover fra Koranen. Fakkeltoget har oppstart i kveld kl 17.00. Ta med barna, men husk å løpe hjem med det før kl 18.30, ellers må vi ha fakkeltog for å rette søkelyset på mødre som frarøver barnet sitt søvn også! Anonym poster: 0ebab012d1864a11450b9d78a93ee1b0
Rivjernet Skrevet 31. mai 2013 #25 Skrevet 31. mai 2013 Dette er skammelig! Jeg arrangerer herved fakkeltog i hjembyen min for å sette søkelyset på hvor helseskadelig softis er på andre dager enn nasjonaldagen. Virker som om alle har glemt den paragrafen som er nedtegnet i den norske grunnlov om at softis-dagen skal holdes hellig, og deretter skal alle softisselgere dra hjem. Det er aldeles uhørt at vi skal være nødt til å være vitne til det uhyrlige med at barn blir tvangsforet med softis, sikkert gjort av svenske utlendinger som ikke gidder ta seg bryet med integrere seg. Fakkeltoget burde egentlig arrangeres på nasjonalt nivå, og bli fulgt av kamerateam fra NRK og CBN news. Noen som melder seg til å være medarrangører sammen med meg? Anonym poster: 0ebab012d1864a11450b9d78a93ee1b0 Jeg klandrer muslimene!!!! Og islam, det er helt klart en skandale av religiøs art dette her! Og softis blir vel laget på beinmel av gris, så dette var nok helt klart en mor som mishandlet sitt barn ved å forurense det innvendig ved å trosse alle lover fra Koranen. Fakkeltoget har oppstart i kveld kl 17.00. Ta med barna, men husk å løpe hjem med det før kl 18.30, ellers må vi ha fakkeltog for å rette søkelyset på mødre som frarøver barnet sitt søvn også! Anonym poster: 0ebab012d1864a11450b9d78a93ee1b0 Hahaha! Jeg ler meg ihjel!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå